خوشبختانه پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی این امکان را فراهم کرده است که از طریق پنل پیامک مشتریان خود را از موجودی پایین و جریمه های به تعویق افتاده آگاه سازند. پیام کوتاه سریع ترین ، قابل اعتمادترین و جلب توجه کننده ترین روش موجود برای برقراری ارتباط می باشد.

در ادامه مطلب به برخی از مزیت های پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی اشاره می نمائیم.

وفاداری مشتریان از طریق ارسال پیامک های دوطرفه

پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی امکان برقراری ارتباط دو طرفه با مشتریان خود را فراهم می کند. این سرویس مشتریان را قادر می سازد تا سریعا از طریق ارسال پیام کوتاه پرسش های خود را از موسسات خدمات مالی مطرح کنند و یا درخواست اطلاعات کنند.

امنیت فوق العاده

96 درصد از افراد بزرگسال دارای تلفن همراه می باشند و شاید به همین علت است که 90 درصد پیامک های ارسالی ظرف تنها 3 دقیقه بعد از دریافت خوانده می شوند.

فوری و سریع بودن، قابلیتی است که پنل پیامک را به ابزاری موثر برای اطلاع رسانی و یا هشدار برای مشتریان تبدیل کرده است.

پنل پیامکی برای دفاتر هوایی
>

به طور مثال عملیات احراز هویت دو مرحله ای اقدام دیگریست که می توان از طریق پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی ، برای مبارزه با کلاهبرداران از آن استفاده کنند ، زمانی که یک مشتری فعالیتی غیر معمول از قبیل تغییر وضعیت حساب خود با یک پرداخت بزرگ داشته باشد ،یک کد امنیتی از طریق پیام کوتاه دریافت خواهد کرد ، که این بدین معنیست که در دفعات بعدی اگر کسی بخواهد وارد حساب کاربری خود شود علاوه بر رمز عبور به یک کد امنیتی نیز نیاز خواهد داشت.

افزایش درآمد

به نظر شما یک موضوع مشترک بین تمام مشاغل چه چیزی می تواند باشد؟ به طور یقین این است که همه ی آنها می خواهند درآمد بیشتری را کسب کنند!

استفاده از پیام کوتاه بسیار ساده تر و کارآمدتر از روش های ارتباطی دیگر است، این به این معناست که ارسال پیامک برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان درآمد شما را افزایش خواهد داد.

پنل پیامک برای باشگاه ها
>

به طور مثال یاداوری اخطارهای دیرکرد را در نظر بگیرید، ایمیل ها به طور معمول تا چند روز خوانده نمی شوند به طوری که میزان زیادی از وقت کارکنان به پیگیری پرداخت های دیرکرد اختصاص پیدا می کند و همچنین وضعیت تماس های تلفنی نیز مناسب نمی باشد.

سرویس پیام کوتاه غیر رسمی و خودمانی تر از ایمیل می باشد در حالی که هنوز هم 70 درصد بیشتر و 60 برابر سریع تر از ایمیل پاسخ دریافت می کند.

با توجه به صرفه جویی در زمان به وسیله پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی به اپراتورهای کمتری احتیاج پیدا می کنند و این امر به کاهش هزینه ها کمک بسزایی می کند.

استفاده از خدمات پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی می تواند یک راه موثر برای جذب مشتریان وفادار و برقراری ارتباط با آنها و همچنین یک راه با امنیت بالا و درآمدزا می باشد.