چند نکته اساسی در مورد استفاده از سامانه پیامک

چند نکته اساسی در مورد استفاده از سامانه پیامک

همانطور که می دانید بازاریابی پیامکی برای گسترش بخشیدن به کسب و کارهای کوچک بسیار مفید بوده زیرا علاوه بر مقرون به صرفه بودن باعث تقویت روابط با مشتریان میشود. در این مطلب به چند نکته اساسی در مورد استفاده از سامانه پیامک اشاره می کنیم.

 کلمه کلیدی

ایجاد کلمه کلیدی اولین کاری است که باید قبل از هر ارسالی انجام داد. با این کار فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود را طبقه بندی می کنید. بدون داشتن کلمه کلیدی مناسب، مشتریان علاقمند به محصولات شما قادر به عضویت در خبرنامه های تبلیغاتی شما نخواهند بود.

 

چند نکته اساسی در مورد استفاده از سامانه پیامک

بررسی  آمار و نتایج بدست آمده از کمپین های تبلیغاتی

اگر میخواهید بفهمید که کمپین تبلیغاتی شما موفق عمل کرده است باید نتایج و آمار بدست آمده را بررسی نمایید. با این کار علاوه بر اینکه خواهید فهمید، چه تعداد مشتری عضو خبرنامه شما شده اند این  را نیز خواهید فهمید که چه تعداد مشتری از دست داده اید.

همچنین میتوانید تعداد بازدید و یا تعداد کلیک بر روی لینک های ارسالی را نیز متوجه شوید.

برگزاری مسابقه پیامکی

برگزاری مسابقات پیامکی باعث میشود بتوانید مخاطب بیشتری را جذب کنید. پیشنهاد میکنیم ماهی یکبار مسابقه پیامکی راه اندازی کنید، این کار باعث میشود وفاداری مشتریان بیشتر شود همچنین باعث جذب مشتریان جدید نیز میشود.

ارتقاء سامانه پیامکی

همیشه سعی کرده ایم که کاربران با سامانه پیامکی خود احساس راحتی کنند و بابت امکاناتی که مورد استفاده شان نیست پولی پرداخت کنند. می توانید به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه سامانه خود را شارژ کنید.

اضافه کردن افراد جدید به فهرست خبرنامه

قبل از اضافه کردن اعضاء باید از آنها اجازه داشته باشید تا پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک بدون رضایت مشتری کاری غیر قانونی است.بعد از کسب رضایت می توانید از دو روش مشتریان را به لیست اضافه کنید:

یک اینکه می توانید از آنها بخواهید کلمه کلیدی را به خط اختصاصی شما ارسال کنند و یا اینکه می توانید شماره تلفن آنها را به صورت دستی وارد تلفن سامانه خود کنید.

4.6/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment