ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر

پنل پیامک مکث send peer to peer sms

یکی دیگر از قابلیت های پنل اس ام اس که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شده است، ارسال پیامک نظیر به نظیر میباشد. ارسال پیامک نظیر به نظیر دغدغه برخی از کاربرانی بوده است که از پنل پیامک استفاده می نمایند. در این مطلب میخواهیم یک توضیح کلی در مورد ماژول ارسال پیامک نظر به نظیر ارائه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید…

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر چیست؟

حتما اگر از مکث اس ام اس پنل پیامک دارید، با دو ماژول ارسال پیامک کلمات کلیدی و ارسال پیامک نظیر به نظیر آشنایی دارید! کارکرد این دو ماژول شباهت زیادی به همدیگر دارد.

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر، پیامک شما را به صورت منحصر به فرد برای افراد ارسال می کند و زمانی استفاده میشود که شما قصد دارید چند متن پیامک متفاوت را به چندین شماره متفاوت ارسال کنید. البته باید بگویم ارسال تکی نیز در این مورد میتواند به قول معروف کار شما را راه بیاندازد اما شما در ارسال تکی باید در هر مرحله متن پیامک و گیرندگان را وارد کنید که این کار کمی خسته کننده و زمانبر میباشد. این در حالیست که ارسال پیامک نظیر به نظیر به شما این امکان را میدهد تا در فایل اکسل متن پیامک مدنظر خود و شماره گیرندگان را وارد کرده و یکجا به آنها پیامک ارسال کنید!

به طور مثال فرض کنید شما یک لیست از مخاطبان را دارید و قصد دارید برای هر مخاطب پیامک مخصوصی را ارسال کنید و متن پیامک یک مخاطب کاملا متفاوت با مخاطب دیگر می باشد. شما می توانید با استفاده از ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر در پنل پیامک خود، به تعداد زیادی از مخاطبانتان متن اختصاصی و منحصر به فرد خودشان را در کمترین زمان ارسال کنید.

به مثال ارائه شده برای این ماژول دقت کنید :

شما یک لیست از مخاطبان را دارید و میخواهید برای هر کدام یک متن اختصاصی ارسال کنید و به همین صورت شما میتوانید برای هزاران مخاطب خود متن های متفاوتی را ارسال کنید.

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر

برای انجام این کار کافی است شماره مخاطبین و متن های مورد نظر را در دسترس داشته باشید تا در کوتاه ترین زمان و با اسفاده از این ماژول، پیامک های شما به صورت دلخواه ارسال شوند. اساس ارسال نظیر به نظیر از روی فایل اکسل انجام میشود به این صورت که در فایل اکسل ستون اول شماره موبایل ها و در ستون دوم متن مربوط به هر شماره تنظیم شده (طبق عکس) و در سامانه بارگزاری میشود. بعلاوه حداکثر تا تعداد 10 مخاطب می توان در سامانه بدون بارگزاری فایل اکسل ارسال نظیر به نظیر را به صورت دستی تنظیم و ارسال کرد.

سخن آخر…

ماژول ارسال نظیر به نظیر به کاربران کمک میکند تا بسیاری از فرآیندهای زمان بر و طولانی ارسال پیامک را با سرعت و آسانی انجام دهند. برای استفاده از این ماژول در سامانه پیامکی مکث میتوانید پکیج های نقره ای به بالاتر را تهیه کنید. هنوز سوالی در مورد ارسال نظیر به نظیر دارید؟ برای ما دیدگاه ارسال کنید…

[go_pricing id=”basic15″]

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

1 Comment

Leave a comment