پنل اس ام اس برای صنعت مد چه تاثیری دارد؟

پنل اس ام اس برای صنعت مد چه تاثیری دارد؟

همه ی ما می دانیم که مد، به عنوان یک صنعت بی ثبات و متغیر شناخته شده است و با تغییر فصل هم رواج می یابد و هم کنار گذاشته می شود. باید بگویم که بازاریابی در این زمینه بسیار سخت است. اما استفاده از پنل پیامکی میتواند علاوه بر افزایش فروش در خرده فروشی، بازاریابی در این زمینه را نیز راحت تر می کند. در این مقاله می خواهم از اهمیت و تاثیر پنل اس ام اس در صنعت مد برایتان بگویم. در ادامه با ما همراه شوید…

سامانه پیام کوتاه برای عاشقان خرید!

امروزه اکثر طرفداران صنعت مد، از موبایل های خود برای دیدن مدل های جدید، بررسی در مورد یک فروشگاه و یا برند و حتی برای خرید یک محصول استفاده می کنند. همانطور که قبلا در مقاله های دیگر گفته ام، امکان دیده شدن پیامک تبلیغاتی شما 98% است! بعلاوه صنعت مد، صنعتی است با خرید های لحظه ای و ناگهانی.

طبق آمار، تقریبا 60% افرادی که دوستار مد هستند، از گوشی های خود برای خرید های انلاین استفاده می کنند و این یعنی احتمال باز شدن و دیده شدن پیامک شما چندین برابر می شود.

حفظ تعامل با مشتریان با سامانه پیامک

شما کافیست یک خبرنامه پیامکی ایجاد کنید و از مشتریان خود بخواهید که در آن عضو شوند. اینگونه می توانید مشتریان وفادار خود را حفظ کرده و از خدمات و یا محصولات جدید و نیز مد جدید آنها را آگاه سازید. همچنین باعث تشویق مشتریان به انتخاب برند شما از میان سایر برند ها نیز می شوید.

شما باید پیام های خود را در زمان های مناسب مانند اطلاع رسانی برای فروش های ویژه و تخفیفات فصل و یا ارائه مدلی جدید، ارسال کنید. همچنین با قرار دادن لینکی در انتهای پیام خود آنها را به بازدید از سایتتان دعوت کنید.

سفارش کالای مطمئن

همانطور که می دانید، خرید آنلاین یک تجربه هیجان انگیز و البته ریسکی است! اغلب مردم در مورد اینکه آیا به طور قطعی خریدشان را دریافت خواهند کرد و بسیاری از مسائل دیگر، نامطمئن هستند.

شما با ارسال یک پیامک برای اعلام موجودی از سفارش مشتری، همچنین زمانی که محصول در راه است و یکی هم هنگام تحویل محصول به عنوان تشکر از خریدشان می توانید اعتماد مشتریانتان را جلب کنید. بعلاوه پیامک های تایید، به عنوان مثال پیامک های قبل و بعد از پرداخت هزینه، باعث افزایش اعتماد و مثبتی بینی مشتریان نسبت به شما خواهد شد.

حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید

باید به شما بگویم که مشتریان فعلی شما سرمایه هایتان هستند و حدود 70% درآمد شما را همین مشتریان فعلی تان تشکیل می دهند.

در صورتیکه مشتریان فعلی تان از خدمات و یا محصولات شما راضی باشند، آنها خود بازاریاب شما خواهند شد و برند شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد. با ارسال پیامک در زمان مناسب، آن دسته از مشتریانی که لحظه ای و ناگهانی از شما خرید کرده اند، مشتریان دائمی شما خواهند بود.

کلام آخر…

یکی از دغدغه های امروزه خریداران آنلاین، مسئله اطمینان و اعتماد است. شما با یک پنل اس ام اس می توانید علاوه بر جلب نظر مشتریان تان، در نظر انها مهم باشید و کافیست تا اصول و جزئیات بازاریابی پیامکی را رعایت کنید و با یک متن پیامکی جذاب، مشتریان تان را حفظ کرده و مشتری جدید جذب کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment