چرا از طریق وردپرس پیامک ارسال نمی شود؟

چرا از طریق وردپرس پیامک ارسال نمی شود؟

چرایی این سوال مشکل بسیاری از کاربرانی است که می خواهند از طریق افزونه ارسال پیامک وردپرس، پیامک ارسال کنند و به دلایل مختلفی این ارسال انجام نمی شود. اما اصلا افزونه ارسال پیامک وردپرس چیست؟ دلایل عدم ارسال پیامک از طریق افزونه پیامکی چه می تواند باشد؟

تمامی وب مستران، برنامه نویسان و طراحان سایت می دانند که امکان نصب فروشگاه ساز ووکامرس بر روی وردپرس وجود دارد. بنابراین همگی به دنبال بهترین پلاگین برای ارسال پیام کوتاه به مشتریان سایت هستند.

پلاگین های بسیاری برای ارسال پیامک معرفی شده و وجود دارند اما امروز در این مقاله، می خواهیم به علت عدم ارسال اس ام اس از طریق وردپرس بپردازیم، در ادامه با ما همراه شوید…

 

چرا از طریق وردپرس پیامک ارسال نمی شود؟

 

  • نداشتن پنل اس ام اس یا فعال نبودن آن

همانطور که می دانید، اتصال سرویس پیام کوتاه در وردپرس نیازمند به یک پنل اس ام اس می باشد. بنابراین در قدم اول شما باید یک پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه مکث تهیه نمایید.

  • کمبود اعتبار ارسال

در مرحله دوم، شما پس از ثبت نام و پرداخت هزینه پنل، باید به مقدار دلخواه حساب خود را شارژ کنید. شارژ نبودن پنل اس ام اس یا کمبود اعتبار آن می تواند یکی از دلایل عدم ارسال باشد.

  • عدم اتصال افزونه

یکی دیگر از دلایلی که باعث عدم ارسال پیامک می شود، عدم اتصال صحیح افزونه پیامکی می باشد. اگر به هر دلیلی تنظیمات ارسال و دریافت پیامک به صورت اشتباه ست شود، افزونه شما قادر به ارسال هیچ پیامکی نخواهد بود. احتمال اینکه نام کاربری، کلمه عبور و یا کلید های امنیتی به صورت اشتباه وارد شده باشند و یا اینکه خط اختصاصی به صورت صحیح وارد نشده باشد.

  • خطوط تبلیغاتی و ناتوانی در ارسال به بلک لیست

اگر هیچ اشکالی در مواردی که در فوق مطرح شد، وجود نداشته باشد ممکن است به دلیل اینکه شماره موبایل بسیاری از مشتریان شما در بلک لیست یا لیست سیاه قرار دارد (برای مطالعه بیشتر در این مورد می توانید به مقاله “بلک لیست مخابرات چیست؟” سر بزنید) تنها ارسال پیامک از طریق خطوط خدماتی به آنها امکان پذیر باشد که مکث اس ام اس برای این مشکل نیز راه حلی دارد که در مقاله “خدماتی کردن خط اختصاصی در سال 97” به صورت مفصل به آن پرداخته ایم.

ازتوجهتان سپاسگذاریم 🙂

5/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

3 Comments

  • آواتار برتر ياب

    برتر ياب

    سپتامبر 30, 2018 - 17:33

    به کارتون ادامه بدید چون واقعا در دنیای مجازی کم بودید مرسی

  • آواتار علی

    علی

    ژانویه 12, 2021 - 20:38

    مشکلی که من داشتم این بود باید عبارت لغو=off به انتهای متن پیامک اضافه میشد.

    • آواتار مديريت

      مديريت

      ژانویه 19, 2021 - 12:26

      اگر از خطوط خدماتی مکث اس ام اس استفاده کنید هیچ عبارت اضافی به متن شما اضافه نمیشود

Leave a comment