کاربرد پنل پیامک برای دفاتر بیمه

کاربرد پنل پیامک برای دفاتر بیمه

امور بیمه خدماتی می باشد که تمام مردم به آن نیاز دارند، اما برای گسترش این کار تنها اتکا کردن به بازار وسیع آن کافی نمی باشد، باید یک راه تبلیغاتی مفید را برای این هدف انتخاب کنید که بازاریابی پیامکی به علت امکانات و امتیازهای مفید و کارآمد بودن، می تواند یک روش موفقیت آمیز برای تبلیغات دفاتر بیمه باشد. در این مطلب به چند نمونه از کاربردهای بازاریابی و پنل پیامک برای دفاتر بیمه اشاره می کنیم.

باتوجه به مزایا و خدمات بیمه خود، بازار هدف را مشخص کنید

می توانید با استفاده از بانک موبایل طبقه بندی شده در سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس از قبیل: بر اساس جنسیت، محل سکونت، سن،کد شهر و یا استان، محله، صاحبان شغل و اصناف و…. برای مشتریان هدفمند با کار خود پیامک ارسال کنید.

هشدار اتمام زمان بیمه و یا تمدید بیمه

برای این منظور بهترین و سریعترین راه ارسال پیام کوتاه می باشد. با استفاده از امکانات پنل پیامک برای دفاتر بیمه می توانید این هشدارها را به صورت خودکار ارسال کنید و دیگر نیازی نیست برای هر بار، ارسال را به صورت دستی انجام دهید.

ارسال پیام تبریکات برای مشتریان

این روش یکی از بهترین روش ها برای جلب اعتماد مشتری می باشد علاوه بر این با ارسال پیام تبریک به مناسبت های مختلف و یا تولد مشتری، ارتباط نزدیکی می توانید با آنها برقرار کنید.

دریافت اطلاعات درخواستی مشتریان از طریق پیامک

می توانید با استفاده از تنظیمات پنل پیامک برای دفاتر بیمه ، امکان ارسال خودکار را تنظیم کنید تا مشتریان با ارسال عدد مشخص شده به خط اختصاصی تعریف شده، اطلاعات مورد نظر و یا آخرین وضعیت بیمه خود را دریافت کنند.

اطلاع رسانی مشتریان از اخبار و خدمات جدید بیمه

می توانید با ارسال پیامک مشتریان را از آخرین اخبار مربوط به بیمه و یا خدمات جدید خود آگاه سازید. حتی می توانید برای ترغیب مشتریان به دریافت این پیامک ها، تخفیفی را در نظر بگیرید.

برگزاری مسابقه و یا نظر سنجی

این روش یک راه عالی برای جذب مشتری می باشد. می توانید یک مسابقه راه اندازی کنید و برای برنده جایزه ارزشمندی را در نظر بگیرید، به این ترتیب افراد بیشتری با شما و خدمات بیمه تان آشنا میشوند. همچنین برگزاری نظر سنجی می تواند حس اعتماد مشتریان را به شما بیشتر کند.

4.9/5 - (10 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment