وبلاگ

/وبلاگ/

بلک لیست مخابرات چیست؟

توسط | ۱۳۹۷-۴-۱۷ ۱۵:۰۹:۲۱ +۰۰:۰۰ تیر ۲۵ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی|

آیا تا به حال با پنل اس ام اسی کار کرده باشید، شاید با این گزینه حداقل یک بار مواجه شدید: "ارسال نشده" این ها شما ره هایی هستند که به دلیل حضور در لیست سیاه یا بلک لیست مخابرات قادر به دریافت پیامک های خدماتی و یا تبلیغی از شما نیستند. ما تا به حال در مطالب قبلی از خوبی های بازاریابی پیامکی و اثر بخشی آن گفته ایم! اما اگر قرار باشد که پیامک شما به بلک لیست ها ارسال نشود، بازاریابی پیامکی شما کاملا هدفمند نمی شود. خب راهکار چیست؟ در این مقاله قصد دارم به شما توضیح دهم که بلک لیست مخابرات چیست، تاریخچه ی به وجود آمدنش چه بوده و چگونه از لیست سیاه مخابرات عبور کنیم؟ بلک لیست مخابراتی چیست؟ در اوایل سال 1385 تجارت پیامکی در ایران آغاز شد و کم کم بین سازمان ها، شرکت ها و ... محبوب شد! دقیقا اینجا [...]

سنجش میزان رضایت مشتری با ۵ سوال خوب

توسط | ۱۳۹۷-۴-۱۶ ۱۵:۱۱:۱۸ +۰۰:۰۰ تیر ۲۳ام, ۱۳۹۷|امكانات پنل اس ام اس مكث, تبليغات پيامکی|

به نظرتان مشتریانتان چقدر از محصولات و یا خدمات شما رضایت دارند؟ یا اصلا شرکت شما چقدر خوب کار می کند؟ همانگونه که خوشمزگی یک دسر را با خوردن آن می توان تشخیص داد، کیفیت خدمات و محصولات شما نیز فقط توسط مشتریان معلوم می شود به دلیل آنکه؛ آنها محصولات شما را استفاده می کنند و بنابراین به کیفیت آن آگاه ترند! نظرسنجی از مشتریان به شما کمک می کند تا میزان کیفیت محصولات خود را بسنجید. اما سوال اینجاست که چه سوالاتی را در نظر سنجی باید از مشتریان خود بپرسید؟ در این مقاله به 5 نوع سوال خوب اشاره خواهد شد... با برند ما چقدر خوشحالید؟ برای یک نظر سنجی خوب، این سوال بهترین شروعی است که می توانید داشته باشید. این سوال دیدی کلی است که در مورد کسب و کارتان به شما میدهد. سعی کنید جواب هایتان را محدود کنید تا مشتریان شما از میان [...]

اطلاع از وضعیت پیامک های دریافت و ارسال شده

توسط | ۱۳۹۷-۴-۱۳ ۱۵:۱۵:۰۳ +۰۰:۰۰ تیر ۲۱ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی, درباره پنل اس ام اس, كاربرد های پنل اس ام اس|

فکر میکنم در عصر تکنولوژی امروز شما بهتر از گذشته از وضعیت ارسال پیامک باخبر هستید! تیک دوم تلگرام که به معنای دریافت شدن آن است و یا حتی شما می توانید از وضعیت ارسال و دریافت SMS های خود نیز مطلع شوید. در سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس نیز قابلیتی نه بدین گونه اما شبیه به این وجود دارد! امروز در این مقاله، میخواهم از انواع قابلیت های گزارش گیری پیامک به شما بگویم. حقیقتا شما باید نتیجه پیامک های تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید زیرا شما باید میزان فیدبک از پیام های تبلیغاتی خود را بررسی کرده و بدانید که چند نفر از مشتریانتان پیامک تجاری شما را دریافت کرده اند و به شما پاسخ می دهند که بتوانید با توجه به آن پیامک های خود را سازمان دهی کنید. گزارش گیری از سامانه پیام کوتاه سامانه پیام کوتاه مکث این امکان را به شما می [...]

پنل اس ام اس برای باشگاه های بدنسازی

توسط | ۱۳۹۷-۴-۱۲ ۱۵:۰۰:۳۹ +۰۰:۰۰ تیر ۱۹ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی, كاربرد های پنل اس ام اس, کاربرد پنل اس ام اس در مشاغل مختلف|

آمار ها نشان می دهند که حدود 87% مردم در طول شبانه روز از تلفن همراه خود فاصله نمی گیرند! بدین ترتیب احتمال دیده شدن پیامک های تبلیغاتی بسیار بالا است و می تواند بازخورد مناسبی در کسب و کار شما داشته باشد. تفاوتی ندارد که شما یک خبر جدید، کد تخفیف،رویداد ویژه و یا تبلیغات محصولات تان را ارسال کنید! مهم اینست که 98% پیامک های تبلیغاتی شما دیده می شوند و اغلب مخاطبانتان واکنش نشان می دهند. ما در وبلاگ مکث اس ام اس در هر مقاله، کاربردهای پنل اس ام اس را برای برخی از کسب و کار ها بررسی کرده ایم. امروز نیز می خوام یکی دیگر از کاربرد های پنل اس ام اس در مشاغل را برایتان بگویم. در ادامه با ما همراه شوید... پنل اس ام اس برای باشگاه ها اگر صاحب کسب و کاری مثل یک باشگاه تناسب اندام هستید، پیشنهاد می کنم [...]

فواید سامانه پیام کوتاه برای مدرسه ها

توسط | ۱۳۹۷-۴-۱۱ ۱۶:۳۱:۲۴ +۰۰:۰۰ تیر ۱۷ام, ۱۳۹۷|امكانات پنل اس ام اس مكث, كاربرد های پنل اس ام اس, کاربرد پنل اس ام اس در مشاغل مختلف|

بگذارید مقاله امروز را با یک نوستالژی آغاز کنم! به خاطر دارید که روزهای سرد زمستانی که صبح ها به قصد رفتن به مدرسه بیدار می شدیم و از پشت پنجره با دیدن برف های در حیاط و روی درخت و بام خانه ها به این فکر می کردیم که نکند تعطیل باشم؟! مجبور می شدیم جلوی تلویزیون بشینیم و زیر نویس ها را دنبال کنیم و گاهی این خبر انقدر دیر می رسید که ما تا جلوی مدرسه می رفتیم و بعد متوجه می شدیم که تعطیلیم! امروزه دانش آموزان به برکت سامانه پیام کوتاه این اخبار را زودتر دریافت می کنند. این تنها یکی از مزایای پنل SMS برای مدارس است. در ادامه میخواهم از دیگر مزایای پنل SMS برایتان بگویم! با ما در ادامه همراه شوید... فایده سامانه پیام کوتاه برای مدارس همانطور که میدانید، اطلاع رسانی به دانش آموزان و ارتباط با اولیاء آنها از طریق [...]

انواع روش های نظرسنجی از مشتریان

توسط | ۱۳۹۷-۴-۱۰ ۱۵:۳۲:۴۰ +۰۰:۰۰ تیر ۱۵ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی|

حقیقتا نمی توانم تاثیر نظرسنجی و فیدبک آن بر مشتریان را در کلمات بگنجانم! خیلی مختصر می گویم که نظرسنجی از مشتریان میتواند بهره وری کسب و کارتان را زیر و رو کند. اگر میخواهید در کسب و کار خود فروش زیادی داشته باشید، نظرسنجی بهترین گزینه است! شما به کمک نظرات مشتریان می توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و همچنین نقات ضعف خود را تقویت کنید. من به شخصه، وقتی میخواهم نرم افزاری را از کافه بازار دانلود کنم، قبل از اینکار ترجیح می دهم نگاهی بر نظرات کاربران بیاندازم و سپس برای دانلود آن اقدام کنم. بیایید قابلیت امتیازدهی به راننده در اسنپ را برسی کنیم؛ اسنپ جنبه دیگری در شغل تاکسیرانی به وجود آورد که خوش اخلاقی و خوش برخوردی راننده ها مدنظر قرار بگیرد و راننده ها نگران ستاره هایی باشند که مشتریان برای آنها می دهند. در اصل این قابلیت یک خلاقیت [...]

تاثیر زمانبندی در بازاریابی پیامکی و اهمیت آن

توسط | ۱۳۹۷-۴-۹ ۱۶:۲۲:۰۱ +۰۰:۰۰ تیر ۱۳ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی|

اگر صاحب کسب و کار و یا شرکت هستید و از قابلیت بازاریابی پیامکی استفاده می کنید، پس از تاثیر بالای آن بر روی کسب و کارتان اطلاع دارید. منتها آیا شما اصول و جزئیات بازاریابی پیامکی را رعایت می کنید؟ در صورتیکه جواب شما "خیر" است، پس زمان آن فرا رسیده است که استراتژی خود را تغییر دهید. شما می توانید با رعایت اصول بازاریابی پیامکی، اثر بخشی آن را بر روی کسب و کارتان افزایش دهید. یکی از این اصول که عموما افراد در بازاریابی پیامکی به آن توجهی ندارند، زمانبندی در ارسال پیامک است. طبق آمار، تقریبا 98% پیامک های ارسالی شما خوانده می شوند و افراد عموما زیر 3 دقیقه پیامک شما را می بینند. یکی از اصول و جزئیات بازاریابی پیامکی که می تواند تاثیر بسزایی در کسب و کار شما داشته باشد، زمانبندی است. بدین گونه، شما با یک زمان بندی صحیح می توانید [...]

فروش خود را با بازاریابی پیامکی افزایش دهید

توسط | ۱۳۹۷-۴-۵ ۱۵:۲۵:۴۸ +۰۰:۰۰ تیر ۱۱ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی|

اگر صاحب کسب و کارید و دنبال روش هایی برای بالا بردن فروش خودتان می گردید؛ شاید در مورد انواع روش های تبلیغات محصول خود مشغول به تحقیق هستید! مثلا تبلیغات ایمیل، تبلیغات در فضای مجازی یا در کمپین های تبلیغاتی و ... شاید هیچ به تبلیغات پیامکی هم فکر نکنید و اولین ایده شما برای تبلیغات، پیامک نباشد! همانطور که می دانید، حدودا 98% پیامک های تبلیغاتی دیده می شوند و زمان دیده شدن آنها در کمتر از 3 دقیقه است. باید بگویم که هیچ یک از شبکه های اجتماعی هنوز به این رکورد درست نیافته اند! می پرسید چگونه؟ قاعدتا شبکه های اجتماعی بیشتر جنبه تفریحی و خوش گذرانی برای مردم دارند و کاربران آن معمولا بی هدف می چرخند. با وجود نوتیفیکیشن های زیاد این نوع شبکه های اجتماعی، کاربران نمیتوانند همه ی آن ها را یک به یک ببینند. اما SMS حساب جداگانه ای از آنها [...]

استراتژی های بازاریابی پیامکی

توسط | ۱۳۹۷-۴-۳ ۱۵:۴۰:۰۰ +۰۰:۰۰ تیر ۹ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی|

متاسفانه اغلب افراد فکر می کنند برای بازاریابی پیامکی خود قرار است یک متن تکراری بنویسند و بعد آن را به کل مملکت ارسال کنند! آیا شما ایده ای درمورد استراتژی پیامکی ندارید؟ پس امروز در این مقاله با ما همراه شوید... امروز میخواهم 2 روش متفاوت را برای شما توضیح دهم. بازاریابی از نوع انبوه در یک پنل پیامکی، بانک شماره ها با دسته بندی های گوناگون وجود دارد. به عنوان مثال بانک شماره های تبریز، تهران، مشهد و یا در صنف های مختلفی مانند پزشکان، دبیران، آرایشگران و نیز زنان و مردان و ... در این روش شما بسته به نوع تبلیغات یک بانک شماره را انتخاب کرده و پیامک تبلیغاتی خود را به آن دسته ارسال می کنید. به عنوان مثال اگر شما یک شرکت تولید کننده ی لوازم آرایشی و بهداشتی هستید، در این حالت می توانید به بانک شماره زنان، SMS تبلیغاتی خود را ارسال [...]

متن پیامک تبلیغاتی را چگونه بنویسیم؟

توسط | ۱۳۹۷-۴-۷ ۱۴:۱۵:۲۹ +۰۰:۰۰ تیر ۷ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی|

"تمامی اجناس دخترانه به مناسبت روز دختر با 25% تخفیف به شما مشتریان خوشتیپ!" سال پیش اواخر تیر ماه بود که با چند نفر از دوستانم بی هدف در خیابان تربیت تبریز در حال گشت و گذار بودیم که با این اس ام اس تبلیغاتی روی موبایل دوستمان مواجه شدیم! این پیامک از فروشگاهی که دوستم مشتری دائم آنجا بود به دستمان رسیده بود که باعث شوق و ذوق دوستانم شد و وادار شدم که با آنها به فروشگاه سر بزنیم! حالا هدف از تعریف این تجربه شخصی چه بود!؟ مگر محتوای آن پیامک چه بود که باعث تغییر مسیر ما شد؟ عامل ایجاد انگیزه سریع در افراد چیست که باعث می شود باقی پیامک ها نیز بی توجه نمانند؟ این فروشگاه به مشتریانش یک ارزش قائل شده بود: "روز دختر، مشتریان خوشتیپ" سوال اینجاست که چگونه ارزش های مشتریان خود را شناسایی کنید؟ این سوال جواب مشخص و واحدی [...]