مزایای استفاده از پنل اس ام اس در دفتر مشاور املاک

//مزایای استفاده از پنل اس ام اس در دفتر مشاور املاک

مزایای استفاده از پنل اس ام اس در دفتر مشاور املاک

به خاطر دارم که یکی از دوستان دانشگاهم برای پیدا کردن خانه دانشجویی یا تمدید قرار داد و … مجبور بود روزها و ساعت ها از کار و زندگی اش بزند و از این بنگاه به آن بنگاه راه بیفتد و آخر روز هم همان آش و همان کاسه! حال بعد از پیدا کردن خانه ی مورد نظرش هم یک مصیبت دیگری داشت، سر و کله زدن با صاحب خانه و کلی داشتان های دیگر!

سخنی دارم با خانم ها و آقایان عزیر مشاور املاک؛ آخه چرا کار ما و هم کار خودتان را سخت می کنید؟

هیچ میدانید با راه اندازی یک سایت و داشتن پنل اس ام اس، هم در هزینه هایتان صرفه جویی می شود، هم مشتریان زیادی پیدا می کنید، هم کار ما و خودتان را راحت تر می کنید!

امروز در این مقاله می خواهم یک برنامه 5 مرحله ای را برایتان بگویم تا کسب و کارتان را دگرگون کند!

چرا باید بنگاه مشاور املاک سایت داشته باشد؟

همانطور که می دانید امروزه تمامی کارهای روزمره اینترنتی شده، از پرداخت قبض گرفته تا خریدن میوه! بدین گونه می توان نتیجه گرفت که مردم حوصله گشتن در خیبان ها و سر زدن به بنگاه های املاک را ندارند. اگر دیرتر اقدام کنیم ممکن است، با توجه به پیشرفت های اخیر در تکنولوژی، تا چند سال اینده اثری از کسب و کار ما نباشد!

بیل گیتس می گوید: “اگر کسب و کارتان در اینترنت نیست پس بزودی از صحنه کسب و کار محو خواهد شد!”

مزایای داشتن وب سایت برای بنگاه مشاور املاک

ایجاد وب سایت برای بنگاه فواید زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

هم شما و هم مشتری جستجویی راحت خواهید داشت

برگه های کوچکی که روی شیشه ی بنگاه ها چسبانده اند دیده اید؟ این برگه ها اطلاعاتی از نمای داخلی خانه، متراژ، آدرس و … را به شما می دهند. شما کافیست همین اطلاعات و عکس ها و … را در سایت وارد کنید. به جای اینکه فقط کسی که از جلوی مغازه تان عبور می کند اینها را ببیند، در سایت تان صدها نفر و شاید هزاران نفر ممکن است به دنبال خانه باشند.

این کار علاوه بر اینکه کار شما را آسان تر می کند، کاربران زیادی را جذب می کند و بدون اینکه آنها به صورت مکرر به بنگاه مشاور املاک مراجعه کنند، می توانند با مراجعه به سایتتان براحتی زیر کولر، آنچه را که به دنبالشان هستند پیدا کنند.

امکان ثبت مورد اجاره ای یا فروش برای صاحبان املاک قرار دهید

شما می توانید در سایتتان یک قسمت به کاربران اختصاص دهید تا اگر مورد اجاره ای یا فروش داشتند، مشخصات منزل از جمله متراژ، قیمت، آدرس و … را در سایت ثبت کرده و با نظارت شما آن را به اجاره دهند یا بفروشند. شما نیز می توانید حق کمسیون خود را به این روش دریافت کنید.

جلب اعتماد مشتریان

الان برخی از شما شاید بگویید تا جایی که نرم افزار هایی مثل دیوار و شیپور هستند، چه نیازی داریم؟!

در جواب باید بگویم که بحث سر اعتماد است. به طبع تفاوت بسیاری است بین اعتماد به یک سایت معتبری که به دست بنگاه و سند و مدرک مدیریت می شود و اپلیکیشنی که مشخص نیست شخصی که آگهی زده کلاه بردار است یا آدم حسابی؟!

قطعا مردم به مورد اول بیشتر اعتماد می کنند.

حالا میخواهم شما را با 5 مرحله که در ابتدای مقاله گفتم، آشنا کنم. این برنامه ی 5 مرحله ای باعث جذب مشتری و افزایش تعامل با او نیز می شود. این شما و این هم 5 مرحله موفقیت…

مرحله یک: اتصال وب سرویس سامانه به سایت

یکی از قابلیت های مکث اس ام اس، وب سرویس سامانه پیامکی است. با اتصال وب سرویس سامانه به سایت شما می توانید براحتی و بدون اینکه وارد سامانه شوید، کارهایی از جمله تایید حساب کاربران، برگزاری مسابقه پیامکی و نظر سنجی و … را با یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید.

وب سرویس چه فایده ای دارد؟ می توان گفت که توسط وب سرویس شما می توانید مشتریان ویژه خودتان را بدست بیاورید. مثلا کاربر با عضویت و ثبت نام در سایت شما، شماره تلفنش را در اختیار شما قرار می دهد و شما توسط آن می توانید لیستی ویژه از مشتریانتان تهیه نمایید و به آنها خبرنامه پیامکی ارسال کنید.

مرحله دو: استفاده از ارسال از روی نقشه گوگل

ارسال از روی نقشه، یکی دیگر از امکانات مکث اس ام اس است که شما توسط آن می توانید از روی نقشه گوگل یک منطقه را انتخاب کنید و به آنها پیامک فرستاده و از این طریق کسب و کارتان را تبلیغ کرده و مشتری جذب کنید. برای اینکه مخاطبانتان به سایت شما سر بزنند، در قدم اول لینک وب سایت خود را در در پیامک قرار داده و از مشتری بخواهید که به سایت شما مراجعه کنند. برای اینکه از چگونگی اینکار اطلاعات بیشتری دستگیرتان شود به مقاله افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت از طریق بازاریابی پیامکی ما سر بزنید.

مرحله سه: سازماندهی و دسته بندی مخاطبان در دفترچه تلفن سامانه

قبل از هر چیز باید نکته ای را برایتان بگویم، و آن این است که تبلیغات باید در جای درست خودش باشد، این بدان معناست که فرستادن تبلیغ یک خانه ویلایی یا زمین کلنگی برای دانشجویان هیچ فایده ای نداشته و حتی ممکن است باعث آزرده خاطر شدن آنها نیز بشود.

پس شما می توانید شماره تلفن مشتریانتان را در دفترچه تلفنی سامانه پیامکی دسته بندی کنید و متناسب با گروه مورد نظر پیامک خود را ارسال کنید. تقریبا به این شکل:

  • اجاره دهندگان آپارتمان
  • اجاره دهندگان منزل مسکونی
  • مستاجرین (زوج ها)
  • مستاجرین (خانواده های پر جمعیت)
  • دانشجویان
  • بساز بفروش ها

و یا هر دسته بندی دیگری که فکر می کنید می تواند بهتر باشد!

مرحله چهار: اطلاع رسانی های مورد نیاز برای هر گروه

با دسته بندی که در مرحله قبلی انجام دادید، کارتان بسیار راحت است! شما می توانید اطلاعات متناسب با هر دسته را از طریق پیامک به آنها ارسال کنید. این اطلاعات ممکن است دعوت به وب سایت و یا یک پیشنهاد ویژه باشد.

مرحله آخر: یادآوری به مشتریان فراموش کار

شما با استفاده سامانه پیامکی می توانید یک سری رویدادهای مهم از قبیل تمدید قرار داد، قرار ملاقات و … را به آنها یاد آوری کنید! ضمنا می توانید به آنها یک پیشنهاد ویژه (خرید خانه با شرایط مناسب) را نیز ارائه کنید.

کلام آخر…

جای هیچ شکی نیست که شما با عمل کردن به موارد گفته شده در بالا، می توانید خیلی زود به یک برند تبدیل شوید و نیز اعتماد مشتری تان را نیز جذب کنید.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس در دفتر مشاور املاک
5 (100%) 6 votes
تبلیغات پنل پیامک مکث
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس
توسط | ۱۳۹۸-۱-۳۱ ۱۳:۱۰:۲۳ +۰۰:۰۰ مرداد ۲ام, ۱۳۹۷|کاربرد پنل اس ام اس در مشاغل مختلف|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دانشجوی رشته نرم افزارم و عاشق تولید محتوا و مقاله نویسی... مدرس زبان انگلیسی و عاشق شعر :) با ستم و جفا خوشم، گرچه درون آتشم... چونکه تو سایه افکنی، بر سرم ای همای من... #مولانا

دیدگاه خود را بنویسید

88 − = 87