نکات مهم هنگام راه اندازی کمپین تبلیغاتی

نکات مهم هنگام راه اندازی کمپین تبلیغاتی

اگر تازه با بازاریابی پیامکی آشنا شده اید و یا بصورت حرفه ای با سامانه پیامک آشنایی دارید، باز هم باید همیشه به دنبال بهترین راه ها برای استفاده از سامانه پیامکی باشید. در این مطلب به چند نکته مهم و اساسی که برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود باید همیشه بخاطر داشته باشید اشاره می کنیم:

 

نکات مهم هنگام راه اندازی کمپین تبلیغاتی

 

ارسال پیامک برای همه

قبل از ارسال پیامک باید بدانید پیشنهاد پیامکی شما برای بیشتر مشتریان شما مناسب باشد.

اگر پیامکی که ارسال می کنید برای مشتریان مناسب نباشد پیامک شما به طور حتم نادیده گرفته خواهد شد.

سادگی پیشنهاد پیامکی

سعی کنید پیامک ارسالی شما کاملا بصورت ساده باشد و از گیج کردن مشتریان خود بپرهیزید. پیامکی ارسال نکنید که قابل فهم نباشد و مشتریان از خودشان بپرسند این پیامک چه نفعی برای من دارد؟ و یا اینکه ندانند چگونه برای دریافت تخفیف اقدام کنند!

پیشنهاد پیامکی را به گونه ای رسال کنید که بسیار ساده باشد و درک آن برای تمامی افراد با هرنوع سطح سواد قابل فهم باشد.

ناشناس ماندن مشتریان

به طور یقین تمام مشتریان شما در همه حال دوست دارند که ناشناس باشند و اطلاعات تماس آنها در دسترس عموم قرار نگیرد، به این موضوع دقت بیشتری داشته باشید.

منظم بودن کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی خود را به گونه ای ایجاد و مدیریت کنید که گسترش آن، مانع عملکرد خوب و نتیجه بخش بودن آن نباشد. مشترکین خود را برحسب نیاز و علاقه در کمپین ها دسته بندی کنید. این کار سبب میشود پیامک های ارسالی موفقیت آمیز باشند.

عضویت بصورت کاملا آسان و راحت

جهت عضویت مخاطبان در خبرنامه پیامکی باید درخواست خود را بصورت آسان و قابل فهم ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی به عضویت خبرنامه در بیایند.

به مثال زیر توجه فرمائید :

با ارسال عدد …. به شماره…….. کد تخفیف را دریافت نمائید.

ایجاد دلیل ترغیب کننده

برای مشترکین خود پیشنهادی ارائه بدهید تا به سرعت راغب به عضویت در خبرنامه پیامکی شوند، همچنین در پیامک ارسالی شماره تماس ضروری را نیز درج کنید. در ضمن فراموش نکنید که برای پیشنهاد ارسالی تاریخ انقضاء تعریف کنید.

با این مثال توجه کنید :

از 40٪ تخفیف فروشگاه…. تا ساعت….امشب بهره مند شوید. برای دریافت کد تخفیف عدد…. را به شماره ……ارسال کنید.

صمیمی بودن پیامک

سعی کنید در پیامک های ارسالی از کلمات “شما”، “تو” و یا “ما” استفاده کنید. این کار علاوه بر اینکه باعث دلگرمی مشرکین شما خواهد شد، باعث میشود ارتباط صمیمی با اعضای خبرنامه بر قرار کنید و مشترکین برند شما را به عنوان یک دوست بپذیرند.

جمله سازی مختصر و مناسب

سعی کنید متن پیشنهادی  شما بیشتر از یک پیامک نشود. بهتر است متن پیامک را در دو یا سه جمله بصورت مختصر و مفید ارسال کنید. زیرا زیاد بودن پیامک ارسالی علاوه بر اینکه شما را مجبور به ارسال در 2 پیامک می کند، وقت مشتریان را نیز خواهد گرفت. ارسال متن پیشنهادی در 2 پیامک سبب میشود مخاطب آن را نخواند.

این نکته را به یاد داشته باشید که یک پیامک تبلیغاتی باید مختصر، مفید و ارزشمند باشد.

قبل از ارسال هر نوع پیامک تبلیغاتی به این نکته دقت کنید که آیا پیامک ارسالی برای مشتریان با اهمیت می باشد؟ آیا این پیامک بر روی کسب و کار و موفقیت آنها تاثیر خواهد داشت؟ قبل از ارسال پیامک از این موضوعات مطمئن شوید. این ارزشمند بودن پیامک می تواند ارائه یک تخفیف چشمگیر و یا یک پیشنهاد ترغیب کننده باشد.

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

2 Comments

Leave a comment