کاربرد پنل پیامک برای پزشکان

کاربرد پنل پیامک برای پزشکان

سامانه پیام کوتاه برای اصناف و مشاغل مختلف کاربردهای متفاوتی را می تواند داشته باشد،‌ از جمله این اصناف میتوان صنف پزشکان را نام برد. در این مقاله به چند نمونه از کاربرد پنل پیامک برای پزشکان اشاره می نمائیم.

سیستم نوبت دهی پیامکی

در کنار سیستم های نوبت دهی آنلاین و نرم افزاری که  هزینه های بیشتری را دارند، نوبت دهی پیامکی از طریق پنل پیامک برای پزشکان ، می تواند بهترین گزینه باشد.

در این روش می توانید از مراجعین خود بخواهید جهت تعیین نوبت ، کلمه کلیدی تعریف شده و یا نام خود را به شماره اختصاصی شما ارسال کنند. سپس شما می توانید به ترتیب نوبت افرادی را که برای سامانه ، پیامک ارسال کرده اند را برایشان ارسال کنید.

یادآوری تاریخ نوبت بیماران

پس از تعیین نوبت برای هر بیمار، میتوانید از طریق پنل پیامک برای پزشکان زمان نزدیک شدن نوبیت بیماران را از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع دهید، چیزی که اکنون از طریق تماس تلفنی از طرف منشی انجام میگرد.

ارتباط برقرار کردن با بیماران

ممکن اس که شما بیماری را ویزیت کرده باشید و بعد از ویزیت ارتباط شما قطع شده باشد و بیمار در مواقعی که دچار مشکل می شود به دلایل مختلف از قبیل فراموشی آدرس مطب شما و یا تغییر آدرس مطب و یا شماره تلفن، نتواند مجددا به شما مراجعه کند، بنابراین می توانید از طریق ارسال پیامک با آنها یک ارتباط دائمی داشته باشید و هر چند وقت یکبار برای آنها پیامک ارسال کنید.

 

دسترسی به بانک اصناف پزشکان مختلف

به طور حتم وجود شماره های همکاران مختلف در هر صنفی دارای اهمیت می باشد و پزشکان نیز از این قضیه مستثنی نیستند، بانک اطلاعات شماره تماس صنف پزشکان در سامانه پیامک مکث بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است.

برگزاری نظرسنجی

همانطور که شما نیز می دانید برگزاری نظر سنجی لازمه هر شغلی می باشد،‌ اگر بخواهید بدانید که مراجعه کنندگان از شما و یا پرسنل تان رضایت دارند یا خیر، مطمئنا به برگزاری نظرسنجی احتیاج پیدا خواهید کرد.

بر این اساس شما می توانید از طریق پنل پیامک برای پزشکان نظرسنجی ایجاد کنید و نمودار و درصد رضایت و یا عدم رضایت مراجعین را ارزیابی کنید.

نگهداری اطلاعات مشتریان

از کاربرد های پنل پیامک برای پزشکان این است که شما می توانید با استفاده از ماژول دفترچه تلفن اطلاعات کاملی از بیماران و مراجعین خود را ذخیره نمائید و چنانچه توضیح خاصی نیاز داشته باشد یادداشت کنید تا در مواقع ضروری به آنها دسترسی داشته باشید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment