وبلاگ

ویژگی های یک سامانه ارسال پیام کوتاه

به طور حتم بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین، سریعترین ، و مقرون به صرفه ترین ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی می باشد.

این بازاریابی پیامکی با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه انجام میپذیرد.

سیستم ارسال پیامک دو هدف مهم و بزرگ دارد : آموزش مناسب و نتیجه هدفمند.

برای اینکه بتوانید ویژگی های یک سامانه ارسال اس ام اس را بهتر بشناسید به مطالب ارائه شده توجه بفرمایید:
سامانه پیامکی مناسب باید هدف و نیازهای کسب و کار مخاطب خود را بشناسد :
به طور مثال شما برای گسترش تجارت خود به دنبال سامانه پیامکی مناسب هستید، اما علاوه بر اینکه هزینه ای را پرداخت میکنید پاسخی نامناسب با هدف خود دریافت میکنید!

سعی کنید همیشه نیازها و اهداف مشترکین خود را به  خوبی بشناسید و با توجه به آنها اقدامات لازم و مناسب  را انجام دهید.
سامانه پیام کوتاه  باید ابزارهای مناسب روز با نیاز مشترکین ارائه دهد :
یک سامانه پیام کوتاه مناسب و خوب باید […]

تبلیغات پیامکی از دیگر ابزارهای تبلیغاتی بیشتر دیده می شوند

همانطور که می دانید سرویس پیام کوتاه یا همان پیامک چندین سال است که راه اندازی شده است، اما استفاده از این ابزار جهت ارتباط برقرار کردن با مشتریان و ارسال پیام های تبلیغاتی تنها چند سال است که رواج پیدا کرده است.

در این مطلب سعی شده به چند نکته که باعث شده از این وسیله ارتباطی بیشتر استفاده شود، اشاره شود.

قابل ذکر است که می توان از سه جایگاه به این قضیه نگاه کرد، از دید فرستنده، پنل پیام کوتاه، و شرکت مخابراتی ارائه دهنده خدمات.

دلایل جذاب بودن استفاده از این ابزار از دید فرستنده :
ارسال انبوه :
فرستنده پیامک با استفاده از این روش میتواند در مدت زمان کوتاه به تعداد انبوهی از مخاطبین مختلف دسترسی پیدا کرده و پیام ارسال کند.
ارسال پیامک در هر زمان و هر مکان :
به طور مثال شما برای انجام کار مهمی با شخص مورد نظرتان تماسی برقرار می کنید ، اما ممکن است […]

مشتریان خود را همیشه و در همه حال راضی نگه دارید.

بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین راه ها برای جذب بیشتر مشتری در کسب و کار می باشد.

به طور حتم شما با استفاده از این روش تا کنون موفقیت های بسیاری را کسب نموده اید اما همیشه این سوال در ذهنتان بوده است که آیا این روش در طولانی مدت هم باعث موفقیت میشود ؟ آیا با مرور زمان از این موفقیت ها کاسته میشود؟

در واقع نگرانی اصلی شما راضی نگاه داشتن مشتریان میباشد.

در این مطلب به چند مورد راهنمائی اشاره می کنیم که با عمل کردن به آنها می توانید در طولانی مدت مشتریان خود را راضی نگاه دارید :
با ابزارهای متفاوت تبلیغاتی با مشتریان خود در ارتباط باشید :
می توانید امور مربوط به کسب و کار خود را در شبکه های مختلف اجتماعی نیز گسترش دهید.

از مشترکین خود درخواست کنید شما را در این شبکه ها دنبال کنند، همچنین می توانید برای جذب هر چه بیشتر مخاطب هر ماه […]

راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم یکی از روش های موثر موفق بازاریابی روز ،بازاریابی پیامکی می باشد.

می توانید با استفاده از این روش و ارسال پیامک های تبلیغاتی کسب و کار خود را گسترش دهید.

اما اگر این روش تبلیغاتی به درستی صورت نپذیرد می تواند به حریم خصوصی مشترکین تجاوز کند ، زیرا این روش یک روش شخصی می باشد و به اطلاعات مشترکین دسترسی کامل دارد.

ممکن است به مرور زمان از مشتریان پیامک تبلیغاتی شما کاسته شود، یکی از علل این موضوع میتواند عدم رضایت مشتریان از پیامکهای تبلیغاتی ارسالی شما باشد.

اگر چنین اتفاقی افتاد باید هر چه سریع تر به حل این مشکل بپردازید تا از کاهش مشترکین جلوگیری نمائید.

به طور مثال شما مشتری یک فروشگاه کیف و کفش هستد، از طرف فروشگاه هر هفته یک پیامک  کد تخفیف برای شما ارسال میشود، این موضوع تا چندین هفته ادامه دارد اما کم کم پیامکهای ارسالی فقط […]

کاربردهای پنل پیامک برای کافی شاپ و رستوران ها

امروزه بعضی از کافی شاپ یا رستورانها تبلیغات خود را به صورت سنتی انجام دهند که ممکن است این تبلیغات آنطور که باید دیده نشوند و نتیجه بخش نباشند ،به طور مثال تبلیغات در روزنامه ها یا رادیو، این نوع تبلیغات امکان ردیابی و آنالیز نتایج را ندارند و نمیتوان میزان تاثیرگذاری را متوجه شد و در نتیجه، نتایج مطلوبی بدست نمی آید و همچنین میزان موفقیت و سود رسانی خیلی پایین می باشد.شما میلیونها تومان برای تبلیغات خرج کرده اید اما در پایان نمی دانید که چه مقدار برای کسب و کارتان مفید بوده است.

امروزه استفاده از پنل پیامک به یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی وبازارابی برای رونق بخشیدن به کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است.

پنل پیامک تنها یک ابزار تبلیغاتی نمی باشد ، بلکه میتواند یک وسیله جهت برقرار کردن ارتباط با مشتریان و تعاملات بیشتر نیز باشد.

شما می توانید با استفاده از پنل پیامک در […]

نکاتی که باعث موفقیت بازاریابی پیامکی میشود

ابزارهای موجود در  روش های جدید بازاریابی از جمله بازاریابی دیجیتالی به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد که بتوانند به لیستی از اطلاعات و مشخصات مشتریان دست پیدا کنند ، یکی از مزیت های این روش بازاریابی، همین نکته می باشد، اما اگر نتوانید با استفاده از این اطلاعات،  مطالب مفید و ارزشمندی برای ارسال به مشتریان خود فراهم بیاورید، به طور یقین با مشکل بزرگی در تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی خود مواجه خواهید شد.

در ادامه مطلب به چند نکته که باعث موفقیت در بازاریابی پیامکی میشود اشاره می کنیم :
ارسال زماندار و مشخص پیامکها :
به طور مثال شما هر یکشنبه بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ پیامک تبلیغاتی راجب اطلاعات و اخبار  فروشگاه خود ارسال می کنید، سعی کنید ارسال این ترتیب را رعایت کنید و هر هفته سر ساعت و روز مشخص پیامک را ارسال کنید.

مشتریان شما در روز و ساعت مخصوص منتظر پیامک ارسالی شما هستند.
دفعات […]

بوسیله بازاریابی پیامکی آیا میتوان کسب و کار را گسترش داد؟

امکانات مجود در بازاریابی دیجیتالی باعث شده که طرفداران این متد روز به روز افزایش پیدا کنند.

بازاریابی دیجیتال انواع  متعدد و متفاوتی را دارا می باشد اما میتوان از بهترین و موفق ترین روشها  روش بازاریابی پیامکی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و یا بازاریابی ایمیلی را نام برد که این روشها بر حسب نوع خواسته و نیاز مخاطب تاثیر گذاری های متفاوتی را به همراه دارد.

شما میتوانید جهت گسترش تجارت خود یکی از این روش های بازاریابی را انتخاب کنید ، اما همیشه قبل از انتخاب  به یک نکته مهم و اساسی توجه کنید :

قبل از انتخاب روش مطمئن شوید که مشتریان  و سلایقشان را میشناسید.

به طور مثال بعضی از مشتریان علاقه ای به استفاده از ایمیل ندارند ،پس آنها را مجبور به استفاده از بازاریابی ایمیلی نکنید.

در ادامه مطلب به چند نکته اشاره می کنیم که باعث میشود روش انتخابی شما با مشکل روبرو شود و موفقیت به […]

ارتباط پیامکی و بازاریابی پیامکی چه تفاوت هایی با هم دارند؟

همانطور که در مطالب قبلی ذکر شد، یکی از روشهای بازاریابی دیجیتالی ، بازاریابی پیامکی می باشد که بعلت استفاده از تکنولوژی روز و سرعت در پاسخگویی به مخاطب ، روشی مناسب جهت کسب بهترین نتیجه در گسترش تجارت می باشد.

حال می خواهیم در این مبحث در مورد ارتباط پیامکی و تفاوت آن با بازاریابی پیامکی توضیح دهیم .
ارتباط پیامکی
ارنباط پیامکی همانطور که از اسمش پیداست  جهت ارتباط برقرار کردن از طریق پیامک با مخاطب بکار برده میشود.

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک خود با تعداد انبوهی از مشترکین در ارتباط باشید.

به طور مثال شما صاحب یک شرکت بزرگ تجارتی می باشید و برای بیان یا بررسی مسائل و مشکلات شرکت خود ، وقت این را ندارید تا با کارمندان تان  بصورت حضوری ملاقات داشته باشید ،اما می توانید با استفاده از سامانه پیامکی خود با تمامی آنها در ساعات مختلف اداری ارتباط برقرار کنید.

حال ممکن است این […]

مشترکین خود را به استفاده از بازاریابی پیامکی تشویق کنید

به طور حتم شما بعنوان نماینده ارائه دهنده خدمات پنل پیامکی می خواهید که مشترکین شما از تمامی امکانات عصر دیجیتال استفاده کنند.

ارتباط برقرار کردن بوسیله امکانات دیجیتالی هم به شما در رونق کسب و کارتان و هم به مشترکین جهت دسترسی بهتر و پاسخگویی سریعتز به نیاز هایشان کمک می کند.

بازاریابی پیامکی یکی از راه کارهای استفاده از امکانات دیجیتال می باشد.

این روش بعلت هزینه های پایین و مقرون به صرفه بودن و سرعت در پاسخگویی به مخاطب ، یکی از روشهای مفید بازاریابی می باشد.

در این مطلب برای اینکه بتوانید مشتریان خود را به استفاده از روش بازاریابی پیامکی تشویق کنید به چند مورد اشاره میکنیم.
کسب سود از سرمایه
به طور حتم همه ما خواستار کسب سود بیشتر از سرمایه گذاری که انجام می دهیم هستیم.

مشتریان شما نیز می خواهند که با سرمایه گذاری در این راه به بهترین سود خود دست یابند.

مطمئنا آنها نمی خواهند که با سرمایه […]

اشتباهاتی که ممکن است ارزش تبلیغات پیامکی را کاهش دهند

یکی از روشهای روز بازاریابی کسب وکار ، بازاریابی دیجیتالی می باشد.

بازاریابی دیجیتالی روش ها و متد های گونانی را دارا می باشد که از مهم ترین و کاربردی ترین آنها میتوان بازاریابی و تبلیغات پیامکی را نام برد.

بازاریابی پیامکی بعلت استفاده از تکنولوژی روز و بازده مفید ،از کاربردی ترین روش های بازاریابی می باشد ، اما همیشه امکان خطا وجود دارد و بعضی مواقع این اشتباهات و خطاها باعث میشود تجارت شما به مرور زمان از رونق بیفتد و با مشکلات زیادی روبرو شود.

در این مطلب به چند اشتباهی که ممکن است ارزش بازاریابی یا تبلیغات پیامکی شما را پایین بیاورد اشاره میکنیم
عدم قرار دادن اطلاعات تماس در پایان پیامک :
توجه داشته باشید که در انتهای ارسال هر پیامک حتما اطلاعات تماس راجب کارتان را وارد کنید.

عدم قرار دادن اطلاعات تماس در پیامک باعث میشود مشتریان پیامک را جدی نگیرند و برایشان مهم تلقی نشود و این امر […]