کاربرد پنل پیامک در بازاریابی توریسم

کاربرد پنل پیامک در بازاریابی توریسم

ارسال پیام کوتاه یک راه سریع برای برقراری ارتباط است که روز به روز در حال محبوب شدن در بین کسب و کارها و سازمانها جهت ارتباط با مشتریان می باشد. مشاغلی که مرتبط با صنعت توریسم هستند نیز می توانند از خدمات پنل پیامک در بازاریابی توریسم بهره مند شوند ، در این مطلب به چند نمونه کاربرد پنل پیامک در بازاریابی توریسم اشاره می نماییم.

ایجاد کلمات کلیدی برای نکات مفید

ارائه کلمات کلیدی برای مخاطبان بسیار خوب می باشد ، به طوری که آنها با ارسال کلمات کلیدی به شما نکات مفید و سودمند را میتوانند دریافت کنند.

زمانی که یک بازدید کننده سفری را رزرو می کند، بهتر است شما برای او یک کلمه کلیدی تعیین کنید ، زمانی که آنها کلمه کلیدی تعریف شده را با پیامک برای شما ارسال کنند ، شما با ارائه نکات و ترفندهای میتوانید به آنها کمک کنید تا برای مسافرت خود آماده شوند ، همچنین این کار به شما کمک میکند تا با توریست های خود قبل از آغاز مسافرت ارتباط نزدیک برقرار کنید.

یادآوری رویدادهای آینده به توریست ها

توریست هایی که به منطقه شما سفر میکنند قرار نیست با تمام رویدادهای آتی پیرامون خود آشنایی داشته باشند ، می توانید از طریق ارائه یادآوری کننده ها برای بازدید کنندگان آنها را تشویق کنید تا در رویدادهای محلی نیز شرکت کنند.

پیام های کوتاه میتوانند برای توریست هایی ارسال شوند که در روز قبل از رویداد در  پنل پیامک ثبت نام کرده اند، بوسیله این روش ، رویدادها دقیقا قبل از برگزاری در ذهن توریست ها یادآوری شده و تازه می مانند.

ارسال اطلاعات اختصاصی درباره منطقه

ممکن است توریست ها با تاریخ بومی و اطلاعات منطقه شما آشنایی نداشته باشند ، شما می توانید از طریق ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی درباره این موضوع به توریست ها کمک کنید تا بتوانند اطلاعات بیشتری را درباره منطقه بازدید خود کسب کنند ، همچنین می توانید این پیامک ها را در طول فواصل زمانی بازدید توریست ها از منطقه برای آنها ارسال نمائید.

میتوانید اطلاعات مورد نظر را اختصاصی تر کنید ، به صورتی که با پرسیدن مناطق ویژه مورد بازید توریست ها در روزهای آینده ، جزئیات بیشتری درباره آن مناطق را به آنها ارائه کنید.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment