هزینه تبلیغات پیامکی و سامانه پیام کوتاه چقدر است؟

هزینه تبلیغات پیامکی و سامانه پیام کوتاه چقدر است؟

اگر درمورد هزینه پنل اس ام اس، چگونگی ارسال پیامک انبوه یا هزینه تبلیغات پیامکی سرچ کرده اید، قطعا می دانید که پنل اس ام اس چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد. خب، حالا به بحث شیرین پول میرسیم! دقیقا قیمت پنل اس ام اس چقدر است؟ هزینه تبلیغات پیامکی چقدر است؟

هزینه خرید پنل

به زبان بازاریان اگر بگویم، چقدر قراره برام آب بخوره؟! باید به شما بگویم که هزینه فقط پول نیست، بلکه وقت و انرژی ما هم در این بین وجود دارد! در ادامه می خواهم هزینه خرید پنل را با دو نوع سامانه پیامکی برایتان شرح دهم.

خریداری از سامانه هایی که هزینه سالیانه دریافت می کنند

باید بگویم که اغلب سامانه های پیامکی، با توجه به انواع کسب و کارها و برنامه ریزی آنها در تعداد ارسال، پنل های مختلفی تعریف کرده اند. شما هر چقدر پنل بزرگتری خریداری کنید، هزینه هم نسبت به آن بالا خواهد بود منتها از امکانات بهتری برخوردار بوده و علاوه بر آن تعرفه ارسال کمتری خواهید داشت.

با توجه به نوع پنل انتخابی شما و اعتبار مجموعه، سامانه های پیامکی، هزینه ای اولیه از شما دریافت می کنند. هزینه های سالیانه مکث اس ام اس، بین 25 تا 249 تومان است. ما در مکث اس ام اس، 5 نوع پنل مختلف برای کاربران تعریف کرده ایم که هزینه های آنها از 25 تومان شروع شده و با 249 تومان تمام می شود. در صورت اطلاع دقیق از قیمت ها و تعرفه های ما می توانید به سربرگ امکانات و تعرفه ها مراجعه کنید.

اما این هزینه شما دقیقا چه می شود؟

  • شما با پرداخت این هزینه پشتیبانی شبانه روزی از سامانه مکث اس ام اس دریافت می کنید.
  • این هزینه اولیه یک بار و برای همیشه است و نیازی به تمدید دوباره آن ندارید و این باعث می شود که همیشه و همیشه شما با تعرفه کمتری پیامک های خود را ارسال کنید.
  • یکی دیگر از مواردی که باید هزینه پنل اس ام اس را سالیانه پرداخت کنید، صرف به روزرسانی و امکانات جدیدی که به سامانه اضافه می شود، خواهد شد.
  • شاید به هنگام خرید پنل اس ام اس، به عنوان “پنل اس ام اس رایگان” برخورده باشید، باید به شما بگویم که اکثر اینگونه سامانه ها ورشکسته یا غیر فعال شده اند و یا ثبات خوبی ندارند.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی

نرخ و تعرفه ارسال SMS چقدر است؟

سامانه مکث اس ام اس کمترین تعرفه در ارسال پیامک در کل کشور را دارد. تعرفه ارسال هر پیامک 85 ریال است و باید بگویم برای کاربران خاصی که تعداد ارسال زیادی دارند، حتی تا تعرفه 80 ریال هم ممکن است.

ماجرای سامانه هایی که پنل رایگان می دهند چیست؟

این گونه سامانه ها، فقط هزینه ارسال پیامک و شارژ پنل را از شما دریافت می کنند اما:

  • تعرفه ارسال این گونه سامانه ها عموما بالاتر است.
  • امکانات این نوع سامانه ها بسیار کمتر از دیگر سامانه های پولی است.
  • شما را از بسیاری از امکانات جدید و مفید محروم میسازند چون به روزرسانی در این نوع از سامانه ها بسیار کند است.
  • همانطور که قبلا گفته شد، این نوع سامانه ها ثبات خوبی نداشته و ورشکسته یا غیر فعال اند.
  • و مهمتر اینکه، تعرفه ارسال پیامک در این نوع از سامانه ها چیزی حدود 11 تا 16 تومان است که برای کاربران خاصی که تعداد ارسال بالاتری دارند، اصلا به صرفه نیست.

[irp posts=”2153″ name=”پنل اس ام اس رایگان”]

جمع بندی

قبل از خرید پنل اس ام اس، حتما به این نکات توجه داشته باشید که اگر امکان رایگانی پنل وجود داشته باشد؛ چرا باید کسانی بابت آن پول خرج کنند و سامانه ها بابت پنل هزینه دریافت کنند؟! همه از رایگان بودن خوششان می آید! اما واقعا به چه قیمتی؟!

[go_pricing id=”basic15″]

5/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment