گزارش دلیوری پیامک ها

گزارش دلیوری پیامک ها

سوال اکثر کاربرانی که پنل اس ام اس دارند و با آن ارسال پیامک می کنند، گزارش ارسال می باشد. گزارش ارسال پیامک؛ برای اطمینان از ارسال و نیز دریافت بازخورد، برای اکثر کاربران همیشه سوال بوده است. اگر پیامک های تبلیغاتی ارسال می کنید، گزارش دلیوری پیامک انبوه یا همان وضعیت ارسال در این نوع از ارسال ها، جامعه آماری گیرندگان پیامک شما و بازخورد مخاطبان به آن را نشان می دهد که این امر کمک بسیاری به شما می کند.

همچنین اگر ارسال های شما جنبه ی اطلاع رسانی دارند، می توانید از اینکه آیا پیامک به دست مخاطب رسیده است یا نه، اطمینان حاصل نمایید.

گزارش دلیوری پیامک انبوه (وضعیت دلیوری) :

از آنجایی که وضعیت ارسال پیامک ها متعدد می باشد، امروز در این مقاله از مکث اس ام اس می خواهیم انواع آن ها را به صورت مختصری شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید…

  • در حال ارسال:

این وضعیت در دو حالت نمایش داده می شود: اولین حالت هنگامی که ارسال شما زماندار باشد، مقابل شماره مخاطبان عبارت “در حال ارسال” نمایش داده می شود و تازمانی که ارسال شما انجام شود، نمایش داده خواهد شد.

حالت دوم زمانی اتفاق می افتد که بلافاصله پس از ارسال، گزارش ارسال را چک کنید این عبارت را مشاهده خواهید کرد.

بعد از اتمام ارسال پیامک، گزارش های ارسال یکی از حالت های زیر خواهد بود:

  • بلک لیست یا لیست سیاه:

همانطور که در مقاله های قبلی نیز گفته شده، بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات، اشخاصی هستند که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند و نمی توان به آنها پیامک ارسال کرد. برای مطالعه بیشتر در مورد چگونگی انجام این کار می توانید به مقاله “پیامک سفید” سر بزنید.

همچنین هزینه ارسال به این دسته از کاربران نیز پس از اتمام ارسال، به حساب شما برخواهد گشت.

  • وجود مشکل در ارسال:

این مشکل ارسال بیشتر در اپراتور های 1000 دیده می شود که در گزارش ارسال به لیست سیاه مشاهده می شود.

  • نرسیده به گوشی:

این وضعیت ارسال مربوط به شماره هایی است که خاموش بوده و یا به صورت طولانی مدت از دسترس خارج شده اند. پیامک شما به این گونه از شماره ها نخواهد رسید.

  • رسیده به گوشی:

همانطور که از عبارت نیز مشخص است، پیامک شما به مخاطب تان رسیده و در گوشی آن شخص قرار گرفته است.

  • نرسیده به مخابرات:

این گزارش ارسال معمولا مربوط به شماره هایی است که ارسال از طریق اپراتور برایشان فرستاده شده اما از مخابرات محلی دیگر برایشان ارسالی صورت نگرفته است. عموما در شماره هایی که ترابرد شده هستند، این وضعیت ارسال دیده می شود.

  • رسیده به مخابرات:

باید بگویم که در این نوع از وضعیت ارسال، در بیش از 70% مواقع پیامک شما به مخاطب رسیده است. اگر پس از ارسال پیامک، وضعیت گزارش دهی از سمت اپراتور به روز رسانی نشود حتی ممکن است بعد از ساعت ها این وضعیت ارسال به همین صورت مشاهده شود. برای اطمینان بیشتر و اطلاع از گزارش دلیوری پیامک می توانید درخواست دریافت گزارش از سمت اپراتور خط تان را داشته باشید.

  • عبارت های ارسال به اپراتور/ارسال موفق:

ممکن است گاهی پس از ارسال پیامک، در لیست گزارش های خود عبارت های “ارسال به اپراتور” یا “ارسال موفق” را مشاهده نمایید که پس از مدتی وضعیت دلیوری به “رسیده به مخابرات” یا “رسیده به گوشی” تغییر خواهد کرد. عبارت های “ارسال به اپراتور یا ارسال موفق” ممکن است در همان ابتدای شروع ارسال نمایش داده شود اما اگر پس گذشت حداکثر 20 دقیقه به آپدیت نشود، شما می توانید از پشتیبانی جویای گزارش ارسال پیامک خود شوید.

 

از اینکه با ما همراه بودید، متشکریم 🙂

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment