کاربرد پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی

کاربرد پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی

در این مطلب به چند نمونه از کاربرد پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی که باعث می شود یک آژانس هواپیمایی بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند، اشاره می نمائیم.

به طور حتم زمان از اهمیت خاصی در صنعت توریست و گردشگری برخوردار می باشد که نیازمند برنامه ریزی دقیق برای پیشبرد اهداف تجارت می باشد، زیرا هر تاخیر و یا تغییر برنامه می تواند بسیاری از برنامه های فعلی را برهم بریزد.

ممکن است تعدادی از صندلی های پرواز شما خالی مانده باشد ،یا مشتریان از پرواز خود جا مانده اند و یا اینکه پرواز با تاخیر انجام گرفته است و مشتریان خسارت خود را می خواهند،‌تمام این موارد باعث کاهش میزان درآمد شما و نارضایتی مشتریان می شود، اما با استفاده از کاربرد پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی و ارسال پیامک توسط آن می توانید این چنین مشکلات را از بین ببرید.

فروش پیشنهادات لحظه آخر توسط ارسال پیامک

تغییرات در لحظه آخر پرواز امری عادی و طبیعی می باشد،‌ که این اتفاق می تواند دلایل مختلفی مانند به فروش نرفتن تمام صندلی ها و یا تغییر نظر مسافر و…..

شما به عنوان یک آژانس هواپیمایی می توانید از این فرصت ها به نفع خود استفاده کنید و پیشنهادات آخر لحظه خود را از طریق پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی به اطلاع مشتریان برسانید.

می توانید با ارسال پیامک و ارائه پیشنهاد ، این موضوع را به اطلاع مشتریان برسانید، توسط پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی می توانید با قرار دادن لینک درون پیامک از آنها بخواهید که اولین نفری باشند که این معامله سود آور را بدست می آورند.

کمک کردن به مشتریان در مشخص کردن جزئیات سفر

ممکن است مشتری شما پروازی را رزرو کرده باشد اما برای سفر آمادگی لازم را نداشته باشد، برنامه ریزی داشتن برای سفر بسیار خوب است و اگر مسافری مشکلی داشت می توانید به او کمک کنید.

آیا هواپیما هنوز به فرودگاه نرسیده است و یا ممکن است پرواز با تاخیر اتفاق بیوفتد؟ آیا مقررات خاصی است که مسافر باید از آن اطلاع داشته باشد؟ تمام این اطلاع رسانی ها را در عرض چند دقیقه و با ارسال پیامک می توانید برای مشتریان خود ارسال کنید.

اطلاع رسانی زمان حرکت و مقصد به مشتریان از طریق پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی

اطلاع رسانی در مورد مقاصد جذاب و یا ارائه پیشنهادات جذاب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. ممکن است شما اینگونه اخبار را در وب سایت آژانس قرار داده باشید اما بیشتر مشتریان شما فرصت سر زدن به وب سایت را ندارند ، می توانید با ارسال پیامک از اینکه مشتریان از آنها مطلع شده باشند ، مطمئن شوید.

همچنین می توانید سامانه پیام کوتاه را تنظیم کنید تا مشتری با ارسال کلمه کلیدی اطلاعات مربوطه را دریافت کند.

ارسال پیامک تبریکات توسط پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی

مشتریان از اینکه بفهمند شما به یادشان بوده اید یقینا خوشحال می شوند علاوه بر این، اینکار باعث بوجود آمدن ارتباط نزدیک با مشتری می شود.

می توانید با ارسال پیامک تولد مشتریان را تبریک بگوئید و حتی می توانید برای این روز بخصوص برای آنها تخفیفات مخصوصی را در نظر بگیرید.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment