استفاده از بانک موبایل نامعتبر ، مضرر تجارت شماست

استفاده از بانک موبایل نامعتبر مضرر تجارت شماست

بازاریابی پیامکی امروزه به یکی از محبوب ترین و موثرترین روش های بازاریابی پیامکی تبدیل شده است، اما هنوز هم افرادی هستند که طریقه درست استفاده کردن از این ابزار را نمی دانند. این روش یک روش مناسب برای گسترش و ارتقا کسب و کار شما می باشد به شرطی که راه درست استفاده کردن را بلد باشد. یکی از روش های غلط استفاده از این ابزار، استفاده از بانک موبایل نامعتبر می باشد. ممکن است فکر کنید این روش بتواند شما را سریعتر به بازار کار معرفی کند، اما اینطور نمی باشد. به نمونه های ذکر شده توجه بفرمایید تا مفهوم این مطلب برای شما مشخص شود.

راه و روش های کوتاه

خرید بانک شماره همراه، بنظر متخصصان بازاریابی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار در مدت زمان کم می باشد.

برقراری ارتباط صمیمانه و محکم با مشتریان امروزه بسیار سخت و زمانبر می باشد و استفاده از این روش کاملا غلط میباشد.

خدشه دار نمودن برند تجاری خود

همانطور که می دانید حفظ و نگهداری برند تجارتی یکی از مهم ترین و حساست ترین نکات موفقیت در تجارت میباشد.ممکن است چند سال طول بکشد تا بتوانید تصویر خوبی از برند تجاری خود ثبت کنید.

اما با استفاده از بانک شماره همراه، ضربه بزرگی به برندتان خواهید زد و پیشرفت تجاری خود را تا مدتها به تعویق خواهید انداخت.

کاهش میزان پاسخگویی

استفاده از بانک های تلفن همراه کم ترین اثر را بروی مشتریان شما خواهد داشت، شماره های تلفن همراه مورد هدف و نیاز مخاطبین شما نمی باشد.

برای اینکه مخاطب بیشتری را جذب کنید اعضای خبرنامه پیامکی را خودتان بیفزایید.

یک راه موفقیت در بازاریابی پیامکی ایجاد روابط نزدیک و تنگاتنگ با مشترکین می باشد.

اعضای بانک تلفن همراه علاقه و نیازی به دانستن اطلاعات و خدمات کسب  و کار شما ندارند، به همین علت میزان پلسخگویی به پیامک های ارسالی شما بسیار کاهش میابد.

نتایج و عواقب قانونی

اگر شما یک بانک شماره همراه خریداری کنید و برای شماره ها پیامک ارسال کنید، مخاطبین در صورت عدم رضایت می توانند از شما شکایت کنند و این کار دردسرهای ناخوشایندی را در پی خواهد داشت.

اگر میخواهید با مشتریان خود یک راه ارتباطی برقرار کنید، بهترین و منطقی ترین راه را انتخاب کنید.

ممکن است این کار زمانبر باشد اما در بازده زمانی کوتاه نتایج خوبی حاصل خواهد داشت.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment