پیامک های خود را به صورت هوشمند ارسال کنید…!

ارسال پیامک هوشمند

سامانه‌ های پیام کوتاه، نرم افزارهای تحت وب هستند که از طریق آنها میتوان ارسال و دریافت انبوه پیام کوتاه انجام داد که بهترین و آسان ترین راه در راستای تبلیغات همه جانبه میباشد. همچنین پیامک های دریافتی را پردازش کرد و پاسخ متناسب را برای فرستنده ارسال کرد. برای ارسال پیامک هوشمند از طریق این نرم افزارها، هیچ تجهیزات و امکانات خاصی نیاز نیست و فقط اتصال به اینترنت کافی است شما میتوانید با کم ترین امکانات محصولات و پیام خود را به گوش مخاطب خود برسانید.

ماژول های ارسال پیامک هوشمند

درادامه به چند نمونه از روش های ارسال پیامک هوشمند در سامانه پیامکی اشاره می نمائیم :

ماژول ارسال پیامک هوشمند با نام دفترچه تلفن

همانطور که از نام این ماژول مشخص است؛ مخاطبان دریافت کننده پیامک شما، مخاطبین دفترچه تلفن شما می باشند. هدف ارسال پیامک توسط این ماژول، ارسال با استفاده از اطلاعات مخاطبین ذخیره شده در دفترچه تلفن پنل پیام کوتاه شما می باشد. این ماژول هم نمونه ای از ارسال پیامک هوشمند است ولی با این تفاوت که فقط اطلاعات وارد شده در دفترچه تلفن را میتوان ارسال نمود، در حالیکه در ارسال هوشمند با ایجاد ستون در فایل اکسل می توانید پارامتر مورد نظرتان را در متن ایجاد کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نام خود را در یک اس ام اس تبلیغاتی بر روی دستگاه تلفن خود ببینید این امر برای کسانیکه اولین بار شاهد آن هستند بسیار جالب و غیر منتظره میباشد. طبق تحقیقات و بررسی ها و آمار نشان داده شده این گونه پیامک ها تاثیرات بسیار زیادی در ذهن خواننده دارا میباشد و بازخورد بهتری نسبت به انواع دیگر دارد.

“برای مثال جناب آقای موسوی شما در تاریخ 14 بهمن به سمینار موفقیت دعوت شده اید “

ماژول ارسال پیامک هوشمند با نام دفترچه تلفن

همچنین در ماژول ارسال پیامک با دفترچه تلفن،‌ اطلاعات کاربران از دفترچه تلفن فراخوانی میشود اما در ماژول ارسال هوشمند می بایست ابتدا اطلاعات را در یک فایل اکسل وارد کنید. بنابراین در صورت استفاده از ماژول ارسال پیامک با دفترچه تلفن ابتدا باید اطلاعات مخاطبین را در دفترچه تلفن سامانه پیامک تان ذخیره نمائید.

بیشتر افراد در تبلیغات کسب و کار خود فقط به این که وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی و یا ارسال تکی تبلیغات بسنده میکنند و تبلیغات خود را در حدود یک یا دو جمله و به صورت کاملا ساده مینویسند و برای افراد مورد نظر و یا تعداد نامحدودی از افراد ارسال میکنند.

برای مثال ”سمینار یک روزه موفقیت؛ مرکز همایش ها و سمینار های تهران؛ شماره تماس: …”.

بدون هیچ شکی، پیامکی که در مثال قبل گفتیم چندین برابر از پیامک مثال دوم، توجه مخاطب را جلب میکند و حتی یک حس صمیمیت دو جانبه را برای شما و مخاطبتان فراهم میکند که موجب می شود، دریافت کنندگان اعتماد بیشتری نسبت به شما داشته باشند. بدون شک تعداد بازخوردها و پیامک هایی که برای رزرو دریافت میکنید بسیار بیشتر از نمونه اول خواهد بود. این تنها یک فرضیه نیست! بلکه کسب و کارهای مختلفی از طریق همین امکان ساده و کاربردی توانسته اند میزان فروش خود را بالاببرند.

ماژول ارسال پیامک های مناسبتی

همانطور که از نام این ماژول مشخص می باشد، شما با استفاده از آن میتوانید مناسبت های گوناگون مانند تبریک تولد، تاریخ اتمام بیمه، تاریخ سررسید چک ها،‌ فرارسیدن تاریخ اقساط و… را به اطلاع مشتریان خود برسانید. به طور حتم دریافت پیامک تبریک تولد از طرف شرکت شما برای مخاطبان امری خوب و خوشایند خواهد بود و این امر سبب حفظ نام شما در خاطره مخاطب خواهد شد.

با توجه به اینکه تمامی تاریخ هایی که باید ارسال پیام کوتاه در آنها انجام شود می بایست از قبل در پنل پیامک وجود داشته باشند، قبل از استفاده از این ماژول باید اقدام به ورود اطلاعات مخاطبان از قبیل تلفن همراه و تاریخ تولد و یا مناسبت نمایید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تاریخ هایی که در قسمت مخاطبین خود به ازای هر شماره موبایل وارد می کنید ملاک ارسال های مناسبتی و تبریک شما می باشد.

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر هم یکی دیگر از روش های شخصی سازی متن پیامک های ارسالی شما برای شماره های مختلف می باشد اما با این تفاوت که متن پیامک ارسالی برای هر شخص کاملا بصورت متفاوت خواهد بود.

به طور مثال قصد دارید برای 100 نفر از مشتریان تان لیست محصولات متنوع فروشگاه خود را با کاربردهای گوناگون اعلام کنید. برای این کار بهتر است از ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر استفاده نمائید.

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر

به جای استفاده کردن از مراحل زمانبر ارسال پیامک ساده مانند وارد کردن متن مورد نظر، شماره گیرنده، تعیین زمان ارسال پیامک و در نهایت مشخص کردن خط فرستنده را برای هر نفر طی کنید، میتوانید با استفاده از این ماژول به آسانی و با تنظیم یکبار درخواست ارسال، پیامک هایتان را برای هر 100 نفر ارسال کنید.

برای انجام این کار تنها کافیست در فایل اکسل که بصورت نمونه در سامانه پیام کوتاه مکث وجود دارد، یک ستون شماره موبایل و یک ستون متن را تایپ کنید و سپس فایل را در پنل اس ام اس آپلود کرده و پس از انتخاب ستون گیرندگان و زدن دکمه تائید پیامک برای هر شخص ارسال گردد.

ماژول منشی پیامکی

این ماژول یکی از کاربردی ترین ماژول هایی است که در سامانه پیامک مکث وحود دارد. با استفاده از این ماژول می توانید بسیاری از امور روزمره خود را از قبیل اعلام آخرین قیمت محصولات،‌ اطلاع از وضعیت موجودی کالاها، اعلام نمرات دانش آموزان و… بدون صرف هزینه و زمان انجام دهید.

منشی پیامکی در واقع یک پاسخگوی خودکار است که متن پیامک را دریافت و سپس آن را آنالیز کرده و بسته به نوع پیام، پاسخ متناسب با آن را ارسال میکند. برای اینکار شما باید ابتدا اقدام به تعریف گزینه ای نمایید که کاربران و یا مخاطبان شما باید آن را ارسال نمایند. سپس برای هر گزینه نیز یک پاسخ اختصاصی تعریف نمایید تا در صورت دریافت آن گزینه، پاسخ اختصاصی آن بصورت خودکار برای ارسال کننده آن گزینه، ارسال گردد.

مزایای ارسال هوشمند پیامک

  • ایجاد ارتباطی صمیمانه تر با مشتریان
  • جذابیت پیامک برای مشتری
  • افزایش فروش
  • جلب اعتماد مشتریان
  • به خاطر سپردن شما توسط مشتریان
  • نگه داری پیامک تبلیغاتی شما در اکثر موارد و عدم پاک کردن آن که موجب فراموش نشدن نام تجاری شما برای مشتریان می شود
  • معرفی کسب و کار شما به سایر دوستان و ایجاد موج بازاریابی ویروسی ناخواسته توسط مشتریان

سخن آخر…

بنابراین توصیه میکنیم حداقل یک بار به صورت هدفمند، ارسال پیامک هوشمند را تجربه کنید و نتایج آن را بررسی کنید پشیمان نخواهید شد. بدانید که ارسال هوشمند اس ام اس زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و حتی نیاز به تخصصی هم ندارد ولی هر چقدر هم که زمان برای این کار صرف کنید بازخورد بیشتری دریافت خواهید کرد!

برای ارسال پیامک هوشمند تنها کافیست به یکی از پنلها ثبت نام کنید و از امکانات مختلف آن بهرمند شوید.

[go_pricing id=”basic15″]

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment