کاربرد سامانه پیام کوتاه برای شهربازی ها

کاربرد سامانه پیام کوتاه برای شهربازی ها

ممکن است فکر کنید که استفاده از سامانه پیامک و بازاریابی پیامکی تنها برای شرکت های بزرگ کاربرد دارد، اما ما به شما می گوییم که این ابزار میتواند برای مراکز تفریحی یا شهربازی ها نیز کاربرد داشته باشد. می توانید بوسیله این ابزار در کوتاه مدت مشتریان بیشتری را جذب کنید.

در این مطلب به چند راه کار استفاده از بازاریابی پیامکی برای شهربازی و مراکز تفریحی اشاره می کنیم.

پکیج تفریحی برای کودکان

همانطور که میدانید بیشتر بازدیدکنندگان شهربازی را کودکان تشکیل می دهند. بنابراین شما باید یک برنامه قوی طراحی کنید تا بتوانید این بخش از بازار را هدف قرار دهید. میتوانید تخفیف های هفتگی و یا ماهانه در نظر بگیرید و پیامک تخفیف را برای خانواده هایی که فرزندان بیشتری و یا وضع مالی بهتری دارند ارسال کنید. سعی کنید شهربازی شما مکانی باشد که مراجعه کنندگان در آن حس آرامش همراه با تفریح را داشته باشند.

برگزاری مسابقات پیامکی

صاحبان شهربازی با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند که یکی از راه های جذب مشتری مراکز تفریحی برگزاری مسابقات پیامکی می باشد.

به طور مثال مسابقه ای برگزار کنید و مشترکین خود را با جایزه 1 روز استفاده مجانی از شهربازی ترغیب به شرکت در مسابقه کنید.

جمع آوری اطلاعات مشتریان

میتوانید اسامی کسانی را که به شهربازی شما مراجعه میکنند را به مرور زمان به اطلاعات مشتریان شهربازی خود اضافه کنید. این افراد کسانی هستند که شما باید با ارائه بهترین خدمات آنها را حمایت کنید و با ارسال هفتگی و یا ماهانه پیامک به آنها یاد آوری کنید تا از شهربازی شما بازدید کنند.

ارسال پیامک مراجعه

این روش را میتوان یکی از قدیمی ترین شیوه های بازاریابی و تبلیغاتی نام برد. در این روش با ارسال پیامک از مشتریان خود میخواهید به شهربازی شما مراجعه کنند و با به همراه آوردن دوستان خود از تخفیفات شما بهره مند شوند.

 

 

 

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment