تعهدات به اعضای خبرنامه پیام کوتاه

تعهدات به اعضای خبرنامه پیام کوتاه

مطمئنا هیچ فردی دوست ندارد روزانه انبوهی از پیام های کوتاه را در تلفن همراه خود دریافت کند، حتی اگر این پیامها کد های تخفیف باشند!

یکی از قوانین مهم بازاریابی پیامکی، ارسال پیام کوتاه به تعداد مناسب و هدفمند با نیاز مخاطبان  می باشد.

با ارسال پیامک بیش از اندازه، از اعتبار و کارآمدی شرکت خود کاسته خواهید کرد.

به طور حتم قانع کردن مخاطبان برای عضویت در خبرنامه پیامکی کار بسیار سخت و پر زحمتی خواهد بود، زیرا بسیاری از افراد ، عضویت در این خبرنامه های پیامکی را ایجاد مزاحمت برای خود می دانند و دوست ندارند روزانه با تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی روبرو شوند.

اما از آنجا که روش بازاریابی با ارسال پیام کوتاه ، امروزه به یکی از موثرترین راه های بازاریابی تبدیل شده است، میتوانید برای اینکه در این راه موفق باشید و مشتریان خود را از دست نداده و راضی نگه دارید به آنها قول دهید که هیچگاه مزاحمتی برایشان با ارسال پیام کوتاه ایجاد نخواهد شد.

آنها را قانع کنید که پیامک ها، هدفمند با نیاز آنها ارسال می شوند، پیشنهادات خاص و جذاب را  دریافت خواهند کرد.

سعی کنید پیامک های تخفیف دار برایشان ارسال کنید، البته  برای پیام ها تاریخ انقضاء قرار دهید تا آنها سریع تر برای خرید اقدام کنند.

همیشه با مشتریان خود به صورت خاص و VIP برخورد کنید، اولین پیشنهادات را برایشان ارسال کنید.

پیامک های تکراری و بدون محتوای ارزشمند ارسال نکنید ، به پیامک های ارسالی ارزش بدهید.

حال با بیان این مطالب ، ممکن است این سوال برای بیشتر شما پیش بیاید که آیا بازاریابی پیامکی برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان موثر می باشد؟

جواب این سوال مثبت است ،‌ بوسیله بازاریابی پیامکی و ارسال پیام های متناسب با نیاز مخاطبان ، روز به روز بر تعداد مشتریان وفادار شما افزوده خواهد شد و افزایش این تعداد، باعث استقبال از خدمات و محصولات کسب و کارتان می شود که این امر باعث میشود تجارت شما روز به روز پیشرفت کرده و آمار فروش شما، نتایج خوبی را در بر خواهد داشت.

 

 

 

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment