چند راه کار پیامکی جهت رونق بخشیدن به کسب وکار

چندراه کار پیامکی جهت رونق بخشیدن به کسب وکار

در این مطلب سعی کرده ایم چند راه کار پیامکی جهت رونق بخشیدن به کسب وکار را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید با انجام آنها مشتریان بیشتری را جذب و میزان مشارکت و رضایت  مشتریان سابقتان را نیز افزایش دهید و همینطور یک راه برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان باشد.

استفاده از سامانه پیامکی به عنوان ابزار اصلی ارتباط با مشتریان

همانطور که می دانید امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف به عنوان ابزار اصلی برقراری ارتباط جهت ارائه خدمات برای جلب هزاران مخاطب و رونق در کسب و کار،به کار برده می شود.

شما نیز می توانید از سامانه پیامکی بعنوان یک راه اصلی جهت ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق بخشید.

با استفاده از سامانه پیامکی و ارسال انواع پیامکهای خبری ، اطلاعیه ها و حتی ارائه تخفیف هایتان به مشتریان، میتوانید آمار جلب رضایتشان را بالا ببرید.

روش ذکر شده میتواند یک روش بازاریابی ایده آل برای کسب و کار شما باشد و در طول زمان نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

با استفاده از سامانه پیامکی خود رویداد های مختلف را برگزار کنید

یک روش دیگر  بازاریابی پیامکی خوب و مطمعن جهت رونق بخشیدن به کسب کارتان ، استفاده از سامانه پیامکی جهت برگزاری رویدادهای مختلف و مهم می باشد.

می توانید جهت برگزاری رویدادهای کسب و کار خود و ارسال پیامک ، روزها و مناسبت های خاص مانند اعیاد ،ولادت ها و….را انتخاب کنید. ارسال پیامک و برگزاری رویدادهای کاری شما در این روزها می تواند درصد مشارکت تجاری شما را بالا برده و رضایت مشتریان بیشتری را جلب کند.

همچنین می توانید در پایان این رویداد برای مشتریان خود جوایزی را در نظر بگیرید، اما جوایزی که تلاش بیشتری را در مشتری بوجود بیاورد و ارزشمند باشد. به طور مثال ارائه تخفیف با درصده پایین بعنوان جایزه ،مطمعنا نمی تواند نظر مشتری را جهت مشارکت در این کار جلب نماید‍!

استفاده از کلمات کلیدی در ارسال پیامک ها

یکی دیگر از راه کارهای پیامکی جهت رونق بخشیدن به کسب و کارتان استفاده از کلمات کلیدی در ارسال هر پیامک تبلیغاتی می باشد.

شما باید برای ارسال هر پیامک خود از کلمات کلیدی استفاده کنید ، این روش یکی دیگر از روشهای مهم بازاریابی پیامکی می باشد.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از این روش استفاده کرد؟

به طور فرض ، اگر در طول یک ماه پیامکهای تبلیغاتی ارسالی شما ، تعداد کمی داشته باشد، می توانید با استفاده از کلمات کلیدی در پیامکتان با موفقیت بیشتری جهت جذب مشتریانتان روبرو شوید.

پس جهت  بالابردن آمار جذب مشتری و رونق در کسب و کارتان، حتما در هر ارسال پیامک خود از  چندین کلمه کلیدی استفاده کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment