کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای را می توان یکی از مصادیق بازاریابی پیامکی بشمار آورد، پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای در این مقاله بصورت کامل و با اشاره با امکانات سامانه پیامکی توضیح داده خواهد شد.

صاحبین فروشگاهای زنجیره ای و یا فروشگاه آنلاین با اطلاع از کاربرد پیامک و پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای می توانند برنامه ریزی بهتری برای بازاریابی و فروش خود داشته باشند.

امکانات سامانه پیام کوتاه

پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای می تواند امکانات متعددی را داشته باشد که در ادامه به آن اشاره می نمائیم.

ارسال پیامک انبوه

در پنل پیامک مکث امکانات متعددی جهت ارسال پیامک انبوه وجود دارد که هر یک از این امکانات دارای بانک اطلاعاتی یا بانک شماره موبایل هستند که به روش های مختلف دسته بندی شده اند.

صاحبین کسب و کارهای مختلف به خصوص فروشگاه های زنجیره ای می توانند برای بازاریابی و فروش بهتر و بیشتر از بانک شماره موبایل اصناف، محله ها، کدپستی،‌ سن و جنسیت و…. استفاده کرده و پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمایند.

توجه داشته باشید که زمانی بازاریابی پیامکی شما با موفقیت روبرو خواهد شد که اصول نوشتار متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را رعایت کرده باشید.

در نظر گرفتن تاثیر کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی، رعایت بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی و… می تواند تا حدود زیادی بازخورد بازاریابی و فروش پیامکی شما را تضمین نماید.

ارسال پیامک مناسبتی

با استفاده از ماژول تبریک تولد و رویداد می توانید در تاریخ تولد و یا مناسبت ها و رویداد های مختلف برای مشتریان فروشگاهتان پیامک ارسال کنید.

فروشگاه های زنجیره ای می توانند هنگام پرداخت هزینه ی خریدهایی که مشتریان انجام داده اند نسبت به تاریخ تولد آنها اطلاع یابند و در روز تولد هر مشتری پیامکی برای او ارسال کنند که شامل درصد تخفیف و یا پیشنهاداتی از این قبیل باشد، این روش علاوه بر ایجاد وفاداری و جلب رضایت مشتری باعث گسترش تبلیغات شفاهی نیز خواهد شد.

در مباحث بازاریابی و فروش یکی از موثرترین عوامل ایجاد کننده فروش بیشتر، تبلیغات شفاهی و یا همان دهان به دهان است که بیشترین بازخورد را نسبت به روش های نوین تبلیغاتی را دارد.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post