نکاتی که باعث موفقیت بازاریابی پیامکی میشود

نکاتی که باعث موفقیت بازاریابی پیامکی میشود

ابزارهای موجود در  روش های جدید بازاریابی از جمله بازاریابی دیجیتالی به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد که بتوانند به لیستی از اطلاعات و مشخصات مشتریان دست پیدا کنند ، یکی از مزیت های این روش بازاریابی، همین نکته می باشد، اما اگر نتوانید با استفاده از این اطلاعات، مطالب مفید و ارزشمندی برای ارسال به مشتریان خود فراهم بیاورید، به طور یقین با مشکل بزرگی در تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی خود مواجه خواهید شد.

در ادامه مطلب به چند نکته که باعث موفقیت در بازاریابی پیامکی میشود اشاره می کنیم:

ارسال زماندار و مشخص پیامکها

به طور مثال شما هر یکشنبه بین ساعت 10 تا 12 پیامک تبلیغاتی راجب اطلاعات و اخبار  فروشگاه خود ارسال می کنید، سعی کنید ارسال این ترتیب را رعایت کنید و هر هفته سر ساعت و روز مشخص پیامک را ارسال کنید. مشتریان شما در روز و ساعت مخصوص منتظر پیامک ارسالی شما هستند.

دفعات تکرار پیامک را تغییر ندهید

سعی کنید تعداد دفعات ارسال پیامک را تغییر ندهید. به طور مثال وقتی برای تبلیغ کسب و کارتان می خواهید پیامکی ارسال کنید یک برنامه مشخص برای تعداد دفعات ارسال، قرار دهید. در یک ماه اگر قرار را بر این گذاشته اید که 3 پیامک ارسال کنید ، هر ماه این ترتیب را رعایت کنید عدم رعایت این برنامه باعث میشود به مرور زمان تعداد مشتریان شما کاسته شود و بازاریابی شما با شکست مواجه شود.

ارسال مطالب و پیشنهادات مفید و کاربردی

همیشه به خاطر داشته باشید که در ارسال پیامک تبلیغاتی  مطلب مفید و ارزشمند مختص تجارت و نیاز مشتریان داشته باشید. همینطور سعی کنید پیامکهای ارسالی شما تداوم داشته باشد و به یکدیگر نیز مرتبط باشند.

به مثال ذکر شده دقت کنید تا مفهوم این مطلب را بهتر درک کنید:

شما صاحب یک فروشگاه لباس زنانه می باشید، میخواهید پیامک تبلیغاتی و یا تخفیف ارسال کنید. اگر می خواهید در پیامک ارسالی خود تخفیف 15٪ اعلام کنید، هیچگاه در پیامک های بعدی نوع تخفیف را تغییر ندهید. فرضا در پیامک بعدی این گزینه را ارسال نکنید: با خردید هر دست لباس یک اشانتیون دریافت کنید!

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment