ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که پیامک های تبلیغاتی، به جای شماره های اپراتوری با شماره موبایل سیمکارت هایی مثل 0990 یا 0991 یا 0930 و… ارسال می شوند. اینکار مخاطب را به خواندن پیام کنجکاو میکند و پیامک های تبلیغاتی شما خوانده میشوند! بسیاری از مشتریان بدون داشتن اطلاعاتی از این حالت ارسال پیامک (که به جای خط اپراتوری با شماره موبایل ارسال میشود) به دنبال راهکاری برای ارسال پیامک به این شیوه هستند. در این مقاله میخواهیم به صورت مفصل از سیر تا پیاز ارسال سیمکارتی را برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید…

ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره سیمکارت

اگر صاحب پنل اس ام اس هستید و یا دست کم در مورد چگونگی ارسال پیامک تبلیغاتی اطلاعاتی دارید، حتما می دانید که نمیتوان به برخی از شماره ها که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند پیامک ارسال کرد. به اصطلاح به اینگونه شماره ها بلکلیست یا لیست سیاه گفته میشود. ارسال پیام کوتاه به بلکلیست یک معضلی است که بیشتر افراد هنگام ارسال پیامک با آن دست و پنجه نرم میکنند و تنها راهکار آن ارسال سیمکارتی میباشد.

همانطور که می دانید ارسال پیام کوتاه انبوه به دو صورت انجام میگیرد که یک روش ارسال با خطوط مجازی و دیگری ارسال با خطوط واقعی و یا همان سیمکارتی میباشد. نکته ای دیگر اینکه شما برای ارسال متن های تبلیغاتی برای بلک لیست حتما باید از ارسال سیمکارتی ارسال کنید. آیا میخواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ از شما دعوت می کنم به مقاله ما سر بزنید:

[irp posts=”12405″ name=”ارسال اس ام اس به بلک لیست مخابرات”]

مکث اس ام اس توسط مودم های GSM سیمکارتی امکاناتی را برای آن دسته از کسانی که قصد ارسال پیامک به بلکلیست و یا ارسال پیامک از شماره موبایل دارند، فراهم کرده است تا بتوانند ارسال های خود را انجام دهند.

خطوط مجازی یا اپراتوری جهت ارسال پیامک تبلیغاتی

خطوط مجازی یا اپراتوری جهت ارسال پیامک تبلیغاتی

خطوط مجازی با سرشاخه های 1000 ،‌2000 ،‌3000 ،‌5000 ، 021 و 026 هستند که از سرعت ارسال بالایی برخوردار می باشند. همانطور که میدانید پس از خرید پنل اس ام اس برای ارسال پیامک شما نیاز به یک خط ارسال پیامک دارید. با مشاهده این اپراتورهای مختلف پیامکی شاید سوالات مختلفی در ذهنتان ایجاد شود؛ “کدام اپراتور برای ارسال های من مناسب است؟” کدامیک از این اپراتورها صرفه اقتصادی دارند؟” و…

در این زمینه ما از شما دعوت میکنیم تا مقاله دیگر را مطالعه کنید و از مزایا و معایب هر اپراتور مطلع شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

[irp posts=”18897″ name=”انواع اپراتور های پیامکی”]

خطوط واقعی سیمکارت جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی

خطوط واقعی نیز همان سیم کارت ها هستند که کاربران بوسیله آن می توانند پیامک خود را ارسال کنند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در لیست سیاه مخابراتی هستند و پیامک های تبلیغاتی را دریافت نمیکنند، به همین جهت خطوط مجازی جهت ارسال به خطوط لیست سیاه بایستی به حالت خدماتی دربیایند و از حالت تبلیغاتی خارج شوند که این عملیات یک روند اداری نسبتا طولانی مدت و سختی را در پیش دارد و برای افراد حقیقی و برخی از افراد حقوقی که شرایط خدماتی سازی را ندارند غیر ممکن می باشد. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال ارسال پیام کوتاه از طریق سیم کارت هستند تا دیگر مشکل ارسال به لیست سیاه را نداشته باشند.

قابل ذکر است که سیمکارت ها توانایی ارسال پیام کوتاه به تعداد بالا را ندارند و یا ساعات طولانی و یا روزها به طول می انجامد تا پیامک ارسال شود. در ادامه میخواهیم به امکانات و ویژگی های پنل اس ام اس اشاره کنیم…

امکانات و ویژگی های پنل پیامکی

امکانات سامانه پیامک از ارسال بوسیله سیم کارت به شرح زیر می باشد :

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از سیمکارت سامانتل

در آپدیدت جدید سامانه پیامک مکث با قراردادی که با شرکت سامانتل بسته شده، ارسال سیم کارتی سامانه پیامک را از طریق شماره های سیمکارتی شرکت سامانتل انجام میدهیم. خطوط سیمکارتی سامانتل با پیش شماره 0999 هستند و هر شخصی میتواند از طریق پنل پیامک مکث یک خط سیمکارتی سامانتل فعال کند. این خط سیمکارتی در واقع اختصاصی محسوب میشود و تمام ارسالها دقیقا از این شماره انجام خواهد شد دیگر مثل سابق از شماره های مختلف رندمی نخواهد بود و این یک مزیت عالی برای ارسال پیامک تبلیغاتی سیمکارتی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ارسال سیمکارتی سامانتل با ما در ارتباط باشید.

تنها کافیست به یکی از پنل های اس ام اس مکس ثبت نام کنید…

 

4.7/5 - (42 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

9 Comments

  • آواتار داریوش

    داریوش

    آوریل 25, 2019 - 12:55

    سلام
    شنیدم ارسال سیم کارتی دیگه ارائه نمیشه آیا شما این سرویس دارید ؟؟؟

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      آوریل 27, 2019 - 11:07

      سلام داریوش عزیز
      علیرغم محدودیت هایی که ایجاد شده، ما همچنان این سرویس رو ارائه میدیم و شما میتونید با ثبت نام در یک پنل اس ام اس ارسال سیم کارتی داشته باشید.

  • آواتار آبتین

    آبتین

    اکتبر 13, 2019 - 13:33

    برخی از سامانه ها ادعا میکنن که ارسال سیمکارتی دارن ولی وقتی سرویس میگیریم میبینیم که ارسالهای ۱۰۰ عدد بیشتر رو انجام نمیده. شما هم همچین محدودیتی دارید؟

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      اکتبر 17, 2019 - 14:41

      با سلام
      ارسال سیمکارتی در سامانه ما فعال هست و شما میتونید بدون هیچ محدودیتی پیامک های تبلیغاتی تون رو ارسال کنید.
      موفق باشید

  • آواتار مهدی

    مهدی

    نوامبر 4, 2019 - 13:49

    سلام و خسته نباشید
    ارسال سیم کارتی سامانه شما ریزش داره؟

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      نوامبر 4, 2019 - 14:31

      سلام مهدی عزیز
      در سامانه ما ارسال سیم کارتی در ساعات اولیه روز ریزش کمتری نسبت به بقیه ساعات روز داره. یعنی هر چقدر شما ارسال هاتون رو نگه دارید برای ساعات پایانی روز (بعد از ظهر و…) با توجه به حجم بالای سفارشات ریزش هم بیشتر میباشد. شما میتونید ارسال هاتون رو صبح بزنید. لازمه بگم که سامانه ما در مقایسه با دیگر سامانه ها ریزش کمتر و تعرفه ارسال کمتری داره.
      موفق باشید

  • خرید پنل اس ام اس خدماتی | ‎پنل اس ام اس مکث

    آوریل 25, 2021 - 13:40

    […] مشتریان و بازار هدف خود را ندارید، میتوانید از قابلیت ارسال پیامک انبوه با سیم کارت سامانه استفاده کنید. انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای […]

  • آواتار جمال

    جمال

    جولای 16, 2021 - 16:48

    با سلام لطفا بفرمایید با سامانه شما و با استفاده از سیم کارت ، دقیقا در یک لحظه مشخص به چه تعداد شماره می توان پیامک تبلیغاتی فرستاد؟ یعنی امکان بارگذاری و ارسال چند شماره تماس در یک لحظه وجود دارد تا مجبور به تکرار فرایند نشویم.

    • آواتار مديريت

      مديريت

      جولای 17, 2021 - 13:19

      سلام
      شما در هربار میتونید ۲۰ تا ۵۰ هزار عدد شماره وارد و ارسال کنید و چندین ارسال پشت سر هم داشته باشید
      توجه کنید که ارسال سمیکارتی تاخیر دارد و ممکن است تا چند ساعت با تاخیر ارسال شود

Leave a comment