تاثیر زمانبندی کردن پیامک های تبلیغاتی بر گسترش کسب و کار

تاثیر زمانبندی کردن پیامک های تبلیغاتی بر گسترش کسب و کار

قطعا تا کنون به اهمیت بازاریابی پیامکی و اثرات مثبت آن بر روی کسب و کار، پی برده اید. اما در این میان زمانبندی کردن پیامک های تبلیغاتی ارسالی نیز از اثرات مهمی برخوردار می باشد.

در این مطلب سعی کرده ایم به بعضی از اثرات مهم زمانبندی ارسال پیامک اشاره کنیم تا بتوانید با استفاده از این اثرات کسب و کار خود را هر چه بیشتر و بهتر گسترش دهید.

ویژگی های بازاریابی پیامکی

یکی از ویژگی های قدرتمند و بی رقیب بازاریابی پیامکی سرعت رسیدن پیام به دست مخاطب می باشد و اینکه پیامک شما بعد از رسیدن به دست مخاطب خوانده میشود. تقریبا میشود گفت که 90٪ پیامک های ارسالی خوانده می شوند و این یکی از ویژگی های قدرتمند و موفق در بازاریابی پیامکی بشمار می رود.

از دیگر ویژگی های بازاریابی پیامکی میتوان به هدفمند بودن پیامکهای ارسالی اشاره کرد. تمامی پیامک های ارسالی شما هدف مخاطبان می باشد. زیرا مخاطبانی که با آنها در ارتباط هستید علاقمند به تجارت و نوع محصول شما هستند و مشتاق هستند تا اخبار و اطلاعات محصولات شما را دریافت کنند. زمانی که مخاطب بصورت داوطلبانه خواهان عضویت در خبرنامه پیامکی شما باشد، میتوان به طور یقین گفت که تجارت شما رو به موفقیت می باشد.

زمانبندی کردن پیامکهای تبلیغاتی و اثرات آن بر رونق کسب و کار شما

زمانبندی کردن پیامک های ارسالی یکی دیگر از ویژگی های مهم و خاص پنل اس ام اس می باشد و این امکان که مشتریان شما پس از ارسال پیامک می توانند آن را به سرعت بخوانند، از اثرات مهم بر روی فروش شما می باشد.

این نکته را بخاطر داشته باشید که این 5 کلمه را در بازاریابی پیامکی نباید فراموش کنید:

  • مردم
  • تخفیف
  • محصول
  • قیمت
  • مکان و زمان ارسال

به طور مثال یک پیامک حاوی تبلیغات محصولتان را با قیمتی مناسب برای مشتریان خاص خود ارسال میکنید، توجه داشته باشید که این پیامک دارای 4 ویژگی نام برده شده می باشد ولی یک نکته می ماند و آن هم زمان و مکان ارسال می باشد!

مطمئنا زمان بندی ارسال پیامک از ویژگی های مهم و اثر گذار بر روی کسب و کار شما می باشد.

مثالا شما صاحب یک رستوران هستید و برای تایم شام یک منو خاص و جدید ارائه میدهید، برای اینکه مشتریان شما از این موضوع مطلع شوند، پیامک ارسالی راجب این اخبار را تا چند ساعت مانده به وقت شام برای مشتریان خود ارسال کنید. پیشنهاد ارسالی در زمان مشخص و مفید باعث میشود مشتری را به سمت رستوران شما بکشاند.

مثال دیگر، فرض کنید یک مسابقه مهم ورزشی در ساعات عصر قرار است اتفاق بیوفتد، به نظر شما آیا ارسال پیامک در این ساعات از استقبال خوبی برخوردار خواهد بود؟

 

 

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment