مزایا و کاربرد بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان

مزایا و کاربرد بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان

اگر شما یک وبلاگ نویس باشید بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان می تواند یک راهکار مفید برای گسترش کار شما باشد و شما با استفاده از بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان می توانید به راحتی آمار بازدید ازسایت تان را افزایش دهید.

شما می توانید با استفاده از بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان مشتریان خود را از اخبار جدید سایت، مطالب جدید و یا مسابقات مطلع سازید. همچنین می توانید یک قسمت کوچکی را در وب سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی به عضویت خبرنامه پیامکی وبسایت شما دربیایند.

همچنین می توانید با طراحی بنرهای تبلیغاتی در سایت مخاطبان جدید را جذب را کنید.

مزایا و کاربرد بازاریابی پیامکی

اگر مطالب سایت شما مفید باشد ، مخاطبی که پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کرده است به سایت شما سر میزنند و حتی ممکن است بازدید از سایت را به دوستان خود نیز پیشنهاد کند.

راه اندازی کمپین تبلیغاتی از اصول مهم و اولیه بازاریابی پیامکی می باشد. برای این کار ابتدا باید یک سامانه پیام کوتاه خوب را برای کار خود انتخاب کنید. امروزه سامانه های پیامکی خوب و حرفه ای زیادی در بازار موجود می باشد. برای انتخاب یک سامانه پیامکی خوب باید به امکانات ارائه شده توسط سامانه، سابقه درخشان و تعرفه های پایین آن توجه کنید.

نکته مهم بعدی راه اندازی کمپین تبلیغاتی جمع آوری اعضا می باشد. همانطور که میدانید طبق قانون شما تنها مجاز به ارسال پیامک برای افرادی هستید که خواهان و علاقمند دریافت پیامک هستند، و یا به عضویت خبرنامه پیامکی شما درآمده اند.

قبل از ارسال هرگونه پیامک برنامه ریزی دقیق انجام دهید، پیامک های ارسالی را شخصی سازی کنید، به این صورت که برای هر فرد با توجه به علاقمندی و یا نیاز ، پیامک ارسال کنید.

مطمئنا این را نمی خواهید که به عنوان یک شرکت مزاحم پیامکی شناخته شوید، پس در ارسال پیامک ها دقت زیادی داشته باشید.

بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان همانطور که در مبحث های قبل نیز به آن اشاره کرده ایم به علت مقرون به صرفه بودن، سرعت پاسخگویی بالا، امروزه به بهترین ابزار جهت بدست گرفتن بازار کار شناخته شده است.

وبسرویس پنل پیامک برای وبلاگ نویسان

شما می توانید با استفاده از مستندات وبسرویس API سامانه پیامک در وبلاگ یا وبسایت خود از امکان ارسال پیامک پنل استفاده کنید. بعنوان مثال خبرنامه پیامکی در وبسایت خود داشته باشید. البته برای استفاده اختصاصی باید با توجه به مستندات وبسرویس  اقدام به کدنویسی بخش ارسال پیامک در وب کنید ولی اگر از سیستم های مدیریت محتوای آماده و مشهور مثل وردپرس استفاده میکنید در آزمایشگاه پنل اس ام اس مکث بسیاری از افزونه های پیامک بصورت رایگان آماده شده و رایگان در اختیار وبمسترهای گرامی قرار گرفته است.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment