کاربرد پنل اس ام اس در مراکز پزشکی

کاربرد پنل اس ام اس در مراکز پزشکی

ما تا به حال در وبلاگ مکث اس ام اس در مورد کاربرد سامانه پیامک در مشاغل مختلف صحبت کرده ایم. امروز می خواهم در مورد کاربرد پنل اس ام اس در مراکز پزشکی برایتان بگویم. استفاده از پنل برای منشی ها در مراکز پزشکی بسیار راحت بوده و منشی ها می توانند به آسانی با آن کار کنند و با بیماران ارتباط داشته باشند. پنل اس ام اس می تواند در کلینیک های پزشکی، دندان پزشکی، چشم پزشکی، مطب ها و… مورد استفاده قرار گیرد که در ادامه مفصل به آن خواهیم پرداخت…

راحتی ارتباط پزشک و بیمار

امروزه حتی به کرات شاهد این هستیم که به هنگام زمان ویزیت، تماس تلفنی از درمانگاه یا مطب گرفته می شود که این علاوه بر هزینه های زیاد، زمان زیادی را نیز می طلبد! اما یکی از کاربرد پنل اس ام اس در مراکز پزشکی این است که شما براحتی می توانید دفترچه تلفنی از بیماران ایجاد کنید و به راحتی با آنها در ارتباط باشید. بدین صورت می توانید رابطه صمیمی با بیماران ایجاد کنید و اعتماد آن ها را نیز جلب کنید.

پیامک یادآوری به بیماران

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردم، شما می توانید قبل از رسیدن وقت ویزیت بیمار، برای او یک پیامک ارسال کنید. این یکی از کاربرد پنل اس ام اس در مراکز پزشکی است که باعث راحتی کار منشی ها نیز می شود و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

اطلاع رسانی به بیمار

به عنوان مثال فرض کنید به هر دلیلی برایتان مشکلی پیش آمده که نمی توانید در مطب یا کلینیک حضور داشته باشید. براحتی می توانید به بیمارانی که آن روز قرار است ویزیتشان کنید، پیامک اطلاع رسانی بفرستید. یا فرض کنید مکان مطب تان تغییر پیدا کرده و شما براحتی می توانید توسط پیامک، آدرس مکان جدید را به مخاطبان خود اطلاع دهید.

ارسال تبلیغات پیامکی

شما می توانید در حوزه بهداشت و سلامت به بیماران خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. البته باید مجوز رسمی برای انجام این کار را داشته باشید. شما می توانید با استفاده از پنل اس ام اس و تجارت پیامکی، مشتریان بیشتری جذب کنید و به یک برند شناخته شده تبدیل شوید.

کلام آخر…

امروزه بازاریابی پیامکی برای هر کسب و کاری کاربرد دارد که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها و زمان باعث راحتی انجام کار ها نیز می شود. همچنین اعتماد مشتری را به خدمات یا محصولات شما بالا می برد. پزشکان و مراکز پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

امیدوارم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید 🙂

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment