کمپین تبلیغات پیامکی خود را مدیریت کنید

کمپین تبلیغات پیامک خود را مدیریت کنید

همانطور که بارها در مقالات گذشته وبلاگ مکث اس ام اس گفته ایم، بازاریابی پیامکی بعلت های مقرون به صرفه بودن، سرعت پاسخگویی و صرفه جویی در زمان، به یکی از موثرترین روش های بازاریابی تبدیل شده است.اما با بررسی های انجام شده متوجه شدیم که بعد صرفه جویی در زمان به مشکل بسیاری از کاربران پنل پیامک تبدیل شده است. اکثر صاحبین کسب و کارها بودجه ی محدودی برای پیش برد اهداف خود در بخش های مختلف تجارت از قبیل: مدیریت کسب و کار، شبکه های اجتماعی و مدیریت روابط عمومی را دارند، که اضافه شدن هزینه های تبلیغاتی باعث نگرانی آنها در بهم خوردن معادلات خود می شود. ما به این امر کاملا واقف هستیم و سعی کرده ایم در این مقاله آموزش دهیم که چگونه کمپین تبلیغات پیامکی خود را مدیریت کنید.

 زمان گذاشتن برای یادگیری

مطمئنا هر چه اطلاعات شما در زمینه بازاریابی و تبلیغات بوسیله ارسال پیامک کمتر باشد، میزان موفقیت شما نیز کمتر خواهد بود.

باید برای آموزش و یادگیری روش و نکات بازاریابی پیامکی وقت بگذارید.

باید به روش های افزودن  فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود واقف باشید.

برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی

اگر می خواهید برای صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی،خودتان تبلیغات را انجام دهید، می توانید با جلساتی که در هر ماه برگزار می کنید برای تبلیغات در ماه های بعدی برنامه ریزی کنید.

این جلسات به شما این امکان را می دهد تا آمار تبلیغاتی خود را به خوبی بتوانید در هر ماه آنالیز کنید و ایرادات و مشکلات احتمالی را نیز بررسی کنید.

استخدام افراد ماهر در امور تبلیغات پیامکی

ممکن است به علت های متفاوت از قبیل مشغولیت کاری زیاد نتوانید خودتان امور مربوط به کمپین تبلیغاتی را مدیریت کنید، برای حل این موضوع و پیشبرد اهداف خود می توانید از افراد حرفه ای و با تجربه در امور تبلیغاتی متناسب با تجارت تان استفاده کنید.

این روش می تواند برای صاحبین کسب و کار با سرمایه بالا اما وقت کم بسیار مناسب باشد.

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment