بهترین روش تبلیغ یک اپلیکیشن

بهترین روش تبلیغ یک اپلیکیشن

در این مقاله می خواهیم بهترین روش تبلیغ یک اپلیکیشن را معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه شوید… امروزه تبلیغات به حدی گسترده شده اند که صاحبان کسب و کار براحتی می توانند تبلیغ کنند و دیده شوند. استارت آپ یعنی این! شاید در زمان های گذشته این راه ها شناخته شده نبودند یا اصلا کلمه استارت آپ به ندرت به گوش یکی خطور کرده بود! امروزه با وجود انواع روش ها و کانال های تبلیغاتی شما می توانید کسب و کار، اپلیکیشن و … خود را به بهترین نحو تبلیغ کنید.

اما با وجود پیشرفت های اخیر در زمینه های تولید اپلیکیشن، هر روز بیشتر از 15 اپلیکیشن تولید می شوند و رقابت بسیار تنگاتنگ است. در این صورت تبلیغ یک اپلیکیشن تا حدودی سخت می شود. در این مقاله می خواهیم روش هایی تاثیر گذار و ساده برای تبلیغ اپلیکیشن معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه شوید…

 

ارسال پیامک تبلیغاتی

روش تبلیغ یک اپلیکیشن

همانطور که در مقدمه برایتان گفتم، رقابت در زمینه اپلیکیشن بسیار تنگاتنگ است و به طبع آن تبلیغات نیز پیچیده تر شده است. پس اگر صاحب اپلیکیشنی هستید و یا در فکر ساخت و تبلیغ آن می باشید به راه های درستی ک فیدبکشان مناسب است بیاندیشید!

تبلیغات پیش از انتشار

شاید تا به حال با این عبارت که ” پیش از تولید محصول خود تبلیغ کنید ” مواجه شده اید ولی زیاد آن را جدی نگرفته اید یا شاید هم باور نکرده اید! حق دارید کمی عجیب به نظر می آید اما دلایل و شرایطی هست که با خواندن آنها نظرتان عوض خواهد شد.

اگر صاحب اپلیکیشنی هستید که مانند آن قبلا در بازار وجود دارد، سعی کنید کاربردهایی متفاوت به آن اضافه کنید تا نظر مردم را جلب کنید در این صورت شما می توانید با تبلیغ پیش از انتشار یافتن در ذهن مردم نیز ماندگار شوید و بلافاصله بعد از انتشار اپلیکیشن تان در اولین روز، افراد زیادی از آن استقبال خواهند کرد. می پرسید چرا و چگونه؟

فرض کنید شما زمان و هزینه زیادی را صرف ایجاد یک اپلیکیشن کرده اید و آن را انتشار کرده و سپس تبلیغات می کنید. اما متاسفانه بعد از اینکه اپلیکیشن تان به دست مشتری می رسد، اکثرکاربران از آن ناراضی هستند. چاره چیست!؟ شما بعد از این همه زحماتی که برای تولید آن اپلیکیشن کشیده اید متوجه می شوید که در بازار فیدبک مناسبی نداشته و حتی مردم فکر می کنند که بدرد نمی خورد.

شما باید خودتان را به جای مشتری هایتان بگذارید به عبارتی استفاده کننده ی این اپلیکیشن مشتریان شماست نه خود شما! در غیر اینصورت تمامی تلاش هایی که در این راستا کرده اید کاملا بیهوده می شود.

حال متوجه آن شدید که نیازسنجی پیش از تولید محصول چقدر می تواند فیدبک و اثربخشی داشته باشد. یعنی در ای صورت شما می بینید که یک مشتری چه انتظاراتی از یک اپلیکیشن دارد و چه مواردی می تواند باعث اذیت وی شود.

بعلاوه شما با به کار گیری این روش از علایق و سلایق مشتری هایتان آگاهی پیدا کرده و از آنها در راستای تولید و ایجاد اپلیکیشن استفاده می کنید.

با افراد تاثیر گذار تبلیغ کنید

اگر سازنده اپلیکیشن شمایید این بدان معنا نیست که خودتان هم آن را تبلیغ کنید. شما می توانید از افراد دور و برتان برای تبلیغ استفاده کنید. به عنوان مثال شخصی دیگری از کسب و کار ما و اپلیکیشن ما بگوید! اگر بتوانید با اینگونه افراد در ارتباط باشید، چندین قدم جلویید!

این افراد می توانند روی تصمیم و انتخاب مردم تاثیر داشته باشند. به عنوان مثال شخصی که میخواهد برای خود یک پیراهن بگیرد پیش خودش میگوید ” فلانی در فلان فیلم این مدل را پوشیده بود؛ همین را می خرم!”

از وب سایت استفاده کنید

اگر کسب و کارتان وب سایت دارد حتما از آن استفاده کنید و یا اگر وب سایتی ندارید حتما به فکر ایجاد آن باشید. داشتن یک وب سایت در تبلیغ اپلیکیشن به شما کمک می کند. بالاخره مشتریان شما در صورتی که به کسب و کارتان علاقه مند باشند روزی به وب سایت شما سر خواهند زد.

برای تبلیغات اپلیکیشن خود در وب سایتتان پیشنهادی داریم و آن اینست که بنر های تبلیغات اپلیکیشن خود را در گوشه کنار سایت خود قرار ندهید و از پاپ آپ استفاده کنید.

پاپ آپ باعث می شود توجه بسیاری از کاربران تان به هنگام ورود به سایت جلب شده و نیز براحتی دانلود اپلیکیشن را برای آنها مقدور می سازد. پاپ آپ همچنین می تواند در صفحات مختلف نیز تکرار شود.

استفاده از اس ام اس تبلیغاتی در تبلیغات اپلیکیشن

همانطور که در مقاله های قبلی مکث اس ام اس نیز گفته شده است، آمار و ارقام دیده شدن پیامک بسیار بالاست! یعنی 98 درصد از پیامک های تبلیغاتی شما دیده می شوند. حتی با وجود شبکه های اجتماعی که اغلب مردم فکر میکنند می تواند پاسخگو باشد!

یکی از مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی اینست که هزینه های شما بسیار کاهش می یابد. همچنین شما میتوتنید با استفاده از سامانه پیامکی لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن خود را به مخاطبان ارسال کنید که در مقاله ی ارسال لینک دانلود اپلیکیشن با استفاده از پاسخگوی خودکار می توانید به صورت مفصل در این مورد مطالعه کنید.

همچنین شما با استفاده از سامانه پیام کوتاه می توانید فقط به افراد یک منطقه خاص، یک رده ی سنی مخصوص، یا یک سری پیش شماره ارسال کنید.

پیامک تبلیغاتی واقعا بهینه عمل می کند بعلاوه نیاز به صرف وقت و هزینه چندانی ندارد!

کلام آخر…

این را بگویم که تنها روش های تبلیغات یک اپلیکیشن موارد ذکر شده نیست! ما فقط از چندین روش تاثیر گذار برایتان گفتیم که می تواند در تسریع دیده شدن برند تان موثر باشد.

اگر نظری در مورد روش های تبلیغات اپلیکیشن دارید، حتما در قسمت نظرات به آن ها اشاره کنید تا بتوانیم در مقاله های بعدی از نظرات شما عزیزان نیز بهره مند شویم 🙂

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

2 Comments

  • آواتار Agahi90.iR

    Agahi90.iR

    مارس 27, 2019 - 23:37

    بسیار عالی بود سپاس از شما آرزوی موفقیت همراه با سلامتی

  • آواتار agahi90

    agahi90

    سپتامبر 9, 2019 - 16:46

    شتاب دهنده تبلیغات و رشد کسب و کار شما
    متن خوب + تصویر حرفه ای + ویدیوی جالب = فروش بیشتر

Leave a comment