چرا افزونه های پیامکی فعال نمی شوند؟

چرا افزونه های پیامکی فعال نمی شوند؟

یکی دیگر از مشکلاتی که اکثر کاربران با آن مواجه می شوند عدم فعالسازی افزونه های پیامکی می باشد. این سوال بسیاری از کاربران است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

این دلایل بسته به نوع افزونه و یا ارتباط آن با CRM خاصی، متغیر می باشد. دلایلی که در ادامه این مطلب می خواهم به آنها اشاره کنم، مرجع کلی و رسمی برای عدم فعالسازی افزونه های پیامکی نمی باشد اما دانستن این موارد می تواند کمک به شناخت خطا بکند.

در ادامه می خواهیم به بررسی دلایل عمده عدم فعالسازی افزونه های پیامکی بپردازیم، با ما همراه باشید…

 

چرا افزونه های پیامکی فعال نمی شوند

 

  • خطای Soap fatal error

این خطا هنگامی ظاهر می شود که شما از نسخه های اولیه وردپرس یا ووکامرس استفاده کرده باشید. با به روزرسانی نسخه این خطا رفع خواهد شد. همچنین این خطا هنگامی که مشکلی در اتصال نت وجود داشته باشد، رخ می دهد.

  • خطای سفید شدن صفحه بعد از فعالسازی افزونه

این خطا عمدتا در افزونه ووکامرس دیده می شود. از دلایل بروز این خطا می توان به عدم فعال سازی ioncub loader، کمبود منابع، تداخل با دیگر پلاگین ها و… اشاره کرد.

  • خطای اعتبار کاربری و تنظیمات مربوط به آن

این خطا نیز عمدتا در افزونه های ووکامرس و یا وردپرس دیده می شود. قاعدتا با دابل کلیک بر روی آن بخش تنظیمات باز خواهد شد. اگر با این خطا در زمان ارسال و یا در بخش های دیگر مواجه شدید، بدان معناست که شما تنظیمات وب سرویس تان را اشتباه انجام داده اید. دلیل دیگر این خطا ممکن است تداخل با دیگر افزونه مشابه نیز باشد.

  • کندشدن صفحه ادمین و یا ناتوانی در دسترسی به آن

اگر بعد از نصب افزونه و فعال شدن آن، صفحه کند شود و یا سایت شما از دسترس خارج شده باشد، در این شرایط شما باید مشکل را از طریق هاست برطرف کنید. که این مشکلات ممکن است کمبود منابع هاست و یا تداخل با دیگر افزونه ها می باشد.

  • خطای آپلود افزونه

یکی دیگر از مشکلاتی است که به مرحله ی فعالسازی نمی رسد و در ابتدای کار ظاهر می شود، خطای آپلود می باشد. در اینصورت پسوند تمامی فایل ها باید .ZIP باشد. مورد دیگری که هنگام آپلود افزونه مشاهده می شود، حجم فایل می باشد که باید از سمت هاست، قسمت PHP افزوده گردد.

 

از اینکه با ما همراه هستید متشکریم 🙂

4.8/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment