کاربرد پنل پیامک برای تعمیرگاه های اتومبیل

کاربرد پنل پیامک برای تعمیرگاه های اتومبیل

اگر صاحب تعمیرگاه ماشین هستید ممکن است این فکر بارها به ذهن شما آمده که برای تبلیغات و معرفی خدمات تعمیرگاه تان چندان راه های زایادی وجود ندارد و مجبورید به تعاریف احتمالی مشتریان از شما، اکتفا کنید، اما این نکته را بدانید که راه های متفاوتی برای این کار وجود دارد ، از تبلیغات شبکه های اجتماعی تا تبلیغات پیامکی. در این مقاله به چند نمونه از کاربردهای پنل پیامک برای تعمیرگاه های اتومبیل اشاره می کنیم.

آگاه سازی مشتری از اتمام تعمیر خودرو

یک راه آسان و سریع برای این کار ارسال پیام کوتاه از طریق پنل پیامک برای تعمیرگاه های اتومبیل می باشد. از آنجایی که مردم تلفن همراه را همیشه در کنار خود دارند می توانند سریعا پیام ارسالی شما را دریافت کنند.

ارسال کوپن تخفیف برای مشتریان تعمیرگاه

دریافت کد  و یا کوپن تخفیف به طور حتم همه ما را خوشحال خواهد کرد زیرا همه دوست دارند در پول صرفه جویی کنند. می توانید هر چند وقت یکبار پیامکی حاوی کوپن تخفیف را برای مشتریان خود ارسال کنید و در نتیجه افراد بیشتری را به استفاده از خدمات تعمیرگاه خود ترغیب کنید. می تواند این تخفیفات تعویض رایگان روغن و یا معاینه رایگان از ماشین باشد. اینگونه راه کار ها باعث رضایت مشتری و در نتیجه جذب بیشتر شود.

ارسال پیشنهاد پیامکی برای جذب مشتری در ساعات خلوت تعمیرگاه

اکثر کسب و کارهای متفاوت ساعاتی در روز را بدون مشتری سپری می کند ، برای حل این موضوع و جذب مشتری در این ساعات می توانید یک پیشنهاد عالی را برای این ساعات در نظر بگیرید، همچنین این نکته را فراموش نکنید که برای این نوع پیامک ها تاریخ  و یا ساعت انقضا مشخص کنید.

یادآوری معاینات فصلی خودرو

همانطور که می دانید معاینه فنی خودرو از ملزومات می باشد که متاسفانه تعداد زیادی به دلایل متفاوت ممکن است این موضوع مهم را فراموش کنند، می توانید با ارسال پیامک توسط پنل پیامک برای تعمیرگاه های اتومبیل یادآوری فصلی برای مشتریان آنها را از این موضوع خبردار نمائید. همچنین برای جذب بیشتر می توانید کوپن تخفیفی نیز ارائه دهید.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment