وبلاگ

ثبت نام وردپرس با تایید کدفعالسازی پیامکی

احتمالا شما هم دوست دارید که مانند سایتهای بزرگ بانکی و گوگل در قسمت ثبت نام سایتتان فیلد شماره موبایل را قرار دهید و صحت این شماره موبایل با یک کد فعالسازی پیامکی تایید شده و ثبت نام تکمیل گردد و تازمانیکه شماره موبایل صحیح وفعال وارد نشود ثبت نام در وردپرس موفق انجام نشود.

به کمک چند افزونه درکنار هم میتوانیم براحتی سیستم ثبت نام با تایید پیامک حاوی کدفعالسازی را راه اندازی کنیم. درواقع به کمک افزونه گرویتی فرم و افزونه های کمکی گرویتی در وردپرس این کار را میکنیم و با همه سیستم های ثبت نام و ورود وردپرس مانند ووکامرس نیز همخوانی دارد.

 
ساخت فرم ثبت نام با قابلیت تایید پیامک
در این پروژه ما فرمی را خواهیم ساخت که فیلدهای مختلف و دلخواهی را خواهد داشت. فیلدهای نام و نام خوانوادگی – نام کاربری دلخواه – فیلد اختصاصی رمز عبور – ایمیل و هر اطلاعات لازم دیگر. در تعداد […]

ارسال پیامک صوتی

تبلیغات مهمترین قسمت هر تجارت و کسب و کاری را تشکیل میدهد و موفقیت هر کاری در نحوه تبلیغات آن نهاده شده است. به همین خاطر تمام صاحبان مشاغل دنبال بهترین و بروزترین شیوه تبلیغات هستند و به مرور زمان شیوه های جدید تبلیغات ابداع میشوند که از جمله ی جدیترین آنها ارسال پیامک های تبلیغاتی است.

یکی از جدیدترین روشهای تبلیغات ارسال پیام صوتی به مخاطبین است که نسبت به ارسال پیامک عادی برتری ها و ویژگی های خاصی دارد.

 
برتری پیامک صوتی نسبت به پیامک متنی ساده
در پیامکهای متنی عادی شما متن خودتان رو مینویسید و برای مخاطب ارسال میکنید و مخاطب متن را میخواند  ولی در پیامک صوتی شما صدای خودتان را ضبط کرده و ب گوش مخاطب میرسانید و بدین صورت انرژی و لحن جذاب را میتوانید در خاطر مخاطب حک کنید و این یعنی بالاترین تاثیرگذاری در تبلیغات از نوع مخابراتی. در صوتی که برای تبلیغات حاضر […]

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

سامانه های پیامکی از بانک شماره های مختلفی مانند ارسال استانی و شهری – ارسال بر اساس پیش شماره – ارسال مشاغل – ارسال به دکل های BTS ایرانسل – ارسال منطقه ای و ارسال کدپستی جهت ارسال تبلیغات استفاده میکنند که ارسال کدپستی در ارسال های منطقه ای نسبتا هدفمندتر به نظر میرسد. اما ارسال پیامک از روی نقشه امکان جدیدی است که از روی دیتا بیس کدپستی بناگذاری شده است.در واقع شماره های مناطق پستی را در نقشه دیجیتالی مانند نقشه گوگل برایتان آماه کرده ایم. شما در محیط سامانه پیامک از قسمت ارسال پیامک ارسال از روی نقشه را انتخاب و بعد شهر مورد نظر را انتخاب میکنید تا نقشه دیجیتالی شهر مورد نظر برایتان نشان داده شود. همانطور که از تصویر فوق هم مشخص هست مناطق مختلف روی نقشه به بلوکهای کوچک قابل انتخاب تقسیم شده اند که شما میتوانید از روی نقشه منطقه مورد نظر […]

خطوط خدماتی عمومی جهت ارسال به بلکلیست

در مطلب قبلی کامل در مورد خطوط تبلیغاتی و خدماتی و نحوه تبدیل خطوط تبلیغاتی به خدماتی بحث کردیم.
درصورت تمایل اول مطلب خط خدماتی اختصاصی را بخوانید.

خطوط خدماتی
همانطور که در مطلب قبلی هم اشاره شد خطوط ارسال پیامک تمام اپراتورهای سامانه های پیامکی به طور پیشفرض تبلیغاتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به شماره موبایل هایی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند را ندارند و برای ارسال به این شماره های مسدود شده که به اصطلاح بلکلیست میگویند باید از خطوط خدماتی استفاده کنیم و فقط واحد های حقوقی میتوانند خط تبلیغاتی را به خدماتی تببدیل کنند.
خطوط خدماتی عمومی
اما اشخاص حقیقی چطور؟ کسانی که شرکت ثبت شده و یا بطور کلی شرایط خدماتی کردن خطوط را ندارند میتوانند از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنند.

خطوط خدماتی عمومی درواقع خطوط خدماتی اختصاصی شرکت ما هستند که بصورت اشتراکی در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم تا کاربران فاقد شرایط خدماتی نیز […]

توسط |آبان ۲۲ام, ۱۳۹۵|امكانات پنل اس ام اس مكث, راهكارهاي پيامكي|۱ نظر

خط خدماتی ارسال پیامک به بلکلیست

با سلام خدمت خوانندگان محترم سامانه پیامک مکث

در این مطلب قصد داریم در مورد شماره های مسدود شده بلکلیست و راه و روش ارسال به این چنین شماره ها رو بررسی کنیم.
شماره های بلکلیست چه شماره هایی هستند؟
بسیاری از مشترکین تلفن های همراه از دریافت تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی در طول ناراضی بودند و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هر کدام برای مشترکین خودشان راهکاری برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ارائه کردند تا هر مشترک بتواند انتخاب کند که پیام های تبلیغاتی برایشان ارسال بشوند یا نشوند.

افزادی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بستند به اصطلاح شماره های مسدود شده و به کل این افراد و این شماره ها لیست سیاه یا همان بلکلیست گفته میشود.
خطوط ارسال پیامک سامانه های پیامکی
از آنجایی که سامانه های ارسال پیام کوتاه بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و اکثر پیامکهای ارسال شده از این سامانه ها جهت تبلیغ هستند پس همه اپراتور های این […]

توسط |آبان ۲۱ام, ۱۳۹۵|اطلاعيه ها, راهكارهاي پيامكي|۰ نظر

تعرفه ارسال هر پیامک ۸۵ریال

با عرض سلام خدمت کاربران و دنبال کنندگان وبلاگ مکث اس ام اس

بعد از مدت طولانی که ارسالی در وبلاگ نداشتیم سعی کردیم با یک خبر خوش بروزرسانی مداوم وبلاگ مکث رو از سر بگیریم.
تعرفه ارسال ۸۵ریال با مکث اس ام اس
بله درسته ارسال هر پیامک ۸۵ریال! این همون تعرفه ارسالی هست که همه کاربران سامانه های پیامکی دنبالش هستند. بخصوص کاربرانی که رسال های انبوه زیاد دارند و حتی چند ریال کاهش تعرفه ارسال پیامک براشون در ارسالهای انبوه بزرگ میشه و میتونند صرفه جویی خوبی انجام بدهند و با هزینه کمتر تبلیغات و صدای خودشون رو به سمع و بصر مخاطبانشون برسانند.

مطمئنا این تعرفه بیشتر از همه نمایندگانی رو جذب خودش خواهد کرد که دنبال کمترین تعرفه ارسال کشور هستند تا در میدان رقابت راحت از رقبای خودشون پیشی بگیرن و مثل آب خوردن کاربر و نماینده زیر مجموعه برای خودشون جذب کنند. چون تعرفه ارسال پایین و تبلیغات و […]

توسط |آبان ۱۵ام, ۱۳۹۵|اطلاعيه ها, امكانات پنل اس ام اس مكث, ويژگي هاي سامانه|۰ نظر

تفاوت خطوط اختصاصی و عمومی در پنل اس ام اس

پیش شماره های مختلف از طرف مخابرات در اختیار اپراتور ها قرار میگیرد.هر ارائه دهنده اپراتور با توجه به سیاست های خود تفاوت های را در بین پیش شماره ها ایجاد کرده است که اولین تفاوت در سرویس دهی اپراتور ها از ان ها ناشی میشود.طی چندین سال و استفاده مکرر از انواع خطوط اپراتور های مختلف نتایجی از معایب و مزایای هر یک بدست امده است این نتایج صرفا تجربی میباشند .

با گذشت زمان و استفاده مکرر از انواع پیش شماره ها رفته رفته تمامی اپراتور ها سیر تکاملی خود را ادامه داده و تا حدودی سرویس دهی خود را بهبود بخشیده اند تا جایی که تفاوت اساسی و غیر قابل چشم پوشی در بین اپراتور ها به چشم نمیخورد.پیش شماره ها مربوط به اپراتور های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ۰۲۱  هستند که همگی در سامانه مکث اس ام اس موجود و قابل استفاده میباشند.

به […]

توسط |فروردین ۱۱ام, ۱۳۹۴|آموزش ها, امكانات پنل اس ام اس مكث|۰ نظر

نکاتی که باید در بازاریابی پیامکی به انها توجه کنیم

در دنیای رقابتی امروز صاحبان هر کسب و کاری روش ها و استراتژی های مخصوص خودشان را به کار می برند تا از طریق بازاریابی بتوانند روز به روز فروش محصولات خود و یا ارائه خدمات خود را بالا تر برده وکسب در امد بیشتری داشته باشند.در این میان بسیاری از افراد بازاریابی پیامکی را به عنوان ابزار اصلی بازاریابی خود قرارداده اند .

زیرا با نگاهی چند به دنیای اطراف و انواع بازاریابی های سنتی و مدرن و مقایسه ان ها با دیگر روش ها به سادگی در میابید که ساده ترین و کم هزینه ترین روشی که میتوان با آن، به مخاطبان دسترسی داشت، ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی میباشد.

در میان ابزارهای ارتباطی سامانه های پیامکی بیشترین کاربرد را در کسب و کارها دارند که توسط آنها روزانه تعداد انبوهی پیامک بر روی گوشی های همراه ارسال می گردد.مانند تمام نرم افزار های کاربردی دیگر این رسانه نیز […]

توسط |فروردین ۳ام, ۱۳۹۴|تبليغات پيامكي, تكنيك هاي تبليغات پيامكي|۰ نظر

انتخاب بهترین پنل اس ام اس

امروزه شرکت های مختلف و متفاوتی در زمینه فروش پنل پیامکی و اعطای نمایندگی های مستقل فعالیت دارند اما یکی از مشکلاتی که در این زمینه برا ی نیاز مندان این سرویس ها پیش می اید انتخاب یک سرویس مطمئن و رضایت بخش از هر نظر میباشد .

معمولا در خرید هر نوع سرویس و یا کالایی اولین موردی که توجه میشود قیمت ان میباشد و کمتر اتفاق می افتد که خریدار یا مشتری صاحب کالا یا سرویس را در خرید مد نظر داشته باشد چون بر این باورند که فروشنده هیچ ارتباطی به کیفیت کالا و خدماتی که پس از فروش اتفاق خواهد افتاد ندارد.ولی نکته ای که در خرید سرویس پیام کوتاه یا پنل اس ام اس وجود دارد توجه به خود ارائه دهنده سرویس میباشد .

در این مورد انتخاب سرویس دهنده مناسب حتی از خود سرویس هم مهم تر است چه بسا افرادی که بهترین نوع پنل را […]

راهکارهای موفقیت در بازار یابی پیامکی

امروزه با سرعت هرچه بیشتر در حال حرکت به سوی دنیای مدرن و وسیع فناوری اطلاعات و ارتباطات میباشیم .و شاهد تغییرات روز افزون در جامعه ارتباطی هستیم.این تغییرات ناخواسته دنیای بازار یابی و کسب و کار را نیز تحت تاثیر قرار میدهد.با توجه به حوادث چند وقت اخیر صاحبان مشاغل مختلف بهتر است با چندوچون رقابت در بازار کار و بازار یابی امروز اشنا شده و راه های موفقیت در ان را جستجو کنند.روش های بسیاری جهت تبلیغات وجود دارد که استفاده از پیامک یکی از روش های فوق العاده پر بازده و موفق در تبلیغات محسوب میشود. در عصر امروز به دلیل بازده خارج از حد انتظار این روش ,تبلیغات پیامکی به یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین روش های تبلیغاتی نوین تبدیل شده است.

سرویس پیام کوتاه یا پنل اس ام اس در ایران خیلی دیر از از سایر کشور ها راه اندازی شد .ولی […]