کاربرد پنل پیام کوتاه برای مراکز درمانی و بهداشتی

کاربرد پنل پیام کوتاه برای مراکز درمانی و بهداشتی

مراکز بهداشتی و درمانی یک نقش حیاتی را در جامعه ایفا می کند و سلامتی مردم در گرو فعالیت های آنها می باشد. بنابراین جهت خدمات رسانی بیشتر، بهتر است یک ارتباط تنگاتنگ بین بیماران و آنان وجود داشته باشد. پنل پیام کوتاه برای مراکز درمانی و بهداشتی بعنوان یک ابزار شخصی ، سریع و کارامد این امکان را ایجاد می کند که یک ارتباط نزدیک بین بیماران و مراکز درمانی و بهداشتی بوجود بیاید.

بازاریابی پیامکی بعلت مقرون به صرفه بودن یک راه کار مفید برای سود رسانی به انواع کسب و کارها می باشد از جمله برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل پزشکان، فیزیوتراپان، درمانگاه ها، دندانپزشکان، بیمارستان ها و…..

در این مطلب به چند نمونه از کاربردهای پنل پیام کوتاه برای مراکز درمانی و بهداشتی اشاره می کنیم.

ساعات کاری

ممکن است بعلت های مختلف از جمله اعیاد و یا شهادت ها ساعات کاری شما تغییر پیدا کند، ارسال پیامک از طریق پنل پیام کوتاه برای مراکز درمانی و بهداشتی می تواند یک روش خوب برای اطلاع رسانی باشد ، می توانید با ارسال پیامک انبوه برای بیماران، آنها را از این موضوع آگاه کنید و یا حتی می توانید سیستم پاسخگویی خودکار داشته باشید و بیماران با ارسال پیامک به خط اختصاصی از ساعات کاری شما مطلع شوند.

پیشنهادات ویژه

به طور مثال شما یک کلینیک ماساژ درمانی و یا فیزیوتراپی دارید و می خواهید تخفیفاتی را برای مراجعه کنندگان در نظر بگیرید، چگونه می توانید این موضوع ا به اطلاع آنها برسانید؟ بهترین راه کار ارسال پیامک از طریق پنل پیام کوتاه برای مراکز درمانی و بهداشتی می باشد. می توانید با ارسال پیامک انبوه این موضوع را به اطلاع تمام بیماران خود برسانید. مزیت ارسال پیامک این است که شما مطمئن هستید که پیامک ارسالی فقط بدست بیماران شما میرسد.

اعلام زمان های واکسیناسیون

ممکن است بعضی از بیماران شما بعلت مشغله های گوناگون زمان های واکسیناسیون را فراموش کنند. برای حل این مشکل می توانید با ارسال پیامک یادآوری، زمانها را اعلام کنید. به طور مثال بیماری نوبت اول واکسن هپاتیت را دریافت کرده است، می توانید شماره او را ذخیره کرده و سامانه پیامک را تنظیم کنید تا نوبت دوم را برای او به صورت هشدار ارسال کند.

اعلام قرار ملاقات بیماران با پزشک

قرار های ملاقات فراموش شده و از دست رفته به یک معضل تبدیل شده است.اینکار علاوه بر اتلاف وقت پزشک از نظر مالی نیز ممکن است خساراتی به مرکز شما وارد بیاید. ارسال پیامک میتواند یک روش موثر برای حل این مشکل شود. شما میتوانید با ارسال پیامک به بیماران قرارهای ملاقات را یادآوری کنید و از او بخواهید با تائید پیامک قرار ملاقات را نیز تائید کند. این راه کار باعث میشود که حتی عدم حضور بیمار نیز با اطلاع قبلی باشد و دیگر وقت و هزینهای تلف نشود.

یک نکته مهم و فوق العاده این است که شما می توانید با استفاده از امکانات سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس ، این قرار ملاقات را از قبل تنظیم کرده تا سامانه در وقت تعیین شده پیامک را برای بیمار ارسال کند.

اعلام چکاب های ماهیانه

همانطور که شما نیز میدانید سلامت بدن از نکات بسیار مهم میباشد که برای حفظ آن لازم است تا هر فرد برای اطمینان از سلامت خود حداقل هر شش ماه یکبار چکاب کاملی داشته باشد، اما متاسفانه بیشتر افراد بعلت مشغله های مختلف این امر مهم را فراموش میکنند. میتوانید با استفاده از سامانه پیامک، پیامک های یاد آوری ایجاد کنید تا در زمان تعیین شده چکاپ ها را به بیماران یادآوری کند.

اعلام نتایج آزمایش

ممکن است بیماران برای گرفتن نتایج آزمایش با کلینیک شما تماس بگیرند این یک امر طبیعی می باشد اما ممکن است بسیار وقت گیر باشد برای حل این مشکل نیز می توانید از پیامک استفاده کنید به اینصورت که زمانی که نتیجه آزمایش بیمار مشخص می شود شما می توانید با ارسال پیامک نتیجه را به اطلاع بیمار برسانید.

نوبت دهی پیامکی

سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس این امکان را به شما میدهد تا بوسیله ارسال پیامک به بیماران نوبت دهید. به این صورت که بیمار با ارسال کلمه کلیدی به خط اختصاصی ارائه شده میتواند قرار نوبت خود را دریافت کند. این روش باعث میشود تا وقت هر دو طرف تلف نشود و همچنین میتوانید از مشتری درخواست کنید که با تائید پیامک ارسالی نوبت دریافتی را تائید کند تا شما نیز از این بابت مطمئن شوید.

ارتباط با پرسنل

پنل پیام کوتاه برای مراکز درمانی و بهداشتی تنها یک راه ارتباطی با بیماران نیست بلکه با استفاده از این ابزار می توانید با پرسنل خود نیز در ارتباط باشید. با استفاده از پیامک می توانید کلیه پرسنل خود را از اخبار جدید از قبیل زمان و مکان جلسات ، برنامه ها و…. مطلع سازید. همچنین برای حس ارتباط نزدیک با پرسنل خود میتوانید مناسبت های مختلف را از طریق ارسال پیامک تبریک بگویید.

دریافت پیشنهادات و انتقادات

همانطور که میدانید سامانه مکث اس ام اس علاوه بر ارسال پیامک امکان دریافت آن را نیر دارد. بنابراین می توانید از بیماران خود بخواهید از طریق پیامک در مورد نحوه خدمات رسانی و درمانی، نظرات خود را برای شما ارسال کنند. اینکار علاوه بر حس نزدیکی بیمار با شما ، برای پیشبرد بهتر اهداف شما نیز بسیار موثر خواهد بود.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

1 Comment

Leave a comment