روش های تبلیغات خبرنامه پیامکی رستوران

روش های تبلیغات خبرنامه پیامکی رستوران

برای تبلیغات خبرنامه پیامکی ابتدا باید اعضای خبرنامه را افزایش دهید. بهترین روش برای جذب بیشتر مخاطب، ارائه پیشنهادات جذاب می باشد. شما باید پیشنهاداتی ارائه دهید که مشتریان از میان هزاران رستوران، رستوران شما را برای صرف غذا انتخاب کنند. اگر بازاریابی پیامکی شما به درستی صورت نگیرد مطمئنا باعث کاهش مشتریان شما خواهد شد. به چند راه کار جهت تبلیغات خبرنامه پیامکی رستوران خود توجه نمائید:

[irp posts=”12813″ name=”کاربردهای پنل پیامک برای کافی شاپ و رستوران ها”]

تبلیغات با استفاده از شبکه های اجتماعی

می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام ، فیسبوک، تلگرام و….خبرنامه پیامکی خود را تبلیغ کنید. این نکته را بخاطر داشته باشید که در هر پیامی که از هر شبکه اجتماعی ارسال می کنید آدرس و  شماره تلفن خود را که مخاطبان می توانند از طریق آنها با شما در ارتباط باشند، درج نمائید.

به طور مثال برای منو پیش غذای رستوران خود 10٪  تخفیف قائل شده اید، می توانید این پیشنهاد را در شبکه های اجتماعی مختلف درج نمائید اما در این روش با یک تکنیک می توانید مخاطب بیشتری را جذب کنید: کد تخفیف را درج نکنید تا مخاطب برای دریافت کد تخفیف عضو خبرنامه پیامکی شما شود!

روش های تبلیغات خبرنامه پیامکی رستوران

منوی رستوران

یکی از راحت ترین اما در عین حال موثرترین روش تبلیغات خبرنامه پیامکی درج تبلیغات در منوی رستوران می باشد. می توانید در بالا یا پائین منوی رستوران خود نحوه ثبت نام و عضو شدن در خبرنامه پیامکی خود را درج نمائید.

تبلیغ به صورت مستقیم

این روش یکی از مهم ترین روش های جذب مخاطب می باشد، زیرا با استفاده از این روش اعتماد مشتریان به شما بیشتر می شود. می توانید جلسات توجیحی برای کارمندان خود ترتیب دهید و آنها را از چگونگی تبلیغات مستقیم آگاه سازید، تا آنها در مواقع برخورد با مشتریان ، با درخواست مستقیم از آنها بخواهند تا در خبرنامه پیامکی رستوران ثبت نام کنند.

فاکتور خرید مشتریان

می توانید در پایان صفحه رسید مشتریان ، اطلاعاتی کوتاه و مفید در مورد نحوه ثبت نام آنها در خبرنامه پیامکی رستوران، و اطلاعات تماس را درج کنید. لزومی به نوشتن کلمات اضافی نیست، با کوتاه ترین جمله این کار را انجام دهید.

 

 

 

 

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment