ثبت نام و خرید نمایندگی پنل پیامک بصورت اقساطی

خرید نمایندگی پنل پیامک بصورت اقساطی

این روزها نمایندگی پنل پیامک به یکی از شغل های پردرآمد تبدیل شده است. در این راستا مکث اس ام اس در نظر دارد برای علاقمندان به شغل های اینترنتی و آنلاین، ثبت نام و خرید نمایندگی پنل پیامک بصورت اقساطی ارائه کند. اگر شما نیز میخواهید یکی از نمایندگان پنل اس ام اس ippanel با شرایط ویژه شوید، این مطلب را از دست ندهید! چرا که بصورت مفصل به خرید و ثبت نام نمایندگی پنل پیامک بصورت اقساطی خواهیم پرداخت…

[irp posts=”23742″ name=”سورس و سامانه اصلی پنل اس ام اس ippanel کیست؟”]

همانطور که می دانید شما می توانید از سامانه مکث اس ام اس، نمایندگی دریافت کنید و به فعالیت بپردازید. پنل های نمایندگی مکث اس ام اس پکیج بندی شده اند. این پکیج های نمایندگی عبارتند از : نمایندگی سطح 1، نمایندگی سطح 2، نمایندگی سطح 3 و نمایندگی سطح 4.

خرید نمایندگی پنل پیامک بصورت اقساطی از مکث و شرایط آن

پنل های نمایندگی مکث، قیمت های متفاوتی دارند و کاملترین و بهترین پکیج نمایندگی که تعرفه ارسال کمتری هم دارد، هزینه اش نسبت به سایر پنل ها بالاست. پنل نمایندگی سطح 4 که بالاترین قیمت را در بین سایر پنل ها دارا می باشد، کاملترین پکیج نمایندگی مکث اس ام اس است که تعرفه ارسال آن کمتر می باشد.

در این میان همه ی کاربرانی که قصد گرفتن پنل نمایندگی را دارند، انتخابشان پنل سطح 4 می باشد! یعنی پکیجی کامل و با تعرفه ارسال کمتر و همیشه سوالشان اینست که آیا امکان پرداخت هزینه پکیج نمایندگی به صورت اقساطی وجود دارد؟ امروز در این مطلب می خواهیم به این سوال پاسخ داده و نیز تفاوت بین پنل های نمایندگی با هم بررسی کنیم…

ثبت نام نمایندگی پنل اس ام اس به صورت اقساطی

در ابتدا گفتیم که پنل سطح 4 کاملترین پکیج است و همه کاربران در خواست پنل 4 را دارند اما جواب سوال اکثر کاربران که آیا خرید نمایندگی پنل پیامک به صورت اقساطی وجود دارد یا خیر؟

باید بگویم چون واحد مالی ما زمان پیگیری پرداخت اقساط را ندارد، انجام اینکار برای ما مقدور نمی باشد. اما راهکار دیگری برای حل این مشکل در نظر گرفته ایم! با توجه به اینکه پنل های نمایندگی ما، قابلیت ارتقا به سطح های بالاتری را دارند، یعنی در صورتیکه شما نمایندگی سطح 1 را خریداری کرده باشید بعدا می توانید آن را به درجات بالاتری ارتقا دهید.

اما چگونه؟

نمایندگی پنل اس ام اس به صورت اقساطی

ارتقاء نمایندگی پنل پیامک در هر زمان

ارتقاء پنل نمایندگی محدود به زمان خاصی نمی باشد و کاربران در هر زمان که توانایی ارتقا پنل را داشته باشند می توانند آن را ارتقا داده و از امکاناتش استفاده نمایند. بدین گونه شما می توانید در مدت زمانی که خودتان توانایی پرداخت هزینه را دارید، اقدام به ارتقاء پنل خود کنید.

اما تفاوت بین نمایندگی های پیامک سطح های مختلف چیست؟ در ادامه می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم:

تفاوت سطوح ثبت نام نمایندگی پنل اس ام اس

پکیج های نمایندگی که مکث اس ام اس برای کاربران تعریف کرده است، تفاوت های زیادی به لحاض قیمت و همچنین نوع استفاده دارند :

  • تعرفه ارسال

مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین پکیج های نمایندگی تعرفه ارسال می باشد. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردم، پنل های نمایندگی ما تعرفه های ارسال متفاوتی دارند. کمترین تعرفه ارسال پیامک برای بالاترین سطح نمایندگی می باشد. به عبارتی دیگر هر چه قیمت پکیج بیشتر، تعرفه ارسال کمتر. بنابراین کاربری که بخواهد تعرفه ارسال کمتری داشته باشد تا از زیر مجموعه های خود سودی کرده باشد، باید نمایندگی سطح بالاتری را انتخاب کند که پیشنهاد ما برای همه کاربرانی که قصد خرید پکیج نمایندگی از ما دارند، پنل نمایندگی سطح 4 می باشد.

  • اعطای نمایندگی

پکیج های نمایندگی سطح 1 و 2 قابلیت اعطای نمایندگی به سایرین را ندارند و تنها در حوزه کاربری می توانند فعالیت داشته باشند.

در مقابل، پنل های نمایندگی 3 و 4 قابلیت اعطای نمایندگی به زیر مجموعه ها را داشته و همچنین می تواند در حوزه کاربری فعالیت داشته باشد.

برای مشاهده پکیج های نمایندگی به لینک زیر مراجعه کنید:

نمایندگی پنل اس ام اس مکث با تعرفه پیامک ۸۰ تومان

 

4.2/5 - (12 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment