پنل اس ام اس مخابرات تهران

پنل اس ام اس مخابرات تهران

همانطور که در مقاله های قبلی نیز گفته شده است، مکث اس ام اس مجری مخابرات تهران می باشد که با کمترین تعرفه ارسال (هر پیامک 9 تومان) فعالیت می کند. در پنل اس ام اس مخابرات تهران انواع روش های ارسال گنجانده شده اند که شما میتوانید در منوی امکانات و تعرفه ها مشاهده و مقایسه کنید.

با توجه به اینکه شهر تهران به لحاظ جمعیت، پرجمعیت ترین شهر کشور می باشد بنابراین فرصت های شغلی نیز در این شهر زیاد است. از این رو افراد و صاحبان کسب و کار درصدد تبلیغات و معرفی خدمات خود به مشتریان می باشند.

امروز در این مقاله از مکث اس ام اس می خواهیم از امکانات پنل اس ام اس مخابرات تهران و ویژگی های آن صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید..

ارسال پیامک به محلات تهران از طریق پنل اس ام اس مخابرات تهران

در سامانه پیام کوتاه مکث، تمامی محلات تهران تفکیک شده و موجود می باشد. صاحبان پنل اس ام اس اگر قصد ارسال به مناطق مختلف تهران را داشته باشند می توانند به راحتی و با استفاده از امکاناتی که مکث در اختیار آنان قرار داده است، پیامک های تبلیغاتی و حتی خدماتی خود را ارسال کنند و نیز گزارشات ارسال خود را بررسی کنند. بیایید همراه با یکدیگر به بررسی این امکانات بپردازیم…

ارسال پیامک به محلات تهران از طریق پنل اس ام اس مخابرات تهران

ارسال پیامک از روی نقشه تهران از طریق پنل اس ام اس مخابرات تهران

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند.

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات تهران

در این منو از ارسال، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS تهران

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل تهران می تواند فیدبک بالایی داشته باشد. در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در تهران

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهر تهران ارسال نمایید.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول تهران

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. شما می توانید با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید. آن هم به صورت هدفمند!

ارسال پیامک به بانک مشاغل تهران

در سامانه پیام کوتاه مکث، بانک شماره تلفن مشاغل مختلف موجود می باشد و شما می توانید طبق نیاز خود از آنها به صورت رایگان استفاده کنید.

ارسال پیام صوتی تهران

مکث به عنوان سامانه پیام کوتاه مخابرات تهران، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانید به جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند.

[go_pricing id=”basic15″]

سخن آخر…

همانطور که گفته شد مکث اس ام اس مجری مخابرات و اپراتورهای پیامکی میباشد که ارائه کننده خدمات تبلیغات انبوه پیامکی میباشد. اگر هنوز سوالی در این زمینه دارید میتوانید به مقاله ما مراجعه کنید…

[irp posts=”18326″ name=”پنل اس ام اس مخابرات”]

طبق مقاله ای که معرفی کردیم، مخابرات ارائه دهنده خدمات تبلیغات پیامکی نمیباشد ولی در این میان متاسفانه افرادی سودجو و کلاه بردار با استفاده از نام “مخابرات” اقدام به فعالیت در این زمینه کرده اند و این در حالی است که خود شرکت مخابرات در این زمینه خدمتی ارائه نمیدهد!

 

3.2/5 - (20 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

2 Comments

  • آواتار بهرام

    بهرام

    نوامبر 4, 2019 - 14:16

    سلام
    من در یکی از مقالاتتون خوندم که چیزی به اسم پنل اس ام اس مخابرات وجود نداره و مخابرات ارائه دهنده خدمات پیامکی نیست. آیا حقیقت داره؟

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      نوامبر 4, 2019 - 14:41

      سلام بهرام عزیز
      دقیقا همینطور که میگید هست. چیزی به اسم پنل اس ام اس مخابرات وجود نداره. سایت هایی هم که با این نام فعالیت می کنند دارن از اسم مخابرات سو استفاده میکنند چرا که همونطور که خودتون گفتید، مخابرات ارائه دهنده خدمات مبتنی بر ارسال پیامک تبلیغاتی نیست.

Leave a comment