چگونه با خطوط ۰۲۱ پیامک ارسال می شود؟

چگونه با خطوط 021 پیامک ارسال می شود؟

همانطور که می دانید اپراتور خط تلفن ثابت، برای ساکنین شهر تهران این امکان را فراهم آورده است تا بتوانند با استفاده از خط تلفن ثابت خودشان (21 و هشت رقم) ارسال پیامک کنند. اما مدارک مورد نیاز برای ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید…

ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت

این امکان ارسال فقط برای ساکنین شهر تهران قابل استفاده می باشد. بنابراین اگر کسب و کارتان در شهر تهران می باشد حتما خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم:

درصورتی که بخواهید دریافت و ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت 021 انجام دهید، دیگر شماره ی اختصاصی شما با 1000، 2000، 3000، 5000 شروع نخواهد شد و به جای آن در ابتدا 21 و سپس شماره 8 رقمی. به عنوان مثال شماره ی 100088889898 را تصور کنید. در صورت اینکه شما ارسال از اپراتور خط ثابت داشته باشید، این شماره به 2188889898 تبدیل خواهد شد. شما با استفاده از این خط می توانید ارسال و دریافت پیامک داشته باشید.

از همه مهمتر اینکه این خط علاوه بر ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت امکان برقراری تماس نیز دارد به طوری که اگر مخاطب شما با کلیک بر روی شماره می تواند با شماره خظ ثابت شما تماس تلفنی برقرار کند. متقاضیان خط 021 می توانند با ارائه مدارک زیر و خریداری پنل طلایی مکث اس ام اس، خط ثابت 021 خود را برای ارسال و دریافت پیامک فعال نمیاند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت

  • ارسال کپی کارت ملی صاحب خط
  • ارسال کپی آخرین قبض برگ تلفن (که به نام مالک آن خط می باشد)
  • تکمیل فرم ثبت نام برای خط

کلام آخر

اگر کسب و کارتان در شهر تهران می باشد، استفاده از این قابلیت برای شما می تواند بسیار پرکاربرد باشد. کاربران و مشتریان شما می توانند به آسانی با همان شماره پیامکی که به آنها ارسال می کنید، با شما تماس تلفنی برقرار سازند و این باعث سهولت انجام در کارها نیز می شود. تنها کافیست با تهیه پنل اس ام اس از این اماکانات برخوردار شوید…

[go_pricing id=”basic15″]

4.8/5 - (10 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

1 Comment

  • آواتار شبکه ویدئو کنفرانس ایران

    شبکه ویدئو کنفرانس ایران

    آگوست 25, 2018 - 14:48

    مطلب مفیدی بود.
    متشکرم
    موفق باشید.

Leave a comment