سامانه پیامک برای کافی شاپ و رستوران ها

سامانه پیامک برای کافی شاپ و رستوران ها

امروزه استفاده از پنل پیامک به یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی وبازارابی برای رونق بخشیدن به کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. پنل پیامک تنها یک ابزار تبلیغاتی نمی باشد ، بلکه میتواند یک وسیله جهت برقرار کردن ارتباط با مشتریان و تعاملات بیشتر نیز باشد. شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک برای کافی شاپ و رستوران خود، علاوه بر ارتباط برقرار کردن با مخاطبان، اطلاعات و یا هرگونه اخباری در مورد کارتان را با سرعت بالا و کسب نتیجه مطلوب در اختیار مشتریان  قرار دهید.

همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که مطالب ارسالی پیامک، باید دارای محتوای ارزشمند و مفید بر حسب نیاز مشتریان باشد،تا نظر مخاطب با خواندن پیامک جذب شود. در این مطلب سعی شده به چند کاربرد مهم و اساسی استفاده از پنل پیامک در کافی شاپ یا رستوران ها اشاره شود.

چرا از سامانه پیامک برای کافی شاپ و رستوران خود استفاده کنیم؟

امروزه بعضی از کافی شاپ یا رستوران ها تبلیغات خود را به صورت سنتی انجام دهند که ممکن است این تبلیغات آنطور که باید دیده نشوند و نتیجه بخش نباشند. به طور مثال تبلیغات در روزنامه ها یا رادیو، این نوع تبلیغات امکان ردیابی و آنالیز نتایج را ندارند و نمیتوان میزان تاثیرگذاری را متوجه شد و در نتیجه، نتایج مطلوبی بدست نمی آید و همچنین میزان موفقیت و سود رسانی خیلی پایین می باشد. شما میلیون ها تومان برای تبلیغات خرج کرده اید اما در پایان نمی دانید که چه مقدار برای کسب و کارتان مفید بوده است.

چرا باید پنل اس ام اس تهیه کنیم؟!

اطلاع رسانی افتتاحیه با پنل اس ام اس برای کافی شاپ

می توانید با استفاده از پنل اس ام اس برای کافی شاپ و ارسال پیامک به مخاطبان، مشتریان تان را از افتتاحیه کافی شاپ جدید خود مطلع سازید. همچنین می توانید برای جذب مشتری بیشتر یک جایزه و یا تخفیف نیز در پیامک ارسالی درج کنید. به نمونه پیامک زیر توجه کنید:

افتتاحیه کافی شاپ لئو در تاریخ 25ام خرداد را با ما جشن بگیرید! با نشان دادن این پیامک در این تاریخ یک قهوه مهمان کافی شاپ باشید!

اطلاعیه تغییر آدرس رستوران یا کافی شاپ

فرض کنید شما هنگام مراجعه به رستوران همیشگی خود با این صحنه مواجه می شوید که دیگر رستورانی وجود ندارد! مطمئنا از این که وقت و هزینه صرف آمدن به رستوران کرده اید و با این صحنه مواجه شده اید عصبانی می شوید  و به طور حتم دیگر علاقه ای برای رفتن به آدرس جدید رستوران ندارید. میتوان با استفاده از سامانه پیامک برای کافی شاپ این مشکل را به آسانی حل کرد. شما میتوانید قبل از تغییر محل رستوران خود با ارسال پیامک به مشتریان، آنها را از این موضوع آگاه سازید و باعث شوید احساس رضایت در آنها از بین نرود. مانند متن زیر:

محمد عزیز؛ آدرس کافی شاپ هزارتو تغییر کرده! از این به بعد در آدرس زیر پذیرای شما هستیم:
آدرس: ونک ….

ارائه جدید ترین اخبار رستوران با پنل پیامک برای کافی شاپ

به طور مثال شما یک گزینه جدید به منوی پیش غذای خود اضافه کرده اید و یا قیمت بعضی از غذاهای رستوران را کاهش داده اید، میتوانید با ارسال پیامک و اطلاع دادن به مشتریان، حس نزدیکی و رضایت را در آنها بیشتر کنید که این موضوع باعث میشود به مرور زمان مشتریان رستوران شما افزایش پیدا کنند.

[irp posts=”18177″ name=”تاثیر زمانبندی در بازاریابی پیامکی و اهمیت آن”]

ارائه تخفیف یا پیشنهاد برای جذب مشتری بیشتر

میتوانید مشتریان را از تخفیفات یا پیشنهادات جذاب کافی شاپ خود آگاه سازید. فرضا میخواهید برای جلب نظر بیشتر مشتریان تخفیف ویژه داشته باشید، میتوانید پیامکی با این متن ارسال نمائید :

با ارسال عدد 1 از تاریخ 4 تیر تا تاریخ 7 تیر از 20٪ تخفیف نوشیدنی کافی شاپ اوربان استفاده نمائید.

نظر سنجی پیامکی با سامانه پیامک برای رستوران

با این روش میتوانید نتایج بدست آمده از نحوه عملکرد و ارائه خدمات خود را به خوبی آنالیز کنید. برای این کار میتوانید یک نظر سنجی پیامکی راه بیاندازید و نظر مشتریان را در مورد ارائه خدمات و یا نحوه عملکرد خود جویا شوید.

ماژول نظرسنجی پنل پیامک

مثلا یک نوع غذای جدید به منوی رستوران شما اضافه شده است و شما میخواهید نظر مشتریان را در این باره جویا شوید، این روش به شما کمک میکند تا از نحوه عملکرد خود آگاه شوید و کیفیت خدمات را بالا ببرید که این کار باعث افزایش روز به روز مشتریان شما می شود. این روش علاوه بر کمک چشمگیر به شما باعث می شود حس اعتماد و نزدیکی در مشتریان نسبت به شما بیشتر شود.

برگزاری مسابقه پیامکی با پنل اس ام اس برای رستوران

میتوانید برای جذب مشتریان بیشتر یک مسابقه اس ام اسی از طریق پنل پیامکی تان برگزار کنید. مسابقه پیامکی را بصورت طولانی مدت برگزار نکنید، یک مهلت یک هفته ای معقول بنظر می آید. جوایز نفیسی را در نظر بگیرید که مخاطبان را به شرکت در مسابقه راغب کند.

همینطور میتوانید برای جذب بیشتر مخاطبان برای مشتریانی که در مسابقه شرکت میکنند و برنده نمی شوند نیز جوایزی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای تمامی شرکت کنندگان یکی از نوشیدنی های منوی رستوران خود را بعنوان جایزه در نظر بگیرید.

ارسال تبریکات

روز تولد مطمئنا برای هر شخص یکی از مهم ترین روزها می باشد. پس شما میتوانید با استفاده از این نکته  و ارسال تبریک تولد و یا حتی سالگرد ازدواج مشتریان خود را خوشحال کرده و احساس رضایت بیشتری را در آنها بوجود بیاورید.

خرید سامانه پیامک برای کافی شاپ و رستوران

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام در پنل اس ام اس برای کافی شاپ و رستوران خود از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل پیامک خدمات ما را بررسی کنید.

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment