کاربرد سامانه پیامک برای کتابخانه ها

پنل اس ام اس برای کتابخانه ها, پنل پیامک برای کتابخانه ها,سامانه اس ام اس برای کتابخانه ها,سامانه پیام کوتاه برای کتابخانه ها

پیامک یک روش سریع و و موثر جهت ارتباط برقرار کردن با اعضای کتابخانه و یا فرهنگسراها می باشد. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا این روش میتواند موثر باشد؟ برای ارائه جواب شما، در این مطلب به چند نمونه از کاربردهای سامانه پیامک برای کتابخانه ها اشاره میکنیم.

یادآوری مهلت بازگشت کتاب و یا پایان اشتراک اعضا

یکی از اتفاقات رایج در کتابخانه ها فراموش کردن مهلت بازگشت کتاب و یا اشتراک اعضا می باشد. برای حل این مشکلات نیاز به یک راه حل دارید، بهترین و سریعترین راه حل استفاده از پیامک می باشد. زیرا تماس تلفنی راهی مناسب نمیباشد و از طریق ارسال ایمیل هم بعلت دیر خوانده شدن ، امکان پذیر نیست.

با ارسال پیامک یادآوری به اعضای کتابخانه، تاریخ اتمام اشتراک و یا مهلت پس دادن کتاب را اطلاع دهید.

ارائه لینک پیامکی به خبرنامه، ارسال مطالب اینترنتی

به طور مثال کتابخانه شما خبرنامه ماهیانه منتشر میکند و به دنبال راهی هستید که اعضای کتابخانه را از این خبرنامه آگاه سازید. یکی از راه های موثر اطلاع رسانی این موضوع این است که لینک آن را برای اعضا هنگام انتشار ارسال کنید تا اعضاء براحتی بتوانند از اخبار ماهنامه شما مطلع شوند.

ماژول نظرسنجی پنل پیامک

برگزاری مسابقات و نظرسنجی برای اعضا کتابخانه

یکی از راه های خوب درگیر کردن اعضا برگزاری مسابقات پیامکی می باشد، یک مسابقه پیامکی ترتیب بدهید و برای برنده مسابقه، اشتراک رایگان کتابخانه را در نظر بگیرید. هر چقدر پیشنهادات شما ارزشمندتر باشند تعداد افرادی که راغب به شرکت میشوند نیز بیشتر میشود.

همچنین میتوانید با استفاده از پیامک در مورد نحوه خدمات رسانی خود یک نظرسنجی پیامکی برگزار کنید.

اطلاع رسانی از همایش ها، مناسبت ها و…

به طور مثال فرهنگسرای شما قصد برگزاری همایشی را دارد و میخواهید تمام صندلی ها پر شوند، برای اینکار لازم است تا اطلاع رسانی گسترده ای را انجام دهید و پیامک برای این اطلاع رسانی بهترین ابزار می باشد. همچنین میتوانید با ارسال پیامک انبوه، مخاطبان بیشتری را از این موضوع آگاه سازید.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment