بانک شماره تلفن ها را حرفه ای دسته بندی کنید

بانک شماره تلفن ها را حرفه ای دسته بندی کنید

آیا می دانید که با استفاد از بازاریابی پیامکی میتوانید بانک شماره تلفن ها را حرفه ای دسته بندی کنید؟ که در نتیجه با داشتن این اطلاعات میتوانید میزان فروش خود را بالا ببرید.

شناخت علایق و سلیقه های مشتریان میتواند رمز موفقیت شما در گسترش کسب و کارتان باشد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه با در دست داشتن این اطلاعات میتوان موفقیت بیشتری را کسب کرد؟ به طور مثال تخفیف یا پیشنهاداتی را ارسال میکنید، اگر اطلاعات شما از مشتریانتان کافی و مفید باشد، با استفاده از این اطلاعات میتوانید برای کسانی ارسال کنید که می دانید علاقمند دریافت این پیشنهادات هستند.

همانطور که میدانید بازاریابی در گسترش تجارت یک امر بسیار مهم میباشد و اگر شما به این امر واقف باشید خواهید فهمید که داشتن اطلاعاتی از علایق و سلیقه های مشتریان و دسته بندی کردن آنها چقدر میتواند در تجارت به شما کمک کند و مفید واقع باشد.

در سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس ، این امکان را در اختیار کاربران قرار داده ایم که بتوانند اعضای فهرست خبرنامه پیامکی خود را به چند دسته و گروه تقسیم کنند. در این مطلب به چند نمونه از این دسته بندی ها اشاره می کنیم.

کلمات کلیدی

اگر قصد دارید فهرست خبرنامه خود را بصورت حرفه ای دسته بندی کنید، استفاده از روش کلمات کلیدی بسیار مناسب می باشد، این روش یک روش پیچیده و پیشرفته می باشد و به زمان و دقت بالایی نیاز ذارد.

به طور مثال شما بین ارسال دو پیامک برای مشتریان مردد هستید و نمی دانید کدامیک از این پیامکها مناسب تر می باشد و نتیجه بخش خواهد بود، پیشنهادی که میشود این است که هر دو پیامک را امتحان کنید. به نمونه پیامک های زیر توجه کنید:

کلمه “KHARID” را به شماره……. پیامک کنید تا با خرید یک کیف کد تخفیف را دریافت کنید.

در ازای خرید هر 200 هزار تومان کلمه “KHARID” را به شماره……پیامک کنید تا از 30 هزار تومان تخفیف هدیه برخوردار شوید.

میتوانید هر کدام از این پیامک ها را برای نصفی از مشتریان خود ارسال کنید و منتظر بمانید که ببینید کدامیک نتیجه بهتری داشته و از استقبال بیشتری برخوردار بوده و بعد از تنیجه گیری میتوانید مشتریان خود را دسته بندی کنید.

موقعیت و مکان

چند روش مختلف برای دسته بندی کردن مشتریان وجود دارد که در زیر به چند مورد مهم و اصلی بر مبنای موقعیت  و مکان اشاره میکنیم :

  • استان
  • شهر
  • کد پستی

علاوه بر دسته بندی بر مبنای موقعیت و مکان ، دسته بندی های مختلفی نیز وجود دارد ، به طور مثال بر مبنای جنسیت ، رده سنی و….

زمان عضویت مخاطبان

این نوع دسته بندی مخاطبین دفترچه تلفن به شما این امکان را میدهد تا مشتریان همیشگی و وفادار خود را بشناسید و برای آنها پیشنهادات و تخفیفات ویژه ارائه بدهید.

 

 

 

 

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment