کاربرد و مزایای پنل پیامک برای مدرسان خصوصی

کاربرد و مزایای پنل پیامک برای مدرسان خصوصی

بدون شک شغل معلمی یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین شغل ها بر روی یک جامعه میباشد. یکی از جنبه هایی که نمیتوان آنرا نادیده گرفت جنبه مالی میباشد زیرا همه ما برای ادامه زندگی نیاز به کسب درآمد داریم. اگر در یک مدرسه مشغول تدریس باشید نیازی به جمع آوری شاگرد نیست، اما برای معلمانی که بصورت خصوصی تدریس میکنند جمع آوری شاگرد یکی از دغدغه های اصلی میباشد.شما علاوه بر تمرکز بر روی تدریس بر این موضوع نیز باید تمرکز داشته باشید.

استفاده از سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک میتواند به شما در این امر کمک مفیدی داشته باشد.

در این مطلب به چند نمونه از مزایای استفاده از پیامک برای مدرسین خصوصی اشاره میکنیم.

بدست آوردن شاگردان جدید

میتوانید یک پیامک به منطقه کاری خود ارسال کنید و خود را به مشتریان معرفی کنید و از آنها بخواهید با شما تماس بگیرند. به طور حتم افرادی که علاقمند این فرصت هستند با شما تماس خواهند گرفت، همچنین افرادی که با شما تماس میگیرند در منطقه کاری شما می باشند و این یعنی این افراد از مشتریان حتمی شما به حساب می آیند.

اطلاع رسانی به شاگردان

مطمئنا مواقعی پیش می آید که باید موضوعی را به اطلاع شاگردانتان برسانید، سریع ترین راه برای این کار ارسال پیامک می باشد زیرا بلافاصله بدست مخاطب میرسد. همچنین میتوانید کنسلی کلاس ها را به اطلاع آنها برسانید و یا سررسید پرداخت هزینه کلاس را یادآوری کنید.

درگیر کردن شاگردان با دروس با استفاده از پیامک

این موضوع که شاگردان در طول روز با موضوع درسی شما درگیر باشند بسیار مفید خواهد بود. این موضوع علاوه بر اینکه باعث میشود درک بهتری از درس داشته باشند، باعث ایجاد رابطه صمیمانه شما با شاگردانتان نیز خواهد بود. میتوانید نکات آموزشی و مهم مطالب ارائه شده در هر جلسه را برای شاگردان خود بوسیله پیامک ارسال کنید.

ارائه تخفیفات و پیشنهادات به شاگردان

میتوانید برای جذب بیشتر شاگرد، با استفاده از پیامک برای مخاطبان پیشنهادات ارزشمند و یا تخفیف ارسال کنید. به طور مثال میتوانید به مخاطبان خود بگویید که با نشان دادن پیامک از 50٪ تخفیف در شهریه کلاس ها و یا اینکه از چند جلسه اول رایگان، بهره مند شوید.

گوشزد کردن نکات مهم به شاگردان

فرض کنید به زودی قرار است امتحانی برگزار کنید، علاوه بر یادآوری تاریخ امتحان به شاگردان میتوانید در روز های نزدیک به امتحان نکات مهم درسی را برای آنها ارسال کنید. برای احساس ارتباط نزدیک شاگردان با شما میتوانید روز قبل امتحان پیامکی با عنوان موفق باشید برایشان ارسال کنید.

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment