کاربردهای پنل پیام کوتاه برای مهد کودک ها

کاربردهای پنل پیام کوتاه برای مهد کودک ها

همانطور که میدانید تبلیغات ،بازاریابی یا به طور کل ارتباط برقرا کردن با مشتریان راه های متفاوتی دارد، که یکی از این راهها که در عصر کنونی بیشتر مورد توجه قرار گرفته، بازازیابی بوسیله سامانه پیامک و ارسال پیام کوتاه می باشد.

در این مطلب میخواهیم به اهمیت استفاده از این روش در اداره مهدکودک ها اشاره کنیم.

به طور حتم بیشتر والدین علی الخصوص مادران ، نگران فرزندان خود در بیرون از محیط خانه هستند.

مادران همیشه نگران این هستن که فرزندشان در مهد کودک چگونه هستند؟

نوع رسیدگی به آنها و برنامه های مهد به چه صورت است؟ و …….

از آنجایی که امروزه بیشتر مادران شاغل هستند وقت این را ندارند تا برای گرفتن پاسخ سوالهایشان هروز به صورت حضوری در مهدکودک حضور داشته باشند.

ما می توانیم با ارسال پیامک در کوتاهترین زمان، پاسخ این سوالها را برای مادران ارسال کنیم، و نه زمان والدین گرفته شوذ و نه هزینه زیادی برای این اطلاع رسانی ها برای مدیر مهد کودک داشته باشد.

تبلیغات منطقه ای

شما به عنوان مدیر مهد کودک میتوانید برای شروع ثبت نام  مهدکودک تان، با انتخاب ارسال پیامک منطقه ای، در کمترین زمان به لیستی از مخاطبین نزدیک به مهد کودک دست پیدا کنید و با ارسال پیامک، آنها را از شروع ثبت نام مهد آگاه سازید،همچنین می توانید برای جذب بیشتر ثبت نام کنندگان، پیامک خود را با یک پیشنهاد وسوسه انگیز، در آخر پیامک ارسال کنید.

اطلاع رسانی از برنامه های مهدکودک

امروزه ابزار ارتباطی تنوع زیادی پیداکرده است، همانطور که می دانید در عصر حال همه دارای تلفن های هوشمند و یا همان موبایل ها می باشند.

به طور مثال برای اطلاع رسانی موضوعی میخواهید با والدین کودک بوسیله برقراری تماس با موبایل آنها، ارتباط برقرار کنید، اما ممکن است این برقراری تماس به علتهای متفاوت از جمله در دسترس نبودن، مشغول بودن خط و… امکان پذیر نباشد اما میتوانید با استفاده از امکانات پنل پیامک و ارسال پیام کوتاه به والدین کودکان، آنها را از انواع اطلاعیه ها، اخبار و مراسمات مهد کودک تان مطلع سازید. چون مطمئن هستید که این پیام بدست آنها خواهد رسید.

با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید این اطلاع رسانی را انجام دهید.

در ادامه به چند نمونه از این اطلاع رسانی ها اشاره می کنیم

اطلاع رسانی از مراسمات و جشن ها

به طور مثال میخواهید برای مهد خود جشنی برگزار کنید، می توانید از چند روز قبل، با ارسال پیامک، والدین کودکان را مطلع سازید تا آنها نیز بتوانند با فرصت کافی برای این روز برنامه ریزی کنند

آگاه سازی والدین از نحوه یادگیری و پیشرفت کودک

به طور مثال میخواهید والدین را از نحوه پیشرفت کودکشان در یادگیری آگاه سازید، زیرا برای تمام والدین پیشرفت کودک و یادگیری مهم میباشد.

میتوانید با یک جمله کوتاه و مفید این کار را انجام دهید.

برنامه های روزانه

به طور مثال مهد کودک شما دارای برنامه ریزی غذایی مخصوصی برای هر روز می باشد.

می توانید با سریع ترین و بهترین روش، هر روز والدین را از برنامه غذایی روز بعد و یا هفته های آینده آگاه سازید.

تبریکات

در تاریخ تولد کودکان مهد، با ارسال پیام تبریک تولد هم میتوانید والدین را خوشحال کرده و هم احساس نزدیکی بین والدین و مهدکودک را افزایش دهید.

تعطیلی های پیش بینی نشده

به طور مثال به علتهای متفاوت مثل تعمیرات، تغییر دکوراسیون و…. قصد دارید چند روز مهدکودک را تعطیل کنید، بهتر است با ارسال پیامک از چند روز قبل از تعطیلی، والدین را از این موضوع آگاه سازید.

تغییر آدرس

فرض کنید برای اطلاع دادن این موضوع فقط به نصب یک بنر و یا پارچه نوشته جلوی در مهد کودک بسنده کرده اید،تصور کنید یکی از والدین مسیر طولانی و پر ترافیکی را برای رساندن کودکش طی کرده و با این صحنه مواجه میشود‍‍! مطمئنا تاثیر منفی در بر خواهد داشت و یا حتی ممکن است به لغو ثبت نام نیز منجر شود.

برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید میتوانید قبل از تغییر آدرس تنها با ارسال یک پیامک و اعلام آدرس جدید، والدین را از این موضوع آگاه سازید.

برگزاری نظر سنجی

این روش علاوه بر اینکه حس نزدیک و اعتماد را در والدین بیشتر میکند ، به شما نیز در اداره بهتر مهد کودک و برنامه هایتان نیز کمک میکند.

با برگزاری نظر سنجی فصلی و یا حتی ماهیانه در مورد نحوه ارائه خدمات، آموزش، امکانات و….  میتوانید اداره مهد کودک تان را به خوبی پیش ببرید.

صندوق انتقادات و پیشنهادات

معمولا اکثر  والدین کودکان شاغل بوده و وقت این را ندارند که برای ارائه نظرات خود ،در مهد کودک حضور داشته باشند،پس شما می توانید با ایجاد صندوق پیشنهادات و انتقادات پیامکی آنها را را در برطرف کردن این موضوع همراهی کنید.

 

 

 

 

 

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment