ماژول همکار در پنل پیامک

ماژول همکار در پنل پیامک

در این بخش شما میتوانید برای فرد یا افراد مورد نظر خود و برای استفاده ی محدوده از پنل پیامک ، اجازه استفاده از پنل کاربری را مشخص کنید.

به طور مثال شما پنلی را خریداری کرده اید و قصد دارید تا به تعدادی از کارمندان خود اجازه دسترسی به این پنل را بدهید ولی نمیخواهید که کارمند به تمام امکانات پنل دسترسی داشته باشد. مثلا نگران از این هستید که کارمند به بخش پشتیبانی تیکت ارسال کرده و درخواست تغییر نام پنل را دهد، یا مثلا کارمند از بخش تنظیمات رمز پنل اصلی را تغییر دهد و ….یا فقط مایل هستید که کارمند به منوهای ارسال دسترسی داشته باشد و به هیچ منوی دیگری دسترسی نداشته باشد.

میتوانید برای هر کارمند خود یک شناسه و رمز عبور تعریف کنید و برای تک تک پنلهای زیر مجموعه همکار دسترسی ها را با جزییات کامل شخصی سازی و تعیین کنید.

بوسیله این  دسترسی ها و شناسه میتوانید عملکرد تک به تک کارمندان را تحت کنترل داشته باشید و همچنین در قسمت دریافت گزارشات عملکرد هر فرد باشناسه مجزا قابل بررسی میباشد. یعنی در منوی گزارشات ارسال هر ارسال با نام کاربری مخصوص خود کارمندان ذخیره میشوند و به صراحت میتوانید تشخیص دهید که هر ارسال را کدام کارمند انجام داده است.

قابل ذکر است که هریک از همکاران پنل به یک پنل مادر وصل هستند و از اعتبار شارژ و خطوط پنل مادر استفاده میکنند.

همچنین یک همکار نمیتواند برای همکار دیگر شناسه و دسترسی ایجاد کند و فقط استفاده کننده از پنل میباشد.

اگر شما هم پنل پیامک تهیه شده را جهت استفاده قرار است در اختیار چندین نفر قرار دهید، پس حتما پنلی را تهیه کنید که ماژول تعریف همکار را داشته باشید تا نحوه استفاده افراد از پنل قابل کنترل و مانیتورینگ باشد. درحال حاضر ماژول همکار فقط در پنل الماس و ویژه پنل های پبامک مکث فعال میباشد.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

همکار
همکار

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment