پنل اس ام اس برای وب سایت

پنل اس ام اس برای وب سايت

اگر یک یا چند وب سایت دارید یا قصد راه اندازی وب سایت دارید و میخواهید آنها را به آسانی مدیریت کنید پس این مطلب رو تا آخر بخوانید. امروز قصد داریم درمورد کاربرد و استفاده از پنل اس ام اس برای وب سایت برایتان توضیحاتی ارائه کنیم. یکی از مهمترین قسمت های مدیریت سایت، رسیدگی به پیام ها و دیدگاه های بازدیدکنندگان است. چرا که اگر در کمترین زمان ممکن به جواب سولات و پیام ها و دیدگاه های بازدیدکنندگان پاسخ دهید بی شک آنها به بازدیدکنندگان دائمی سایت شما تبدیل خواهند شد.

چرا باید از سامانه پیامک برای سایت خود استفاده کنیم؟

بعضی از افراد، مثل خود من، اگر دیدگاه یا سوالی درمورد یک نوشته در سایتی داشته باشد، قبل از ثبت دیدگاه به قسمت دیدگاه های ثبت شده میرود تا ببیند اصلا مدیر سایت به دیدگاه های ثبت شده قبلی پاسخ داده و با چه فاصله زمانی پاسخ داده!؟ این یک معیار سنجش عملکرد مدیر آن سایت برای بازدید کننده می شود تا  بازدید کننده ترغیب به ارسال دیدگاه خود شود.

شبیه همین مساله برای پیام های فرم تماس هم وجود دارد که مدیریت با چه سرعتی به پیام ها پاسخ میدهد. این مورد ممکن است مهمتر باشد چرا که بسیاری از وب سایت ها ثبت سفارشات را از طریق فرم تماس انجام میدهند. یا اگر که وب سایت یک فروشگاه اینترنتی باشد که چه مهم تر! یا خیلی از موارد دیگری که مدیریت باید برای پاسخگویی سرعت عمل داشته باشد تا اعتماد بازدیدکنندگان را جذب کند. اما چگونه؟!

اطلاع رسانی دیدگاه های ثبت شده در سایت از طریق پیامک

اکثر مدیران فرم های تماس و دیدگاه و … که از طرف بازدیدگنندگان ثبت می شود را به ایمیل های خود متصل کرده اند تا اگر پیامی ثبت شد از طریق ایمیل شان متوجه بشوند. یا در پیشخوان سیستم مدیریت محتوای سایتشان پیامی ظاهر می شود و روش هایی شبیه به این که برای اطلاع باید حتما در اینترنت آنلاین باشند و چک کنند تا مطلع شوند.

ولی اگر امکان این بود که در زمان ثبت سفارش یا پیام یا دیدگاه یا هر اتفاقی در سایت همان لحظه یک اس ام اس به موبایلتان ارسال میشد و شما را آنی آگاه میکرد چه خوب میشد!؟ دیگر نیازی نبود تا آنلاین شوید و مدام ایمیل خود را چک کنید تا ببینید چه اتفاقی در سایتتان افتاده؟! بخصوص اگر مشغله ای دارید و همیشه و هر لحظه آنلاین نیستید تا از آنها مطلع شوید، در زمان تان هم صرفه جویی میشد!

اما نگران نباشید! سامانه پیامک برای وب سایت تمامی این نیاز ها را برآورده میکند. در واقع این قابلیت برای همه وب سایت ها وجود دارد و کافیست تا پنل اس ام اس را به سایت خود متصل کنید و از سامانه پیامک در سایت خود استفاده کنید. شما برای استفاده از پنل اس ام اس برای سایت خود دو راه دارید:

  1. با استفاده از دستورالعمل وب سرویس پیامک مکث اس ام اس با زبان PHP برنامه مورد نیاز و دلخواه خود را بنویسید و در سایتتان پیاده کنید.
  2. از افزونه های رایگانی که توسط ما ارائه می شود، استفاده کنید.

استفاده از وب سرویس پنل اس ام اس برای سایت وردپرسی

وبسرویس یا API امکانی است که از طریق آن می توانید از پنل پیامک در یک نرم افزار دیگری جدا از پنل استفاده کنید که این نرم افزار یا برنامه را باید با توجه به دستورالعمل های مشخص شده بسازید و پیاده سازی کنید. مسلما باید با زبان PHP کاملا آشنا باشید یا از یک برنامه نویس بخواهید تا با توجه به نیازهای شما برنامه موردنظرتان را بسازد. جهت مطالعه بیشتر در مورد وب سرویس می توانید به مقاله “وب سرویس ارسال پیامک چیست؟” مراجعه کنید.

مستندات برنامه نویسی وب سرویس پیامک

[irp posts=”23734″ name=”وب سرویس ارسال پیامک کد تایید اعتبار سنجی OTP”]

وب سرویس ارسال پیامک چیست؟

استفاده از افزونه رایگان وب سرویس سامانه پیامک برای وب سایت وردپرسی

اگر خودتان برنامه نویس نیستید یا نمیخواهید برنامه نویس دیگری با هزینه سامانه پیامک برای وب سایت را متصل کند، میتوانید از افزونه های کاملا رایگانی که ما برایتان تهیه و معرفی میکنیم استفاده کنید. در ادامه دو افزونه رایگان وب سرویس پیامک رو معرفی میکنیم:

افزونه پیامک وردپرس در سامانه پیامک برای وب سایت

با این افزونه میتوانید یک خبرنامه پیامکی در ابزارک سایت تان ایجاد کنید. همچنین این افزونه تمام اتفاقات سایت را با تنظیمات شما برایتان اس ام اس میکند از جمله:

  • اطلاع رسانی از ثبت دیدگاه تازه
  • اطلاع رسانی از عضویت جدید در سایت
  • ارسال نوشته جدید
  • اعلام ثبت پیام در فرم تماس
  • اطلاع رسانی از خرید در فروشگاه و …

برای مشاهده امکانات کامل و دانلود: افزونه پیامک وردپرس

افزونه پیامک ووکامرس در پنل اس ام اس برای وب سایت

این افزونه هم برای فروشگاه اینترنتی که با ووکامرس راه اندازی شده کاربرد دارد و هم به مدیر و مشتری هنگام انجام خرید، پیامک ارسال می شود و موقع تغییر وضعیت خرید نیز پیامک ارسال می شود.

اطلاعات بیشتر و دانلود افزونه: افزونه پیامک ووکامرس

افزونه پیامک دیجیتس در سامانه پیامک برای وبسایت وردپرسی

افرونه پیامکی دیجیتس از بهترین افزونه های موجود در مورد سیستم ثبت نام و ورود کاربران می باشد. یکی از نیازهایی که صاحبان وب سایت های وردپرسی در چند سال اخیر جای خالی آن را احساس میکردند، این بود که سیستم ورود به وب سایت خود را از سیستم ایمیلی تبدیل به سیستم احراز هویتی کنند. زمانی که از افزونه دیجیتس استفاده می کنیم، سیستم ثبت نام و ورود به سایت ما با کد تایید پیامکی صورت میگیرد.

اطلاعات بیشتر، دانلود و آموزش افزونه: افرونه پیامکی دیجیتس ثبت نام وردپرس با تایید پیامک DIGITS

قابلیت ارسال به بلک لیست در پنل اس ام اس برای وب سایت

همانطور که میدانید برخی از کاربران جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند و نمی توان به آنها پیامک ارسال کرد. در اصطلاح به این کاربران بلک لیست یا لیست سیاه گفته می شود. ما در مقاله “ارسال اس ام اس بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات” به طور مفصل به این موضوع پرداخته ایم و راهکار های مختلفی را شرح داده ایم که در ادامه میخواهیم خلاصه وار به آنها اشاره کنیم.

خط خدماتی عمومی مکث در پنل پیامک برای وب سایت

شما برای اینکه بتوانید به کاربران وب سایت خود پیامک ارسال کنید، پس از تهیه پنل پیامک باید خط پیامکی داشته باشید. تمامی خطوط پیامکی بصورت پیشفرض تبلیغاتی هستند و شما نمیتوانید از این خطوط به بلک لیست پیامک ارسال کنید. بنابراین باید خط پیامکی خود را خدماتی کنید. خدماتی کردن خط اختصاصی نیازمند 2 چیز است: مدارک شرکتی و 20 میلیون سفته. و فقط واحد های حقوقی میتوانند خط تبلیغاتی را به خدماتی تبدیل کنند.

اما اشخاص حقیقی چطور؟ در جواب این سوال باید بگویم کسانی که شرکت ثبت شده و یا بطور کلی شرایط خدماتی کردن خطوط را ندارند میتوانند از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنند. ما به تمام کاربرانمان خطوط خدماتی اشتراکی را ارائه می کنیم. کافیست در سامانه پیامک ثبت نام کنید و از داخل سامانه یک تیکت جهت دریافت خطوط خدماتی عمومی ارسال کنید.

شرایط خدماتی کردن خط اختصاصی (تبلیغاتی)

خطوط خدماتی عمومی در واقع خطوط خدماتی اختصاصی شرکت ما هستند که بصورت اشتراکی در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم تا کاربران فاقد شرایط خدماتی نیز امکان ارسال پیامک به بلک لیست را داشته باشند. همان طور که ملاحظه فرمودید روی عبارت اطلاع رسانی زیاد تاکید شد. بله! این همان محدودیت خطوط خدماتی هست که فقط باید متن های صرفا اطلاع رسانی را به مخاطبان ارسال کنید.

در نتیجه ما سیستم مانیتورینگ برای بررسی اطلاع رسانی بودن متن این پیامک ها داریم که در حالت عادی پیامک شما 2 الی 3 دقیقه تاخیر خواهد خورد. اما کاربرانی که میخواهند پیامک آنها سریع ارسال شود چه؟ فرض کنید کاربر شما منتظر دریافت کد تایید است، چاره چیست؟

برای ارسال آنی و سریع پیامک هم چاره داریم! که آن چیزی نیست جز وب سرویس ارسال سریع پترن!

وب سرویس ارسال سریع پیامک با پترن در سامانه پیامک برای سایت

اگر صاحب وب سایت و یا اپلیکیشنی هستید، حتما ارسال سریع پیامک های اطلاع رسانی برای مشتریان تان از جمله کد تایید، کد فعالسازی و… از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما در مقاله “وب سرویس ارسال سریع پترن” به صورت کامل نحوه کد نویسی ارسال سریع پیامک با پترن را آموزش داده ایم. توصیه میکنیم حتما به این مقاله سر بزنید.

افزونه های آماده بر اساس ارسال پترن

نکته قابل ذکر اینکه، شما میتوانید در افزونه هایی که در فوق اشاره شد (ووکامرس، دیجیتس و…)، توسط وب سرویس ارسال سریع پترن، پیامک خود را به صورت آنی ارسال کنید. سامانه مکث در هسته این افزونه ها کدنویسی پترن را لحاظ کرده است.

جمع بندی

برای بهره مندی از این قابلیت ها تنها کافیست به یکی از پنل های مکث اس ام اس ثبت نام کنید تا علاوه بر استفاده رایگان از افزونه های دیجیت و ووکامرس از خط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست نیز بهرهمند شوید. انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام در پنل پیامک برای وب سایت از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل پیامک و خدمات ما را بررسی کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

4 Comments

  • آواتار hannanstd

    hannanstd

    نوامبر 3, 2014 - 01:28

    با سلام
    مطلب مفیدی بود .
    تشکر

    • آواتار مديريت

      مديريت

      نوامبر 5, 2014 - 16:04

      سلام دوست عزیز خواهش میکنم. خوشحالم که براتون مفید بود.
      موفق باشید

  • آواتار فرزاد

    فرزاد

    مارس 17, 2015 - 13:38

    در پاسخ نظر بالا مشخص شد چقدر مهمه مدیریت با چه سرعتی به پیام ها پاسخ میدهد!

    • آواتار مديريت

      مديريت

      مارس 17, 2015 - 20:22

      پاسخ به بخشهای مختلف الویت های خاص خودش رو داره.
      برای سایتهای مثل ما که خدمات پنل اس ام اس هستیم الویت ها به ترتیب: تایید پیامک ها – تایید مدارک- ساخت پنل – پاسخ به تیکت ها- پاسخ به ایمیل ها – پاسخ به پیامهای فرم تماس- پاسخ به پیامک ها و ….. پاسخ به دیدگاههای وبلاگ.
      این اولویت ها هم نسبت به ضروریت و اهمیت مورد هست.
      ولی اگر وبسایتی خدماتی نبود شاید پاسخ به دیدگاه ها الودیت اول رو داشت.

Leave a comment