مشتریان خود را همیشه و در همه حال راضی نگه دارید

مشتریان خود را همیشه و در همه حال راضی نگه دارید

بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین راه ها برای جذب بیشتر مشتری در کسب و کار می باشد. به طور حتم شما با استفاده از این روش تا کنون موفقیت های بسیاری را کسب نموده اید اما همیشه این سوال در ذهنتان بوده است که آیا این روش در طولانی مدت هم باعث موفقیت می شود ؟ آیا با مرور زمان از این موفقیت ها کاسته می شود ؟ با چه کار هایی می توان رضایت همیشگی مشتریان را جلب کرد ؟

در واقع نگرانی اصلی شما رضایت همیشگی مشتریان می باشد. در این مطلب به چند مورد راهنمائی اشاره می کنیم که با عمل کردن به آنها می توانید رضایت همیشگی مشتریان خود را جلب کنید.

با ابزارهای متفاوت تبلیغاتی با مشتریان خود در ارتباط باشید

می توانید امور مربوط به کسب و کار خود را در شبکه های مختلف اجتماعی نیز گسترش دهید. از مشترکین خود درخواست کنید شما را در این شبکه ها دنبال کنند، همچنین می توانید برای جذب هر چه بیشتر مخاطب هر ماه جوایزی را با قید قرعه برای آنها در نظر بگیرید.

پیشنهادات تکراری را ارسال نکنید

سعی کنید در هر ارسال پیامک موضوعی جدید و هدفمند با نیاز مشتریانتان ارسال کنید. می توانید پیامک تخفیف محصولات را ارسال کنید. می توانید در هر ارسال پیامک یک موضوع و یا یک اخبار جدید در مورد محصولات خود را قرار دهید.

مطمئن باشید اگر مطالب تکراری و بی ارزش ارسال کنید تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست خواهید داد. این نکته را همیشه در ذهن داشته باشید که شما یک پیامک برای یک شماره شخصی ارسال می کنید ، پس قبل از هر ارسال ، از با ارزش و هدفمند بودن پیامک تان مطمئن شوید.

پیشنهادات جذاب خود را قطع نکنید

به طور مثال شما قول ارسال یک پیامک تخفیف محصولات تان را در ماه به مشتریان داده اید. تا جایی که امکان دارد سر این قول خود بمانید و سعی کنید در وقت های تعییین شده پیامک را ارسال نمائید. همیشه این را به خاطر داشته باشید، پیشنهاداتی ارائه دهید که مشتریان نتوانند به غیر از استفاده از روش شما، بدست بیاورند.

همیشه پیشنهادات خاص برای ارائه به مشتریان خود داشته باشید

این مطالب نکات طلایی جلب رضایت همیشگی مشتریان شما می باشد . با رعایت کردن این نکات می توانید رضایت همیشگی مشتریان خودتان را جلب کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment