مزایای استفاده از پنل پیامک و سایت برای مشاور املاک

مزایای استفاده از پنل پیامک و سایت برای مشاور املاک

امروز در این مقاله مزایای استفاده از پنل پیامک و سایت برای مشاور املاک را بررسی خواهیم کرد. سوالی دارم از مشاوران املاک ؛ آیا می دانید با راه اندازی یک سایت و داشتن پنل پیامک، هم در هزینه هایتان صرفه جویی می شود، هم مشتریان زیادی پیدا می کنید، هم کار ما و خودتان را راحت تر می کنید!

چرا باید بنگاه مشاور املاک سایت داشته باشد؟

همانطور که می دانید امروزه تمامی کارهای روزمره اینترنتی شده، از پرداخت قبض گرفته تا خریدن میوه! بدین گونه می توان نتیجه گرفت که مردم حوصله گشتن در خیابان ها و سر زدن به بنگاه های املاک را ندارند. اگر دیرتر اقدام کنیم ممکن است، با توجه به پیشرفت های اخیر در تکنولوژی، تا چند سال اینده اثری از کسب و کار ما نباشد!

بیل گیتس می گوید: “اگر کسب و کارتان در اینترنت نیست پس بزودی از صحنه کسب و کار محو خواهد شد!”

مزایای داشتن وب سایت برای مشاور املاک

ایجاد وب سایت برای مشاور املاک زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

هم شما و هم مشتری جستجویی راحت خواهید داشت

برگه های کوچکی که روی شیشه ی بنگاه ها چسبانده اند دیده اید؟ این برگه ها اطلاعاتی از نمای داخلی خانه، متراژ، آدرس و … را به شما می دهند. شما کافیست همین اطلاعات و عکس ها و … را در سایت وارد کنید. به جای اینکه فقط کسی که از جلوی مغازه تان عبور می کند اینها را ببیند، در سایت تان صدها نفر و شاید هزاران نفر ممکن است به دنبال خانه باشند.

این کار علاوه بر اینکه کار شما را آسان تر می کند، کاربران زیادی را جذب می کند و بدون اینکه آنها به صورت مکرر به بنگاه مشاور املاک مراجعه کنند، می توانند با مراجعه به سایتتان براحتی زیر کولر، آنچه را که به دنبالشان هستند پیدا کنند.

امکان ثبت مورد اجاره ای یا فروش برای صاحبان املاک قرار دهید

شما می توانید در سایتتان یک قسمت به کاربران اختصاص دهید تا اگر مورد اجاره ای یا فروش داشتند، مشخصات منزل از جمله متراژ، قیمت، آدرس و … را در سایت ثبت کرده و با نظارت شما آن را به اجاره دهند یا بفروشند. شما نیز می توانید حق کمسیون خود را به این روش دریافت کنید.

جلب اعتماد مشتریان

الان برخی از شما شاید بگویید تا جایی که نرم افزار هایی مثل دیوار و شیپور هستند، چه نیازی داریم؟!

در جواب باید بگویم که بحث سر اعتماد است. به طبع تفاوت بسیاری است بین اعتماد به یک سایت معتبری که به دست بنگاه و سند و مدرک مدیریت می شود و اپلیکیشنی که مشخص نیست شخصی که آگهی زده کلاه بردار است یا آدم حسابی؟! قطعا مردم به مورد اول بیشتر اعتماد می کنند.

حالا می خواهم شما را با 5 مرحله که در ابتدای مقاله گفتم، آشنا کنم. این برنامه ی 5 مرحله ای باعث جذب مشتری و افزایش تعامل با او نیز می شود. این شما و این هم 5 مرحله موفقیت…

مرحله یک – اتصال وب سرویس سامانه به سایت

یکی از قابلیت های مکث اس ام اس، وب سرویس سامانه پیامکی است. با اتصال وب سرویس سامانه به سایت شما می توانید براحتی و بدون اینکه وارد سامانه شوید، کارهایی از جمله تایید حساب کاربران، برگزاری مسابقه پیامکی و نظر سنجی و … را با یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید.

وب سرویس چه فایده ای دارد؟ می توان گفت که توسط وب سرویس شما می توانید مشتریان ویژه خودتان را بدست بیاورید. مثلا کاربر با عضویت و ثبت نام در سایت شما، شماره تلفنش را در اختیار شما قرار می دهد و شما توسط آن می توانید لیستی ویژه از مشتریانتان تهیه نمایید و به آنها خبرنامه پیامکی ارسال کنید.

مرحله دو – استفاده از ارسال از روی نقشه گوگل

ارسال از روی نقشه، یکی دیگر از امکانات مکث اس ام اس است که شما توسط آن می توانید از روی نقشه گوگل یک منطقه را انتخاب کنید و به آنها پیامک فرستاده و از این طریق کسب و کارتان را تبلیغ کرده و مشتری جذب کنید. برای اینکه مخاطبانتان به سایت شما سر بزنند، در قدم اول لینک وب سایت خود را در در پیامک قرار داده و از مشتری بخواهید که به سایت شما مراجعه کنند.

برای اینکه از چگونگی اینکار اطلاعات بیشتری دستگیرتان شود به مقاله افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت از طریق بازاریابی پیامکی ما سر بزنید.

[irp posts=”18238″ name=”افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت از طریق بازاریابی پیامکی”]

مرحله سه – سازماندهی و دسته بندی مخاطبان در دفترچه تلفن سامانه

قبل از هر چیز باید نکته ای را برایتان بگویم، و آن این است که تبلیغات باید در جای درست خودش باشد، این بدان معناست که فرستادن تبلیغ یک خانه ویلایی یا زمین کلنگی برای دانشجویان هیچ فایده ای نداشته و حتی ممکن است باعث آزرده خاطر شدن آنها نیز بشود.

پس شما می توانید شماره تلفن مشتریانتان را در دفترچه تلفنی سامانه پیامکی دسته بندی کنید و متناسب با گروه مورد نظر پیامک خود را ارسال کنید. تقریبا به این شکل:

  • اجاره دهندگان آپارتمان
  • اجاره دهندگان منزل مسکونی
  • مستاجرین (زوج ها)
  • مستاجرین (خانواده های پر جمعیت)
  • دانشجویان
  • بساز بفروش ها

و یا هر دسته بندی دیگری که فکر می کنید می تواند بهتر باشد!

مرحله چهار – اطلاع رسانی های مورد نیاز برای هر گروه

با دسته بندی که در مرحله قبلی انجام دادید، کارتان بسیار راحت است! شما می توانید اطلاعات متناسب با هر دسته را از طریق پیامک به آنها ارسال کنید. این اطلاعات ممکن است دعوت به وب سایت و یا یک پیشنهاد ویژه باشد.

مرحله آخر – یادآوری به مشتریان فراموش کار

شما با استفاده سامانه پیامکی می توانید یک سری رویدادهای مهم از قبیل تمدید قرار داد، قرار ملاقات و … را به آنها یاد آوری کنید! ضمنا می توانید به آنها یک پیشنهاد ویژه (خرید خانه با شرایط مناسب) را نیز ارائه کنید.

کلام آخر…

جای هیچ شکی نیست که شما با عمل کردن به موارد گفته شده در بالا، می توانید خیلی زود به یک برند تبدیل شوید و نیز اعتماد مشتری تان را نیز جذب کنید.

5/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment