در مقاله های وبلاگ سامانه پیام کوتاه مکث ، مزایا و کاربرد های پنل اس ام اس در مشاغل مختلف را بررسی کرده ایم. همانطور که می دانید پیامک، ارزانترین و ساده ترین راه برای بازاریابی و اطلاع رسانی می باشد. رسانه ها و کانال های تبلیغی دیگر می توانند هزینه بر نیز باشند. بعلاوه پیامک، شما را قادر می سازد تا بتوانید با کسانی که به محصولات و یا خدمات شما علاقه مندند، ارتباط داشته باشید و آنها را حفظ کنید. دقیقا بر عکس رسانه های تبلیغی سنتی که به صورت کلی و جمعی بازاریابی می کنند! امروز در این مطلب می خواهیم به مزایای پنل پیامک در بیمه بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه شوید …

مزایای پنل پیامک در بیمه

  • ایجاد روابط صمیمی و قوی با مشتریان
  • کاهش هزینه ها به جای ارسال نامه (که معمولا نخوانده می مانند)
  • آسان ترین راه برای برقراری ارتباط دو طرفه با مشتری
  • قابلیت استفاده از سرویس ارسال خودکار پیامک
  • کاهش هزینه ها از لحاض یادآوی به مشتریان به جهت به روز نگه داشتن بیمه نامه های مشتریان
کاربرد پنل پیامک برای بخش اقتصادی
>

اهمیت پنل پیامک در بیمه

همانطور که می دانید در هر کسب و کاری ارتباط با مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است به ویژه در صنعت بیمه که در آن مشتریان اولویت هستند. شما با استفاده از پنل پیامکی می توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید منتها در صورتیکه به صورت درستی از آن استفاده شود. می پرسید چگونه ؟ در ادامه می خواهم به موارد استفاده از پنل پیامک در بیمه اشاره کنم، مواردی از جمله :

موارد استفاده از پنل پیامک در بیمه

  • ارسال پیامک یادآوری به مشتریان برای قرار ها و …
  • ارائه پیشنهادات ویژه و تخفیف های بیمه و اطلاع رسانی آنها
  • معرفی نرم افزار ها و ارائه آنها به مشتریان
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تاریخ پایان و شروع بیمه آنها
  • طراحی نظرسنجی پیامکی به جهت بالابردن کیفیت کار خود
  • مطلع ساخت از پرداخت ها
  • ارسال پیامک تذکر در خصوص پرداخت بعدی توافق نامه بیمه
  • و…
روش های تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها
>

کلام آخر

پنل اس ام اس در هر کسب و کاری می تواند بدرخشد و نتیجه مطلوبی نیز داشته باشد. کافیست با اصول بازاریابی پیامکی آشنا باشید خواهید دید که چقدر افزایش فروش خواهید داشت و مشتریان شما نیز افزایش خواهند یافت.

امیدوارم که لذت برده باشید، منتظر نظراتتون هستیم 🙂