ماژول کدخوان پنل پیامک

ماژول کدخوان پنل پیامک

همانطور که میدانید امروزه سامانه های پیامکی از قابلیت ها و کاربرد های بسیاری برخوردار هستند. از دیگر امکاناتی که در مکث اس ام اس میشود به آن اشاره کرد دسترسی به ماژول کدخوان پنل پیامک می باشد. امروز میخواهیم در این مورد به صورت مفصل توضیح دهیم، با ما همراه باشید…

ماژول کدخوان پنل اس ام اس

ممکن است شما روزانه از محصولاتی استفاده کنید که روی بسته بندی این محصولات کدهایی درج شده باشد. شما می توانید با ارسال این کدها علاوه بر مطلع شدن از اطلاعات آن محصول در قرعه کشی محصول نیز شرکت کنید که این امر در جذب بیشتر مشتری میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

با ورود به قسمت کدخوان در پنل پیامک، متن های مربوط به هر کد را تنظیم کنید. یعنی برای هر کد میتوانید متن جداگانه ای را تنظیم کنید و کدهای مورد نظر خود را از طریق فایل اکسل وارد سامانه کنید.

در این صورت مخاطبان با ارسال کد مورد نظر خود به شماره اختصاصی شما که قابلیت دریافت پیامک را دارد به طور خودکار شماره موبایل و کد ارسالی آنها در سامانه ثبت می گردد و متن پیامک مربوطه،‌ به هر یک از کدها که توسط شما در سامانه تنظیم شده است به آنها ارسال میشود. همچنین در صورت ارسال کد تکراری و یا اشتباه از طرف مخاطب، متن تعیین شده توسط شما، راجع به کد تکراری و یا اشتباه برای مخاطب ارسال می گردد.

برای درک بهتر کاربرد این ماژول به مثال های زیر توجه بفرمائید:

  • شرکت های خودروسازی را در نظر بگیرید که کارت گارانتی به خریداران خودرو می دهند و این خریداران می توانند با وارد کردن کد گارانتی خودرو خود، اطلاعات لازم مانند تاریخ پایان کارت گارانتی راجع به خودروی خود را کسب کنند و یا در قرعه کشی این محصول شرکت کنند.
  • شما تولید کننده محصولات شوینده می باشید و قصد دارید تا اطلاعات کامل و جامع تری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و یا اینکه برای افزایش مشتریان قرعه کشی ترتیب بدهید.

به نمونه پیامک های ارسالی توجه بفرمایید:

با آرزوی رضایت شما از محصولات ، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شرکت، کد های مربوطه را به شماره پیامک ……… ارسال نمائید :

پودر ماشین لباسشوئی کد 2041

پودر ماشین ظرفشوئی کد 2042

مایع ظرفشوئی کد 2043

شامپو بدن کد 2044

شامپو سر 2045

مایع دستشوئی کد 2046

در این صورت افراد می توانند با ارسال هر یک از این کدها، اطلاعات مربوط به هر کد را که قبلا توسط شما در پنل کاربری شما تنظیم شده است را دریافت کنند و شما گامی در جهت رضایت مندی مشتریان خود بردارید.

مشتری گرامی شما می توانید با خرید 10 محصول از این شرکت و ارسال کدهای موجود بر روی این محصولات به شماره پیامک…………، در قرعه کشی ………….. تومانی ما شرکت نمائید.

با تشکر از خرید شما

بدین ترتیب شما نه تنها فروش محصولات خود را افزایش میدهید بلکه باعث جذب بیشتر مشتریان نیز میشوید.

کاربردهای ماژول کدخوان پنل پیامک

  • تایید کدگارانتی محصول با پنل پیامک و ثبت شماره سریال کالا در سامانه شرکت و شروع ضمانت
  • مشخص شدن کدهای تکراری ثبت شده
  • ثبت شماره تلفن مشتری
  • برگزاری سیستم قرعه کشی

[go_pricing id=”basic15″]

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment