اصولی که صاحبان کسب و کارهای کوچک باید بدانند

اصولی که صاحبان کسب و کارهای کوچک باید بدانند

یکی از مهمترین اصول بازاریابی کسب و کارهای کوچک، باقی ماندن در عرصه تجارت می باشد. اگر میخواهید در این عرصه موفق باشید باید اصول کار شما همیشه منظم و خلاق و سازنده باشد. می توانید با تلاش و کوشش یک شرکت کوچک را تبدیل به بهترین و موفق ترین شرکت در سطح کشور کنید. در این مطلب به چند راه کار برای رسیدن به این موفقیت اشاره میکنیم:

1- آمار تبلیغاتی خود را در هر ماه بررسی کنید

بهتر است در هر ماه جلساتی برای بررسی آمار تبلیغاتی خود با کارمندان داشته باشید. امور انجام شده را بررسی کنید ، اهداف جدید تعیین کنید و میزان پیشرفت خود را آنالیز کنید. این جلسات ماهانه باعث میشود که آمار دقیق بدست بیاورید و وظایف هر یک از کارمندان بخوبی مشخص شود.

2- از نظرها و ایده های نو استقبال کنید

انتقاد پذیر باشید، اگر مشتریان شما نظر و ایده ای در مورد کارتان می دهند آنها را با دقت گوش کنید،ممکن است این ایده ها کمک خوبی به شما در گسترش تجارت تان انجام دهند.

3- از افراد حرفه ای کمک بگیرید

نیازی نیست تمام امور کار را خودتان بدست بگیرید! از افراد قابل اعتماد و حرفه ای کمک بگیرید. لزومی ندارد خودتان به تنهایی کاری انجام دهید! در عوض، میتوانید تمرکز خود را بر مدیریت کردن کارمندان متمرکز نمائید.

 4- مخاطبان و نیازهایشان را بشناسید

یک از اصول مهم و اساسی بازاریابی پیامکی، شناخت نیازهای مشتریان می باشد. نیاز مشتریان باید همیشه در اولویت کار شما قرار داشته باشد. اگر ندانید که چگونه افرادی و با چه نیازهایی از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند به طور حتم در گسنرش کسب و کارتان  با شکست مواجه خواهید شد.

5- بر اساس سرمایه گذاری و بودجه خود برنامه ریزی کنید

همیشه سعی کنید امور کاری را مطابق با بودجه خود به پیش ببرید. هیچوقت نگذارید شما را قانع کنند که بیشتر از بودجه خود هزینه ای انجام دهید. این نکته را در نظر بگیرید که هیچگاه میزان هزینه ای که میکنید ارتباط مستقیمی با موفقیت شما ندارد.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment