قوانین و مقررات استفاده از پنل اس ام اس

– مسئولیت تمام پیامک های ارسال شده بر عهده ی شخص فرستنده است و مکث اس ام اس هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. و در صورت وجود هرگونه شکایت از شخص فرستنده تمام اطلاعات و مشخصات در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

-شخص خریدار پنل بعنوان شخص فرستنده پیامک ها تلقی خواهد شد.

– متن تمام پیامک ها باید مطابق با قوانین نظام جمهوری اسلامی باشد.

– تمام پیامک ها با محتوای  غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن جایزه (حتی به دوستان و آشنایان) و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد خلاف قوانین است.

– متن پیامک نباید باعث تشویش اذهان عمومی گردد.

– متن پیامک نباید با سیاستهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و…. کشور مغایرت داشته باشد.

– ارسال پیامک های ساختگی و جعلی از سوی نهاد های دولتی و غیر دولتی/ شرکت ها/ بانک ها/ موسسات/ افراد حقیقی و حقوقی و … ممنوع میباشد.

– برای ارسال تبلیغات در زمینه ی پزشکی/ دارویی/ آرایشی و بهداشتی / ترک اعتیاد و … باید مجوز لازم از وزارت بهداشت یا سازمان نظام پزشکی را ارائه کنید.

– بطور کلی تمام موارد و اموری که برای فعالیتشان نیازمند مجوز لازم از مراتب مربوطه میباشند (مثلا: تسهیلات و وام های بانکی/ فعالیت های پزشکی/ آرایشی/دارویی/ تورهای مسافرتی و …) باید برای ارسال پیامک تبلیغاتی مجوز لازم را داشته و ارائه دهند.

– در ارسال های انبوه ابتدا متن پیامک را یک بار به خط همراه اول و ایرانسل خودتان ارسال کنید تا از فیلتر نشدن متن مطمئن شوید.

– از قرار دادن شناسه کاربری یا رمز عبور در اختیار دیگران خودداری کنید چراکه تمام مسئولیت ها بر عهده ی شما خواهد بود.

– رمز عبورتان را بصورت دوره ای تغییر دهید.

نحوه و زمان تحویل پنل

بعد از پر کردن فرم ثبت نام و پرداخت آنلاین، بصورت سیستمی همان لحظه پنل ایجاد شده و مشخصات ورود به شماره موبایل اعلامی در فرم بصورت پیامک ارسال میشود. اگر پیامک دریافت نکردید در ساعت اداری با شماره 02191300036 تماس بگیرید.

شرایط گارانتی بازگشت وجه 10 روزه:

پس از ثبت نام و پرداخت هزینه پنل، تا 10روز میتوانید از سامانه استفاده کرده و تست بگیرید و درصورتیکه از خدمات سامانه رضایت نداشتید و یا واحد پشتیبانی قادر به حل مشکلات احتمالی شما نبود، بدون قید و شرط هزینه اولیه پنل و شارژ باقیمانده را عودت میدهیم. اگر در این مدت بیش از 1000عدد پیامک ارسال کرده باشید، تعرفه پیامک پایه از قرار هرپیامک 14تومان محاسبه و مابقی عودت داده میشود.

نحوه درخواست عودت

برای بازگشت وجه از داخل پنل، منوی پشتیانی/ ارسال تیکت پشتیبانی، درخواست خود را بصورت کتبی ثبت کنید.

نحوه ثبت شکایت و مشکل

برای مشکلات و حتی شکایات خود از داخل پنل تیکت ارسال کنید، اگر به نتیجه مطلوب نرسید از طریق سامانه تلفنی 02191300036 داخلی 105 در ارتباط باشید

– جهت فعال شدن پنل اسکن کارت ملی و یا شناسنامه را باید از قسمت “ارسال مدارک” سامانه بارگذاری کنید.

*خریداری پنل اس ام اس از این سایت به منزله قبول قوانین ذکر شده است.

* شما موظف هستید قوانین و نکاتی که در آینده از سوی ما یا مخابرات اعلام میشود را رعایت کنید.

5/5 - (4 امتیاز)