مشتریان پیامکی چه انتظاراتی از شما دارند؟

مشتریان پیامکی چه انتظاراتی از شما دارند؟

یک بازاریاب خوب و حرفه ای باید همیشه این سوال را از خودش بپرسد که مشتریان چه انتظاراتی از آنها دارند؟ از نکات مهم در اصول بازاریابی میتوان شخص سازی کمپین های تبلیغاتی و ایجاد محتوا را می توان نام برد. تمام کمپین های تبلیغاتی شما باید این دو نکته را بخوبی اجرا کنند زیرا انجام نادرست آن باعث کاهش مشتری و در نتیجه عدم موفقیت شما در کسب سود می باشد. باید در بازاریابی پیامکی همیشه انتظارات مشتریان پیامکی خود را در نظر بگیرید.

اطلاع رسانی به مشتریان از طریق خبرنامه پیامکی

سرویس دهی به کارکنان با پنل اس ام اس شرکتی

ممکن است تعدادی از مشتریان شما فقط برای تخفیفات و حراجی ها  و تعدادی دیگر تنها برای کسب اطلاعات و اخبار برند محبوب خود، عضو خبرنامه پیامکی شما می شوند. به طور حتم اکثریت مشتریان علاقه دارند در مسائل مربوط به تجارت برند محبوب خود شرکت کنند و از این طریق تجربیات جدیدی را کسب کنند.

به طور مثال فروشگاه شما برای فروش لباس های پاییزی شویی را ترتیب داده است. می توانید با ارسال این پیشنهاد و یا تخفیفات مربوطه به اعضای خبرنامه پیامکی، انهارا از این اخبار مطلع سازید. در واقع شما با این کار مشتریان را با برند تجارتی خود بیشتر آشنا می کنید.

نکاتی که باید در ارسال پیامک رعایت کرد

در ادامه مطلب به چند نمونه راه کار بازاریابی پیامکی اشاره می کنیم تا شما بتوانید با رعایت کردن این نکات و راه کارها به موفقیت در گسترش کسب و کار خود دست یابید. ایجاد محتوا و مطالب هدفمند و با ارزش، از ارسال محتوای غیر کاری بپرهیزید.

  • کسب اجازه و رضایت از مشتریان جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی
  • ارسال پیامک های تبلیغاتی تنها در ساعات کاری روز
  • هیچگاه با ارسال پیامک در ساعات غیر اداری و شب ها برای مشترکین خود مزاحمت ایجاد نکنید
  • به تعداد ارسال پیامک های تبلیغاتی توجه کنید، با توجه به قولی که به مشترکین خود برای ارسال پیامکها داده اید، مطلوب ترین تعداد، ارسال 2 الی 3 پیامک در طول هفته می باشد.
4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment