وبسرویس سامانه پیام کوتاه سفید

وبسرویس سامانه پیام کوتاه سفید

ما در مطالب قبلی در مورد پنل پیامک سفید و کاربرد آن صحبت ها کرده ایم! همانطور که در مطالب قبلی هم اشاره شد، خط خدماتی که برای پنل اس ام اس سفید مورد استفاده قرار می گیرد؛ برای وب سرویس هم کاربرد دارد که بانام وبسرویس پیامک سفید شناخته میشود.

[irp posts=”18378″ name=”پیامک سفید”]

حالت عادی وب سرویس بدین گونه می باشد که زمانی که شما متن پیامکی را ارسال می کنید در صف تایید قرار می گیرد که در این صف با توجه به تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی بودن متن، پیامک ها تایید یا رد می شوند. با قرار گرفتن پیامک ها در صف تایید ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا آنها تایید شوند. اما راه چاره چیست؟ چگونه می توان پیامک ها را بدون اینکه با 2 یا 3 دقیقه تاخیر ارسال شوند، به راحتی و به صورت آنی ارسال کرد؟

وبسرویس ارسال سریع پیامک سفید

در این راهکار شما بدون لحظه ای تاخیر، به صورت آنی پیامک های اطلاع رسانی مانند کد فعالسازی، اطلاعیه های ثبت نام، خرید، پرداخت و … را می توانید ارسال کنید.

شما الگوی متن پیامکی خود را با مشخص کردن متغیر ها، که محدودیتی در ارسال متغیر ها وجود ندارد، برای ما ارسال می کنید و واحد فنی ما این الگو را در وب سرویس تعریف کرده و یک کد آیدی عددی به آن اختصاص می دهد و از این پس شما در هر بار ارسال این متن در وبسرویس پیامک سفید، بدون لحظه ای معطلی پیامک خود را ارسال می کنید.

الگوی ارسال اس ام اس وبسرویس پیامک سفید

الگوی ارسال اس ام اس وبسرویس پیامک سفید

به عنوان مثال شما متنی به این گونه و با متغیرهایی (بدون محدودیت) برای ما ارسال می کنید :

اطلاعات یکبار مصرف ورود به سایت :

  • نام کاربری : %username%
  • کلمه عبور : %password%

متغیر های شما مابین علامت % تعریف می شود و واحد فنی ما این متغیر ها را در وب سرویس پنل پیامک سفید وارد می کند. سپس همانطور که در بالا گفته شد، یک کد آیدی به آن تخصیص داده می شود و بدین ترتیب شما می توانید بدون لحظه ای معطلی پیامک های خود را ارسال کنید.

نمونه مثال های کاربران قبلی در فایل اکسل زیر تنظیم شده است و می توانید آن را دانلود و الگوی مد نظر خود را پیدا و استفاده کنید و اگر چنانچه الگوی مد نظر خود را لای آن ها پیدا نکردید، از طریق تیکت پشتیبانی به ما اعلام کنید تا اضافه گردد:

دانلود الگوهای ارسال سریع پیامک

بعد از انتخاب کد آیدی متن از طریق متد ارسال سریع پیامک، کد نویسی را انجام دهید که در مثال زیر کد آیدی 104 با سه متغیر نوشته شده است:

$client=new
SoapClient(“http://37.130.202.188/class/sms/wsdlservice/server.php?wsdl”);
$user=””;
$pass=””;
$fromNum=”+98100009″;
$toNum=array(“9369000994″);
$pattern_code=”104”;
$input_data=array(“validation_code”=>”12588″,”login_code”=>”rewwwe14″,”tracking_code”=>”qxq3ecv”);
echo $client-
>sendPatternSms($fromNum,$toNum,$user,$pass,$pattern_code,$input_data);

جمع بندی…

همانطور که گفته شد، وبسرویس پیامک سفید مکس یکی از قابلیت های دیگر پنل اس ام اس میباشد که برای وبمستران کاربرد بسیاری دارد ک حتی میتوانند به شماره های بلک لیست نیز پیامک ارسال کنند! به عنوان مثال جهت خوش آمد گویی، اطلاعیه پرداخت و … تنها کافیست با داشتن یک الگوی پیامک، براحتی ارسال هایتان را انجام دهید. بعلاوه، پنل اس ام اس امکانات ویژه دیگری هم دارد که در جدولی برایتان آورده ایم:

 

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment