ما در وبلاگ مکث اس ام اس در هر مقاله، کاربردهای پنل پیامک را برای برخی از کسب و کار ها بررسی کرده ایم. امروز نیز می خواهیم در مورد مزایای پنل پیامک برای باشگاه ها را برایتان بگویم. در ادامه با ما همراه شوید…

آمار ها نشان می دهند که حدود 87% مردم در طول شبانه روز از تلفن همراه خود فاصله نمی گیرند! بدین ترتیب احتمال دیده شدن پیامک های تبلیغاتی بسیار بالا است و می تواند بازخورد مناسبی در کسب و کار شما داشته باشد. تفاوتی ندارد که شما یک خبر جدید، کد تخفیف،رویداد ویژه و یا تبلیغات محصولات تان را ارسال کنید! مهم اینست که 98% پیامک های تبلیغاتی شما دیده می شوند و اغلب مخاطبانتان واکنش نشان می دهند.

پنل پیامک برای باشگاه ها

اگر صاحب کسب و کاری مثل یک باشگاه تناسب اندام هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید! در این مقاله شما علاوه بر راهکار های جذب مشتری جدید با روش های حفظ مشتریان فعلی هم آشنا می شوید.

یادآور تمدید عضویت مشتریان شوید!

از مزیت های پنل پیامک برای باشگاه ها این است که شما می توانید یک هفته قبل از اتمام مدت زمان عضویت، با ارسال یک پیامک یادآور تمدید عضویت آنان شوید. ممکن است برخی از مشتریان شما قصد رفتن به باشگاه دیگری را داشته باشند و یا فراموش کرده باشند که قرار است تمدید عضویت کنند! به هر حال شما با اینکار نشان می دهید که برای آنها اهمیت قائلید و به آن ها ارزش می دهید.

اعضای قبلی باشگاه تان را بر گردانید!

بعضی اوقات افراد به دلایل مختلفی مانند کلاس های دانشگاهی، سفر، امتحانات و … از آمدن به باشگاه منصرف می شوند. حال شما چگونه می خواهید مشتریان خود را حفظ کنید؟ شما می توانید از کاربرد پنل پیامک برای باشگاه ها استفاده کنید و با ارسال یک پیامک می توانید علاوه بر جویا شدن علت، راه حلی برای مشکل مشتریان عزیزتان ارائه دهید. به عنوان مثال اگر آنها به علت کلاس های دانشگاهی خود نمی توانند به باشگاه بیایند، با ارسال یک پیامک جذاب، ساعت جدیدی را در نظر بگیرید و آنها ها را ترغیب کنید.

برای آنکه بدانید متن های جذاب پیامکی را چگونه طراحی کرده و بنویسید؛ به مقاله نحوه نگارش متن پیامک تبلیغاتی ما در وبلاگ مکث اس ام اس مراجعه کنید.

نحوه نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی
>

مسابقه پیامکی تدوین کنید!

یکی از راهکار های عالی برای جذب مشتری جدید، راه اندازی بک مسابقه پیامکی است. یک منطقه هدف مشخص کنید و پیامک مسابقه ای خود را (مثلا به منطقه ولیعصر و جنسیت آقا) ارسال کنید. به عنوان مثال در مرحله اول از آنها بخواهید برای شرکت در مسابقه کلمه “مسابقه” را به سامانه پیامکی شما ارسال کنند و در مرحله دوم یک سوال ورزشی بپرسید و از آنها بخواهید که جواب را به همان شماره ارسال کنند، در صورت صحیح بودن جواب در هزینه ثبت نام 20% تخفیف به آنها ارائه دهید.این از دیگر مزیت های پنل پیامک برای باشگاه ها می باشد.

از مشتریان خود نظرسنجی کنید!

اگر می خواهید مشتریان جدید خود را حفظ کنید، لازم است که از آنها بازخورد مناسبی دریافت کنید.

به عنوان مثال، شما لیست مشتریان خود را بر اساس تاریخ عضویت آنها در پنل پیامکی وارد کنید و بعد از یک ماه برای اعضایی که 1 ماه پیش ثبت نام کرده اند، پیامک نظرسنجی ارسال کرده و در مورد نحوه ارائه خدمات خود و میزان رضایت آنها، سوال بپرسید و از آنها بخواهید تا به شما پاسخ دهند. بدین ترتیب شما نقاط ضعف خود را نیز شناخته و در تقویت آنها تلاش می کنید.

کلام آخر

تا اینجای مقاله که آمده اید، فکر می کنم که از ضرورت یک پنل پیامک برای باشگاه ها آگاه شده باشید که چقدر در رشد و افزایش درآمد باشگاه موثر است.

امیدوارم که این مقاله تاثیر مثبتی داشته باشد. 🙂