کاربرد پنل اس ام اس در وب سایت

کاربرد پنل اس ام اس در وب سایت

امروز قصد دارم درمورد کاربرد و استفاده پنل پیامک در وبسایت براتون توضیحاتی بدم. اگر یک یا چند وبسایت دارید یا قصد راه اندازی وبسایت دارید و میخواهید اونها رو به آسانی مدیریت کنید پس این مطلب رو تا آخر بخونید.

مهمترین قسمت مدیریت سایت رسیدگی به پیام ها و دیدگاه های بازدیدکنندگان است چرا که اگر در کمترین زمان ممکن به جواب سولات و پیام ها و دیدگاه های بازدیدکنندگان پاسخ دهید بی شک آنها به بازدیدکنندگان دائمی سایت شما تبدیل خواهند شد. بعضی ها هم مثل خود من اگر دیدگاه یا سوالی درمورد یک نوشته در یک سایتی داشته باشم قبل از ثبت دیدگاه به قسمت دیدگاه های ثبت شده میروند تا ببینند اصلا مدیر سایت به دیدگاه های ثبت شده ی قبلی پاسخ داده و با چه فاصله زمانی پاسخ داده! این یک معیار سنجش عملکرد مدیر اون سایت برای بازدیدکننده میشه تا ترغیب بشه دیدگاه خودش رو ارسال کنه و بعدا هم به اون سایت سر بزنه.

شبیه همین مساله برای پیام های فرم تماس هم وجود دارد که مدیریت با چه سرعتی به پیام ها پاسخ میدهد. این مورد ممکن است مهمتر باشد چراکه بسیاری از وبسایت ها ثبت سفارشات را ازطریق فرم تماس انجام میدهند.

یا اگر که وبسایت یک فروشگاه اینترنتی باشد که چه مهم تر! یا خیلی از موارد دیگری که مدیریت باید برای پاسخگویی سرعت عمل داشته باشد تا اعتماد بازدیدکنندگان را جذب کند. اما چگونه؟!

اکثر مدیران فرم های تماس و دیدگاه و … که از طرف بازدیدگنندگان ثبت میشود را به ایمیل های خود متصل کرده اند تا اگر پیامی ثبت شد از طریق ایمیلشان متوجه بشوند. یا در پیشخوان سیستم مدیریت محتوای سایتشان پیامی ظاهر میشود و روشهایی شبیه به این که برای اطلاع باید حتما در اینترنت آنلاین باشند و چک کنند تا مطلع شوند.

ولی اگر امکان این بود که بهنگام ثبت سفارش یا پیام یا دیدگاه یا هر اتفاقی در سایت همان لحظه یک اس ام اس به موبایلتان ارسال میشد و شما را آنی آگاه میکرد چه خوب میشد! دیگر نیازی نبود تا آنلاین باشید و مدام ایمیل خود را چک کنید تا ببینید چه اتفاقی در سایتتان افتاده. بخصوص اگر مشغله ای دارید و همیشه و هر لحظه آنلاین نیستید تا از آنها مطلع شوید خیلی در زمان صرفه جویی میشد.

در واقع این قابلیت برای همه ی وبسایت ها وجود دارد و کافیست تا سامانه ی پیامکی را به سایت خود متصل کنید و از سامانه پیامکی در سایت خود استفاده کنید. شما برای استفاده از پنل اس ام اس در سایت خود دو راه دارید: ۱- با استفاده از دستورالعمل وبسرویس پیامک مکث اس ام اس با زبان PHP برنامه مورد نیاز و دلخواه خود را بنویسید و در سایتتان پیاده کنید. ۲- از افزونه های رایگانی که توسط ما ارائه میشود استفاده کنید.

 

استفاده از وبسرویس پنل اس ام اس در سایت

وبسرویس یا API امکانی است که از طریق اون میتونید از سامانه پیامک در یک نرم افزار دیگری جدا از پنل استفاده کنید که این نرم افزار یا برنامه را باید با توجه به دستور العمل های مشخص شده بسازید و پیاده سازی کنید. مسلما باید با زبان PHP کاملا آشنا باشید یا از یک برنامه نویس بخواهید تا با توجه به نیازهای شما برنامه موردنظرتان را بسازد. مستندات برنامه نویسی وبسرویس پیامک

 

استفاده از افزونه های رایگان وبسرویس پیامک

اگر خودتان برنامه نویس نیستید یا نمیخواهید برنامه نویس دیگری با هزینه برایتان پنل پیامک را به سایت وصل کند میتوانید از افزونه های کاملا رایگانی که ما برایتان تهیه و معرفی میکنیم استفاده کنید. در اینجا دو افزونه رایگان وبسرویس پیامک رو معرفی میکنیم:

 

افزونه پیامک وردپرس

با این افزونه میتونید یک خبرنامه پیامکی در ابزارک سایتتون ایجاد کنید + تمام اتفاقات سایت را با تنظیمات شما برایتان اس ام اس میکند ازجمله: اطلاع رسانی از دیدگاه تازه – عضویت تازه – ارسال نوشته جدید – ثبت پیام در فرم تماس – خرید در فروشگاه و …

برای مشاهده ی امکانات کامل و دانلود: افزونه پیامک وردپرس

 

افزونه پیامک ووکامرس

این افزونه هم برای فروشگاه اینترنتی که با ووکامرس راه اندازی شده کاربرد داره و به مدیر و مشتری هنگام انجام خرید پیامک ارسال میشه و موقع تغیر وضعت خرید هم اس ام اس ارسال میشه.

اطلاعات بیشتر و دانلود افزونه: افزونه پیامک ووکامرس

 


 

 

 

تبلیغات پنل پیامک مکث
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس
توسط | ۱۳۹۷-۳-۳ ۱۸:۲۴:۱۶ +۰۰:۰۰ مهر ۲۸ام, ۱۳۹۳|امكانات پنل اس ام اس مكث, كاربرد های پنل اس ام اس|۴ دیدگاه

درباره نویسنده:

۴ دیدگاه

  1. hannanstd آبان ۱۲, ۱۳۹۳ at ۰۱:۲۸ پاسخ

    با سلام
    مطلب مفیدی بود .
    تشکر

    • مديريت آبان ۱۴, ۱۳۹۳ at ۱۶:۰۴ پاسخ

      سلام دوست عزیز خواهش میکنم. خوشحالم که براتون مفید بود.
      موفق باشید

  2. فرزاد اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ at ۱۳:۳۸ پاسخ

    در پاسخ نظر بالا مشخص شد چقدر مهمه مدیریت با چه سرعتی به پیام ها پاسخ میدهد!

    • مديريت اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ at ۲۰:۲۲ پاسخ

      پاسخ به بخشهای مختلف الویت های خاص خودش رو داره.
      برای سایتهای مثل ما که خدمات پنل اس ام اس هستیم الویت ها به ترتیب: تایید پیامک ها – تایید مدارک- ساخت پنل – پاسخ به تیکت ها- پاسخ به ایمیل ها – پاسخ به پیامهای فرم تماس- پاسخ به پیامک ها و ….. پاسخ به دیدگاههای وبلاگ.
      این اولویت ها هم نسبت به ضروریت و اهمیت مورد هست.
      ولی اگر وبسایتی خدماتی نبود شاید پاسخ به دیدگاه ها الودیت اول رو داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

39 − = 37