جملات کلیدی مناسب برای پیامک های تبلیغاتی

جملات کلیدی مناسب برای پیامک های تبلیغاتی

اگر شما تا به حال از بازاریابی پیامکی استفاده نکرده اید، حتما مقاله امروز مکث اس ام اس را از دست ندهید. احتمالا شما در ابتدای این راه برای یافتن عبارت و متنی جذاب برای پیامک خود دچار مشکل خواهید شد. یکی از عناصر مهم در راستای فروش بیشتر محصولات، قرار دادن آدرس یا شماره تلفن کسب و کارتان در انتهای پیامک های تبلیغاتی است. باید بگویم که بدون شماره تلفن یا آدرس، تبلیغات کسب و کار شما و حتی پیشنهادات شما نیز مورد توجه و استقبال نخواهند گرفت. پس جملات مناسب برای پیامک تبلیغاتی چه جملاتی هستند؟

متن پیامکی شما بهتر است ساده و صریح باشد اینکار باعث جذب مشتریان زیاد و نیز در طولانی مدت باعث افزایش فروش و سود آوری شما خواهد شد. از این رو ما تصمیم گرفتیم عباراتی را برای شما آماده کنیم تا به صورت پیشفرض بتوانید از انها جهت ترغیب مشتری استفاده کنید. این شما و این هم عبارات کلیدی مناسب برای پیامک های تبلیغاتی:

1- “این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید”

به این دسته از جملات و عبارت هایی که مشتری را ترغیب به انجام کار یا عملی می کنند، در اصطلاح Call to Action  می گویند. این نوع از عبارات زمانی کاربرد دارند که مشتریان شما به صورت حضوری به شما مراجعه می کنند. عموما صاحبان رستوران ها، لباس فروشی ها، کافی شاپ ها و هر کسب وکاری که مشتریان آنها از دسته مشتریان مراجعه کننده هستند، از این عبارات در پایان پیامک تبلیغاتی خود استفاده می کنند.

2- ” به فروشگاه ما تشریف بیاورید”

این عبارت نیز همانطور که در بالا گفته شد نوعی Call to Action می باشد که در کنار عبارت ” این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید” دیده می شود. همانطور که در فوق نیز گفته شد، برای ترغیب مشتریانی که مراجعه حضوری به فروشگاه شما دارند، کاربرد دارد.

جملات مناسب برای پیامک تبلیغاتی

3- ” دریافت کد تخفیف با ارسال کد …… “

از این نوع عبارات معمولا برای فروش اینترنتی محصولات و همچنین کوپن های تخفیف پیامکی کاربرد دارند. استفاده از کلمه کلیدی “تخفیف” در پیامک های تبلیغاتی به صورت معجزه آسا عمل می کند. چه کسی از تخفیف بدش می آید!؟

به عنوان مثال شما فروشگاه اینترنتی لباس دارید و برای اعضای خبرنامه پیامکی خود اس ام اسی با این مضمون ارسال می کنید:

حراج تابستانی! فقط تا اخر این هفته! برای دریافت 25% تخفیف کد OFF را به ما ارسال کنید

 4- “نظر شما چیست؟ پاسخ خود را برای ما ارسال کنید”

از این گونه عبارات می توانید در مسابقات و نیز نظر سنجی های پیامکی استفاده کنید. مکث اس ام اس در پنل های خود ماژول نظر سنجی و برگزاری مسابقه پیامکی را داراست. مشتریان شما می توانند با ارسال پاسخ خود به خط اختصاصی تان در مسابقه پیامکی و یا در نظر سنجی پیامکی شما شرکت کنند.

شما می توانید سوالات خود را از پشتیبانی شیقت و نیز پشتیبانی آنلاین ما بپرسید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment